بازدید 4276

۱۰ ملوان آمریکایی درسنگاپور ناپدید شدند

کد خبر: ۷۲۳۴۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴ 21 August 2017
تارنمای استریت تایمز سنگاپور روز دوشنبه اعلام کرد 10 ملوان پس از برخورد ناو آمریکایی با یک کشتی تجاری در شرق این کشور جنوب شرق آسیا ناپدید و 5 نفر دیگر مجروح شدند.

به گزارش ایرنا، ناو «یو.اس.اس. جان مک کین» صبح دوشنبه در تنگه 'مالاکا' سنگاپور با کشتی تجاری 50 هزار تنی 'آلنیک ام.سی' برخورد کرد، و 10 ملوان ناپدید شدند.
 
این حادثه ساعت 5.24 صبح دوشنبه به وقت سنگاپور هنگام بازدید منظم ناو آمریکایی از سنگاپور رخ داد. مقر اصلی این ناو آمریکایی بندر 'یوکوسوکا' ژاپن است.
 
'استریت تایمز' اعلام کرد مقامات سنگاپور در حال همکاری با نیروی دریایی آمریکا برای انجام عملیات جستجو و نجات پس از آسیب ناو آمریکایی هستند.
 
براساس برخی گزارش ها 10 ملوان این ناو آمریکایی ناپدید شده و 5 تن از کارکنان نیز مجروح شده اند.
 
سنگاپور و مالزی برای کمک به ناو «یو.اس.اس. جان مک کین» که روز دوشنبه در تنگه مالاکا سنگاپور با یک کشتی تجاری برخورد کرد، وارد عمل شده اند.
 
دریاسالار 'احمد قمرالزمان احمد بدرالدین' فرمانده نیروی دریایی مالزی نیز اعلام کرد این کشور هم برای ارائه کمک، کشتی اعزام کرده است.
 
ناو آمریکایی «یو.اس.اس فیتزجرالد» آمریکا نیز 27 خرداد امسال با یک کشتی فیلیپینی تصادف کرد که به کشته شدن هفت ملوان آمریکایی منجر شد.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل