بازدید 2673

ضرر ۲.۲۵ میلیارد دلاری آمریکا از تحریم روسیه

نماینده تجاری روسیه اعلام کرد: از زمان آغاز جنگ تحریم بین آمریکا و روسیه، آمریکا ۲.۲۵ میلیارد دلار ضرر کرده است.
کد خبر: ۷۱۹۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ 08 August 2017
نماینده تجاری روسیه اعلام کرد: از زمان آغاز جنگ تحریم بین آمریکا و روسیه، آمریکا ۲.۲۵ میلیارد دلار ضرر کرده است.

به گزارش فارس، به نقل از اسپوتنیک، الکساندر استادنیک نماینده تجاری روسیه اعلام کرد: اقتصاد آمریکا  از اعمال تحریم‌های روسیه علیه غرب طور تقریبی 2.25 میلیارد دلار ضرر کرده است.

استادنیک ادامه داد: این احتمال وجود دارد که اقتصاد آمریکا در صورت ادامه این روند با ضرر سالانه 2.2 میلیارد دلاری مواجه شود.

از زمان آغاز بحران اوکراین در سه سال پیش آمریکا و غرب، روسیه را تحریم کردند و روسیه نیز در مقابل واردات کالاهای غربی به این کشور را ممنوع اعلام کرد.

نماینده تجاری روسیه ادامه داد: بر اساس اعلام کارشناسان آمریکایی ضرر مستقیم اقتصاد آمریکا از اقدامات متقابل روسیه در جنگ تحریم 2.25 میلیارد دلار بوده است که پیش‌بینی می‌شود در آینده زیان آمریکا از صادرات از دست‌رفته به 1.8 تا 2.2 میلیارد دلار می‌رسد.

در روز 6 آگوست سال 2014 ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه فرمان اعمال تحریم در واردات محصولات غذایی و کشاورزی را از آمریکا، استرالیا و کشورهای عضو اتحادیه اروپا صادر کرد.

استادنیک معتقد است روسیه به اجبار این تحریم‌ها را علیه غرب اعمال کرده است و اقدامات ضد روسیه آمریکا، به شرکت‌های آمریکایی نیز آسیب وارد کرده است.

این مقام روس ادامه داد: تحریم‌های غرب علیه روسیه باعث شد تا بخش مزارع کشاورزی کوچک و به طور کلی بخش کشاورزی در این کشور رشد خوبی را تجربه کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان