بازدید 9174
۱

وضعیت شکایت دولت از حسین دهباشی

سازنده فیلم تبلیغاتی حسن روحانی در سال 92 از برگزاری جلسه رسیدگی به شکایت دولت در هفته آینده خبر داد و گفت: این دولت با ظاهر سازی تبلیغاتی همانند دولت های قبل و واژه هایی که تا کنون عنوان کرده فاصله معنا داری با عمل گرایی دارد.
کد خبر: ۷۱۸۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷ 02 August 2017
سازنده فیلم تبلیغاتی حسن روحانی در سال 92 از برگزاری جلسه رسیدگی به شکایت دولت در هفته آینده خبر داد و گفت: این دولت با ظاهر سازی تبلیغاتی همانند دولت های قبل و واژه هایی که تا کنون عنوان کرده فاصله معنا داری با عمل گرایی دارد.

به گزارش ایسکا نیوز، چندی پیش حسین دهباشی سازنده مستند تبلیغاتی حسن روحانی در انتخابات دروه یازدهم ریاست جمهوری از شکایت دولت علیه خود به دلیل انتقاد هایش خبر داد.

وی پس از انتخاب روحانی به ریاست جمهوری فعالیت گسترده ای در ستاد انتخاباتی رئیس دولت یازدهم داشت ، اما پس از مدتی کم کم به منتقد جدی این دولت بدل گشت، تا اینکه سرانجام این نقد ها قبل از پایان دولت یازدهم منجر به شکایت از او شد.

این مستند ساز طی مطلبی در صفحه اجتماعی خود، نوشت: 4 سال قبل دقیقاً در همین ایام و در متن سخنرانی تحلیف رئیس جمهور نوشتم "پناه بر خدا از بستن دهان منتقدان"؛ امروز همان دولت بابت نقدهایم شکایت کرد.

حسین دهباشی سازنده مستند انتخاباتی حسن روحانی در انتخابات 92 در گفتگو با ایسکانیوز در این رابطه از برگزاری جلسه رسیدگی به شکایت دولت در هفته آینده خبر داد و در پاسخ به جزییات این شکایت گفت: با توجه این اعاده دعوی در مراحل نخست رسیدگی است در حال حاضر مجاز به جزییات آن نیستیم.

وی خاطر نشان کرد: عناوین شکایت دولت علیه بنده مشخص شده اما با توجه به اینکه هنوز اظهارات در این خصوص تکمیل نشده است بازگو یی عنوان آنهامنع قانونی دارد و در خصوص اعلام عناوین آنها معذوریت داریم.

سازنده مستند انتخاباتی حسن روحانی با تاکید بر اینکه تصور می شود این دولت نیز همانند بقیه دولت ها عمل کرده است اظهار کرد:دولت یازدهم با توجه به اینکه داعیه دار آزادی بیان در شعارهای تبلیغاتی خود بوده است متاسفانه فضایی را ترسیم کرده که عمل و نهوع رفتار با گفته ها و شعارها تناقض دارد.

دهباشی در پایان تاکید کرد: این دولت با ظاهر سازی تبلیغاتی همانند دولت های قبل و واژه هایی که تا کنون عنوان کرده فاصله معنا داری با عمل گرایی دارد.

بنا به این گزارش حسین دهباشی سازنده مستند انتخاباتی حسن روحانی از حامیان وی در انتخابات سال 92 بود که بعد از روی کار آمدن دولت از عملکرد دولت بارها انتقاد کرده بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱
زمان انتخابات خیلی گفته شد که شعار های داده شده به مرحله عمل نرسیده و از این پس هم نخواهد رسید نتایج اولیه آن هم کاملا" مشهود است.اما متاسفانه آنچه به جائی نرسد فریاد است.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر