بازدید 17327

اظهارنظر بدون لکنت رسایی درباره تتلو!

کد خبر: ۷۱۳۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۶ 18 July 2017
به گزارش فارس، حمید رسایی، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در کانال شخصی اش نوشت: روز یکشنبه مراسم یک سالگی یکی از کانال های خبری _ سیاسی با گرایش طنز (فارس پلاس) بود. از برخی فعالان فضای مجازی هم دعوت شده بود تا در این مراسم حضور داشته باشند که بنده هم از جمله آنها بودم. وقتی وارد مراسم شدم و سخنرانی آقای ضرغامی شروع شد و ایشان از برخی میهمانان نام بردند، متوجه حضور آقای مقصودلو (معروف به تتلو) و خانم بهنوش بختیاری در مراسم شدم.
 
با تعجب همراه با شوخی از مدیر عامل خبرگزاری فارس که کنارم نشسته بود، پرسیدم این میهمانان خودشان آمدند یا شما با سکه دعوتشان کردید؟ آقای موسوی گفت که ما دعوتشان کردیم ولی پاکت و سکه ای در کار نیست، قرار است از برخی فعالان در فضای مجازی تقدیر کنیم. مناسبت تقدیر از این افراد را پرسیدم، گفتند برخی از چهره های فضای مجازی که به خاطر دفاع از انقلاب و ارزش های انقلاب در فضای مجازی مورد هجمه قرار گرفته اند را دعوت کردیم تا از آنها تقدیر کنیم و تاکید کردند که برخی از این میهمانان هم شاید ظاهرشان به تیپ ما نخورد اما تقدیر از آنها لازم است. ابتکار دوستان خبرگزاری فارس را پسندیدم و کارشان را تحسین کردم.

این را نوشتم تا اصل داستان مشخص شود و کسی تصور نکند که برنامه ریزی خاصی برای آن صورت گرفته بود. این را هم تاکید می کنم که اگر از ابتدا می دانستم ترتیب مراسم به این شکل است و قرار است از این افراد تقدیر شود، باز هم در آن شرکت می کردم.

آقای موسوی با خنده گفت حالا که آمدید می خواهیم در زمان تقدیر از آنها روی جایگاه، شما را هم دعوت کنیم تا در کنار دوستان دیگر، هدیه آنها را بدهید، موافقید؟ خندیدم و گفتم بالاخره لنگه کفش هم در بیایان نعمت است! گفت از این بابت می گویم که تتلو را هم به روی جایگاه دعوت می کنیم. گفتم مگر تتلو جزام دارد که من از او بترسم و دوری کنم...

مراسم خوبی بود، خوبتر از آن ایده تقدیر از کسانی بود که در فضای مجازی فعالیت دارند و بواسطه نظراتشان، مورد هجمه قرار گرفته اند. تیپ های مختلفی هم تقدیر شدند: محیط بان، مجری، خبرنگار، خواننده، هنرپیشه تا همسر مدافع حرمی که در فضای مجازی فعالیت دارد. تقدیر و تشکر از برخی تیپ ها همواره بوده و باید هم باشد اما چرا باید ما از توجه و تقدیر از بخش دیگر غفلت کنیم، چرا اجازه می دهیم که ما را از آنها و آنها را از ما بترسانند، آن هم در حالی که مشترکات زیادی داریم!

دیروز که لوح تقدیر و تابلوی کاریکاتور آقای مقصود لو را به دستم دادند تا به ایشان بدهم، می دانستم که این صحنه به سوژه برخی رسانه های خناس سیاسی تبدیل خواهد شد، می دانستم برخی از دوستان دلسوز انتقاد خواهند کرد. با آن خناسان حرفی ندارم اما دلیل اعتراض برخی از دوستان خودمان را درک نمی کنم. آقای مقصود لو گذشته ای داشته که از آن گذشته، اظهار پشیمانی کرده و می کند، به صفحات مجازی اش اگر مراجعه کنید، نه تنها اثری از آن گذشته نمی بینید بلکه تلاشش برای جبران آن قابل دیدن است. برای تقدیر از فعالیت های مجازی این فرد در این راستا چرا باید خجالت داشته باشد؟

اتفاقا فضاسازی خناسان سیاسی هم بیشتر به همین دلیل است، مشکل این جماعت با ظاهر تتلو نیست، حتی با گذشته او هم مشکلی ندارند، حال بسیاری از حامیان آنها گدشته مثل تتلوست! اتفاقا مشکل آنها با بازگشت و اظهار پشیمانی این تیپ از جامعه است. دوست ندارند این بازگشت پذیری به آغوش دین و انقلاب، الگو شود و و ترمیم گذشته نامناسب باب شود و الا اگر تتلو همچنان همان خواننده بغو بغو خوان بود و در عرصه های اتخاباتی می توانست برای آنها رای جذب کند و قدرت به ارمغان بیاورد، هیچ مشکلی با ظاهر و گذشته او نداشتند، مگر در صفوف اینها کم اند جماعت کافر و زندیقی که به هیچ یک از ارزش های دینی و انقلابی پایبند نیستند اما چون می توانند بخشی ـ هر چند اندک ـ از آرای جامعه داخل و خارج از کشور را جهت بدهند، همواره مورد احترامند!

با صراحت و بدون لکنت می گویم که امثال این خواننده با این ظاهر متفاوت اما پشیمان از گذشته اش و پرتلاش برای جبران آن، شرف دارد بر برخی از انقلابی های با ریش اما پشیمان از گذشته ای که سال هاست از سفره دین و انقلاب ارتزاق کرده اند و در حال حاضر، جز لگد بر ارزش های دینی و انقلابی، ثمره ای ندارند چه آنها که در صف اصولگرایانند و چه آنها که در صف اصلاح طلبانند، چه آنها که عمامه به سر دارند و چه آنهایی که کروات به یقه.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۳
انتشار یافته: ۳۳
خدا کند که تتلو به آن گذشته برنگردد. ما که بخیل نیستیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
سر و وضعش که اینطور نشان نمی دهداز گذشته اش برگشته است.
بلاخره ما نفهمیدم ظاهر مهم است یا نه، اگر نیست چرا هیچ سازمان و ارگانی کسی رو با این تیپ و شخصیت حتی داخل ساختمان راه نمی دهند چه برسد به تقدیر
نگو راه می دهند که دلخور میشوم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
دلخور شو چون راه می دهند
اعمال تتلو به خودش مربوطه ، می خواد توبه کنه یا نکنه، اما مسئله اینجاست که این فرد مدام در حال کارهایی هست که باعث جلب توجه جامعه و رجال سیاسی بشه به خاطر همین است که باور توبه این فرد برای خیلی ها سخت است، یه جورایی انگار می خواد از آب گل آلود ماهی بگیره و متاسفانه درباره همه چیز هم بدون منطق و دانش اظهار نظر می کنه و بی تجربیگی و خام بودنشو بیشتر نشان میده!
به صفحه مجازیش نگاه کنید!!
چرا به خودش نگاه نکنیم ؟
باعث شرمساریست که تتلو با ان خالکوبی ها و تصاویر غیر اخلاقی اینقدر مورد حمایت برخی از فرصت طلبان قرار میگیردچرا از سایر هنرمندان خوش ذوق وبااخلاق تجلیل نمی کنن
خخخخخ
اقای رسایی مقبولیت اجتماعی از دست رفته رو به هر قیمت کسب کردن صلاح نیست .شما که پای اصولتان محکم یودید پس چه شد ؟! آیا همین فرد تواب ( به خیال شما) با همین تیپ می تونه بره پیش برزگان کشور ؟ اگر این کار شماها جلب توجه و رای و ظاهر سازی و ... نیست پس چیه ؟در این صورت بایداحتمالا منتظر ساسی وسندی و گروه برو بچ و شکیلا و غیره در خیمه گاه تون باشیم . اما شاید هم امثال شماها از اول تند روی و اشتباه میکردید و این بیچاره ها رو هم رده شیطان و حهنمیان می پنداشتید . به هر حال بعدا می فهمید چه رکبی خوردید. آی جیگیلی جیگیلی جیگیلی جیگیلی چشماتو وا کن
ایا یک خواننده زیرزمینی معلوم الحال ارزش اینهمه هزینه را دارد؟؟!!!
اون کلاه تاج نشان تتلو خیلی حرفا پس پرده داره"انگار اصولگراها رو سرکارگذاشته باشه"
از ظاهرش معلومه چققققققدر تغییر کرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
چه ظاهربین
سلام
بنده اصلا طرفدار یا علیه تتلو نیستم و علاقه ای هم به صدا و چهره شون ندارم
اما هم اصلاح طلبها و هم اصولگراها در قضیه تتلو بی انصاف هستند
توجه کنید الان اصلاح طلبها این موضوع نشست تتلو رو با بی انصافی انتقاد میکنند شک نکنید برعکسشم بود اگرتتلو با اصلاح طلبها نشست داشت چند برابر این هجمه رو اصولگرایان داشتند که هر دو اشتباه و بی انصافیه
حالا یک انسان هرچی بوده دیدگاهی داره چرا باید به بدترین شکل ضایع وتحقیر بشه ای مسلمانهای عزیز...
اولا جذام هیچ ترسی ندارد و اشتباه اینجا اسمی از آن آوردید، آقای نماینده سابق!
ثانیا این آقای مورد حمایت شما، به گفته دوست و دشمن و واقعیت گذشته، نه تنها رای جذب نکرده بلکه دفع هم کرده، پس باز اشتباه کردید آقای نماینده سابق!
فقط با سه خط آخر گفته هایتان کاملا موافقم، آقای نماینده سابق!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
دوست عقده ای فعلی و سابق
سالهای دهه 70 موی بلند داشتی با قیچی وسط خیابان کوتاه می کردند .شلوار لی پاره می شد ، استین کوتاه داشتی به دستت تیغ می زدند .حالا ظاهر متفاوتی دارد وتوبه کرده .
کبوتر با کبوتر باز با باز کند همجنس با همجنس پرواز
وواقعا ماهيت اصولگرها رو شد و مشخص شد در پي همه چيز حتي غيراصولي ها هستند تا راي مردم را بگيرند واقعا متاسفيم با اين گشت ارشادتون. پس هرچه زودتر اينها را جمع کنيد.
برای کسب محبوبیت دغدغه های واقعی مردم رو بشناسید واونهارو مرتفع کنیدکافی هست ونیازی به این کارهای دم دستی نیست عزیز من.
میگم چطوره تتلو را بعنوان تئوریسین خودتون هم معرفی کنین ، در هر حال حالا شخصیت خاصی از نظر شماها شده و جایگاهی داره که خودتون ساختینش وگرنه از دید اکثر مردم این شخص نه دارای فرهنگ و نه سواد و نه شخصیتیه که حتی قابل دیدن باشه تا برسه به اینکه مطرح هم باشه .
پاسخ ها
چرخنده اصل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
اتفاقا با توجه به توانایی های چرخشی ! اایشان پیشنهاد بسیار جالبی هست
احیانا همین آقای رسایی نبود تو مجلس به شلوار جین خبرنگارا گیر میداد! اگر ایشون هم چرخشی داشتند و نظرتاشون عوض شده لطف کنند این مسئله هم بدون لکنت زبان بیان کنند
این آقا از چی توبه کرده و آقای رسایی از کجا فهمیدنکه ایشون توبه کردند؟
من که هر چی نگاه میکنم نه ادبیات این آقا فرق کرده، نه ظاهرش و نه تعاملاتش در فضای مجازی.
فقط اظهار نظر سیاسی همسو با اصولگرا رو ه برنامه کاریش اضافه کرده که ظاهرا همون برای پذیرش توبه ش کفایت میکنه.
واژه معلوم الحال، بسیار توسط خود آقای رسایی استفاده شده است و اینکه تتلو از آن قماش است که ایشان تا بحال استفاده کرده، شکی نیست، سوال اینجا است که چرا آقای رسائی خود توبه نمی کنند برای استفاده مکرر این واژه؟ آنهم برای انسانهای با ارزش؟ چرا اقای رسایی نمی فرمایند که هر که به سمت این جناح بیاید رستگار است، بقیه معاند و معلوم الحال و فریب خورده و ...؟
زاهد خلوت نشین دوش به میخانه شد از سر پیمان برفت با سر پیمانه شد
صوفی مجلس که دی جام و قدح می‌شکست باز به یک جرعه می عاقل و فرزانه شد
شاهد عهد شباب آمده بودش به خواب باز به پیرانه سر عاشق و دیوانه شد
مغبچه‌ای می‌گذشت راهزن دین و دل در پی آن آشنا از همه بیگانه شد
آتش رخسار گل خرمن بلبل بسوخت چهره خندان شمع آفت پروانه شد
گریه شام و سحر شکر که ضایع نگشت قطره باران ما گوهر یک دانه شد
نرگس ساقی بخواند آیت افسونگری حلقه اوراد ما مجلس افسانه شد
منزل حافظ کنون بارگه پادشاست دل بر دلدار رفت جان بر جانانه شد
سلام بر همه
آیا تتلو ارزش وقت گداشتن دارد؟؟؟؟
خدا رحمت کند مرحوم حبیب را اگر او هم با این جماعت به اصطلاح اصولگرا تعامل و کفتگو کرده بود شک نکنید شاید یکی از سران و تصمیمگران جمنا یا جبهه پایداری یا.... میشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
حبيب هميشه حبيبه و هيچوقت با اين جماعت نشست و برخاست نمكرد .
اصلا مسئله تتلو نبوده نیست مسئله اصلی یک بام دوهوا بودن خودتان است حرفهایتان با اعمالتان نمیخواند
بله... خیلی عجیبه. همین دوستان اصولگرا چند سال پیش با پوشیدن شلوار لی و تی شرت هم مشکل داشتند و هنوزم دارن. و نسل ما ضربه های روحی زیادی بابت این مساله خورد. الان هم اگر بخواهیم به یک سازمان دولتی مراجعه کنیم، باید ظاهرمون رو مطابق سلیقه ی اونا در بیاریم. چطور شده که این آقا با این ظاهر کاملا نامتعارف، که حتی در کشورهای غربی هم نامتعارف هست، با اون ادبیات سخیف، و با این سطح فرهنگ در چنین میتینگ هایی شرکت می کنه؟ یکی ما رو راهنمایی کنه....
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الهام چرخنده خز شد،حالا تتلو رو بورسه دیگه،آره???????
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل