بازدید 2989
۲

دلایل نابسامانی قیمت مرغ در بازار چیست؟

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی گفت:افزایش تقاضا، بالا بودن قیمت تمام شده، کاهش جوجه ریزی و تلفات در فصل گرما از جمله دلایل اصلی نوسانات قیمت به شمار می رود.
کد خبر: ۷۱۰۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵ 10 July 2017
رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی گفت:افزایش تقاضا، بالا بودن قیمت تمام شده، کاهش جوجه ریزی و تلفات در فصل گرما از جمله دلایل اصلی نوسانات قیمت به شمار می رود.

محمد یوسفی رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نرخ های متفاوت مرغ در سطح شهر اظهار داشت: از ابتدای هفته نرخ هر کیلو مرغ در میادین 6 هزار و 940 تومان و در برخی مغازه ها بالای 8 هزار و 100 تومان به فروش می رسد.

وی افزود: در حال حاضر نرخ هر قطعه جوجه یکروزه 2 هزار و 500 تومان است که با این وجود حداقل قیمت هر کیلو مرغ باید 8 هزار و 500 تومان باشد.

یوسفی با اشاره به دلایل گرانی مرغ در بازار گفت: افزایش تقاضا، بالا بودن قیمت تمام شده،کاهش جوجه ریزی  و تلفات در فصل گرما از جمله دلایل اصلی نوسانات قیمت به شمار می رود.

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی ادامه داد: با وجود نرخ بالای جوجه یکروزه مرغداران گوشتی تا 15 روز گذشته با زیان روبرو بودند که در وضعیت فعلی تا حدودی شرایط برای آنها متعادل شده است.

وی با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی نرخ منطقی هر کیلو مرغ در سال 93 را 7 هزار و 500 تومان اعلام کرد، تصریح کرد: در حال حاضر با احتساب افزایش قیمت جوجه، نهاده ها و سایر هزینه های جانبی قیمت بالاتر از این رقم خواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
واقعا شرم آوره که از پسه یه صنعت مرغ هنوز بر نیامدیم
پاسخ ها
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
پسه چیه؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر