بازدید 3338

انهدام گروهک تروریستی وابسته به داعش در لبنان

کد خبر: ۷۰۲۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳ 10 June 2017
رئیس بخش امنیت عمومی لبنان از بازداشت هفت عضو یک گروهک وابسته به داعش و خنثی‌سازی برخی حملات تروریستی در این کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، بخش مدیریت امنیت عمومی لبنان طی بیانیه‌ای درباره گروهک داعشی منهدم شده اعلام کرد، در این گروهک اتباع یمنی، فلسطینی و سوری عضو بودند و اعضای آن به برنامه‌ریزی برای اجرای حملات و انفجارهای انتحاری علیه غیرنظامیان و نیروهای مسلح لبنان اعتراف کردند.

در این بیانیه آمده است: گروهی از نیروهای زبده اطلاعاتی در مدیریت امنیت عمومی و امنیت ملی طی یک عملیات ویژه تعقیب و یورش علیه مظنونان توانستند مانع تروریست‌های بازداشت‌ شده و تعدادی تروریست فراری دیگر از اجرای برنامه‌های مجرمانه‌شان در خاک لبنان شوند.

درادامه این بیانیه آمده است، هدف در حملاتی که تروریست‌ها برای آن برنامه‌ریزی کرده بودند،‌ مناطق مختلف کشور از جمله اردوگاه "عین الحلوه" در جنوب شهر بیروت و شهر طرابلس در شمال آن بود.

طبق بیانیه مذکور، اعضای گروهک تروریستی مذکور با نیروهای خود در برخی مناطق لبنان به ویژه در اردوگاه‌های عین الحلوه،‌ برج البراجنه و شاتیلا در ارتباط بوده و دستورات و ماموریت‌های موردنظر از جمله عملیات‌های انتحاری،‌ ترورها و انفجارها را دریافت می‌کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی