بازدید 10240

نجات کوهنورد سقوط کرده از آبشار «هفت حوض»

کد خبر: ۶۹۳۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۸ 13 May 2017
مدیر روابط عمومی سازمان هلال احمر استان تهران گفت: کوهنورد سقوط کرده از آبشار «هفت حوض» دارآباد نجات یافت.

به گزارش مهر، مهیار مقیمیان، با بیان این که روز گذشته با تماس کوهنوردان عبوری حاضر در منطقه مبنی بر سقوط ۳۳ ساله از بالای آبشار «هفت حوض» دارآباد بلافاصله یک تیم ٦ نفره از پایگاه امداد و نجات کوهستان دربند با تجهیزات کامل به سمت منطقه حادثه اعزام شد، افزود: پس از حضور امدادگران در محل حادثه متوجه شدند فرد مصدوم دچار مولتی تروما شدید شده است.

وی ادامه داد: امدادگران در محل مورد نظر به بررسی شرایط مصدوم و نیز بررسی محل سقوط فرد پرداخته و پس از ایجاد کارگاه اول و انجام عملیات فنی با تلاش فراوان فرد مورد نظر به بالای آبشار هفت حوض انتقال داده شد.

مدیر روابط عمومی سازمان هلال احمر استان تهران اضافه کرد: با توجه به آسیب های متعدد کمر، پا و گردن مصدوم و احتمال وجود شکستگی لگن درخواست پرواز به سازمان داده شد.

وی گفت: به دلیل شرایط بد منطقه برای انجام عملیات به وسیله بالگرد ، پس ارزیابی و ‌پیدا کردن محیط مناسب تیم آماده انتقال مجدد شد.

مقیمیان اضافه کرد: کارگاه دوم بر روی رودخانه موجود در مسیر ایجاد شد و با تلاش های بسیار فرد مصدوم از مسیرهای صخره ای و غیر ایمن عبور و سپس  از طریق امداد هوایی به بیمارستان میلاد انتقال  داده شد.

وی افزود: مدت زمان انجام این عملیات ٥ ساعت بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی