بازدید 3226
۱

جلیلی: عده‌ای مردم را از تفکر انقلابی می‌ترسانند

کد خبر: ۶۹۲۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴ 09 May 2017
سعید جلیلی گفت: اگر آمریکا در دنیا مردم را از اسلام و در منطقه از ایران می ترساند در داخل کشور هم عده‌ای مردم را از تفکر انقلابی می ترسانند.

به گزارش ایسنا، سعید جلیلی در تجمع حامیان ابراهیم رئیسی که در جامعه الحسین(ع) برگزار شد، اظهار کرد: ایران با انقلاب اسلامی حیات و شخصیت جدیدی در دنیا پیدا کرده که این موضوع هم حاصل تفکر اسلام ناب و انقلاب است .
 
وی با اشاره به هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد: امام خمینی (ره) به ویژه در سال‌های آخر حیات‌شان اشاره می کردند که امروز دشمنان متوجه شده‌اند با توپ و تانک نمی‌توانند جلوی  شما را بگیرند، چرا ایشان فریاد می‌زدند اسلام ناب است که می‌تواند این حرکت را دنبال کند، زیرا امام خطری بزرگ را احساس کرد و آن خطر این بود که کسانی نه از پشت مرزها نه با توپ و تانک که از درون  جامعه به اسم اسلام و با تابلوی اسلام آمریکایی، اسلام اشرافیت و اسلام تجمل گرایی به پا خیزند.
 
این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  تصریح کرد: فصل انتخابات فصل مهمی است زیرا رویارویی دو اسلام ناب و اسلام آمریکایی است، امروز باید توجه داشته باشیم برای اسلام آمریکایی چه شاخصه‌هایی گفته شده و چه کسانی دارند به آنها افتخار می کنند. به شاخصه‌هایی که امام هشدار می‌داد عده ای افتخار می کنند. اگر امام خمینی (ره) می گفت مراقب باشید افرادی نخواهند به اسم سازش با جهان خواران منافع ملت را به یغما ببرند امروز کسانی این موضوع را برنامه خود قرار داده‌اند.
 
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: یکی از بحث‌های مهم و اساسی که در ایام انتخابات باید مورد توجه همه باشد این است که  مسائل موهوم و بی پایه جای مسائل اصلی را نگیرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۰
انتشار یافته: ۱
ما هم حقوق 10 میلیونی داشته باشیم تفکر انقلابی پیدا می کنیم.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل