بازدید 40956
۱

بهترین سایت برای اطلاع از مناقصات و مزایدات جدید

کد خبر: ۶۹۱۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷ 08 May 2017
مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها با عنوان پایگاه اطلاع رسانی مناقصات کشورجدیدترین مناقصات و مزایدات کل کشور را در وب سایت خود ارائه میدهد .

یکی از مهمترین بخش هایی که در شرکت های پیمانکار در صنایع مختلف وجود دارد شرکت در مناقصات و مزایدات است و هر شرکت پیمانکاری بدرستی میداند که اولین قدم برای برنده شدن یک مناقصه این است که زودتر از سایر رقبا از آن باخبر شود. برای بسیاری از کسب کار ها که شرکت در مناقصات و مزایدات مهمترین راه کسب درآمد است و اطلاع به موقع از جدیدترین مناقصات و مزایدات نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
 
اعلان مناقصه توسط هر SME و یا ارگانی بزرگ، به معنای درخواست آنان برای رفع نیازشان به کالاها و یا خدمات است اما هدف این است که با بهینه ترین قیمت (حداقل قیمت ممکن با حفظ کیفیت کالا یا خدمات دریافتی) این مهم صورت پذیرد.

امروزه به طور موازی با شنیدن اخبار مناقصات سراسر ایران، شاهد به پا شدن مزایدات متنوعی نیز هستیم.

مزایده ها به منظور تبدیل دارایی‌های یک شخصیت حقیقی و یا حقوقی به دارایی نقد با بالاترین قیمت ممکن برپا میشوند. به این مفهوم که با برگزار کردن یک مزایده ، سازمان و یا شخص حقیقی دارایی ( اعم از منقول و غیر منقول ) خود را با بالاترین قیمت پیشنهادی به یکی از متقاضیان خرید، می فروشد.

به گزارش ویرلن، در دنیای ارتباطات امروز سرعت دریافت اطلاعات و همچنین دریافت بیشترین اطلاعات امکان انتخاب بهتر و سریع تر را محیا میکند.

وب سایت های مختلفی برای اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات کشوری وجود دارد اما مدیران باهوش بدنبال بهترین سایت هستند تا جامع ترین اطلاعات را در سریع ترین زمان بدست بیاورند تا قدرت انتخاب و اقدام بهتری را داشته باشند .

وب سایت پارس نماد داده ها ( www.parsnamaddata.com ) یکی از معتبرین وب سایت های است که در میان مهندسان و مدیران کسب و کار های مختلف محبوبیت بسیاری پیدا کرده است .

ارائه تعداد بسیار بالای مناقصات و مزایدات در انواع صنایع مختلف و اطلاع رسانی سریع تر و همچنین ارائه اطلاعات با شرایط بهتر برخی از دلایل محبوبیت وب سایت پارس نماد داده هاست .

مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها با گروهی بزرگ ( نزدیک به 125 نفر ) با مدیریت عامل جناب آقای دکتر محمد نوری در جايگاه بنیانگذار اطلاع رسانی تخصصي هم اکنون با انجام کارهایی نظیر پايشگری و فرآوری و اطلاع رسانی کلیه اخبار مناقصه ها و مزایده های ایران و تهیه اسناد مربوط به مناقصه ها و مزایده ها، اعلام تقویم نمایشگاههای تخصصی بین المللی و داخلی سراسر کشور و اطلاع رسانی اخبار قوانین و بخشنامه ها و اجرائیه های اقتصادی و تجاری مشغول به فعالیت می باشد.

پایگاه اطلاع رسانی مناقصات کشور


کابران سایت پارس نماد داده ها میتوانند با اشتراک در پایگاه اطلاع رسانی مناقصات ایران عضو گروه بزرگ سایت مناقصات کشور شوند تا از مناقصه های همه روزنامه هایی سراسر کشور و سایت های مناقصه گذار از جمله پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات کشور با خبر شوند.

مناقصات و مزایدات ایران

همچنین مدیران میتوانند با عضویت در پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات کشور در وندورلیست پایگاه مناقصه و مزایده سراسر ایران قرار بگیرید. سایت مناقصات پارس نماد داده ها با ارسال روزانه کاملترین اخبار مناقصات و مزایدات ایران از طریق سایت ، ایمیل و فکس از منابع روزنامه های سراسر ایران و همه سایت های کشور شامل سایت پایگاه ملی مناقصات و مزایدات ایران و دیگر منابع به مشترکین خود اطلاع رسانی می نماید.

آگهی تمامی مناقصه ها و مزایده های کشور از روزنامه ها ، سایت ها و سایر منابع مزایدات دولتی و خصوصی گردآوری می شود و هر روزه به شکل دسته بندی شده به صورت تخصصی صنفی از طریق سایت، ایمیل و فکس در اختیار شما قرار می گیرد.

به طور مثال تمامی مناقصات شهرداری تهران و ... و مناقصات ونفت و گاز و پتروشیمی سراسر ایران و کلیه پیمانکاری های ساختمان، راهسازی و آب و فاضلاب را می توانید لحظه به لحظه در این سایت مناقصات مشاهده فرمایید.

بالا بودن حجم روزانه مناقصات کشور و همچنین تعدد مزایدات در ایران موسسین « پارس نماد داده ها » را بر آن داشت تا اولین پایگاه مناقصات و مزایدات با دسته بندی تخصصی در ایران را بنیان گذاری نمایند. این سازمان اخبار مزایده و آگهی مناقصه سراسر کشور را گرد آوری و پایش کرده و با به کارگیری کارشناسان صاحب صلاحیت ، داده ها را دسته بندی تخصصی می نمایند و هر لحظه نتیجه فعالیت خود را در « سایت مناقصات » بارگذاری میکند ، تا علاقمندان به اطلاع از اخبار مزایدات کشور با مراجعه به لینک مزایده ، متقاضیان آگهی مناقصات ایران با کلیک بر لینک مناقصه و استعلام پذیران با کلیک بر لینک استعلام در سایت پایگاه ملی مناقصات کشور ، بتوانند به صورت به روز، کامل و دقیق از تمامی آگهی های گروه شغلی خود باخبر شوند.

در عصر اطلاعات، مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها با همکاری گروه 125 نفره اعم متخصصین مستقر در پایگاه مناقصات ( پارس نماد داده ها ) و همچنین نمایندگان مستقر در شهرستان ها ، هر روزه و به طور لحظه ای به پایش همه روزنامه های کشور (روزنامه های تهران و شهرستان) و سایت های معتبر می پردازد. این مهم تنها با هدف ارتقای کیفیت و شفافیت اطلاعات مورد استفاده مشترکینش در سایت مناقصات کشور انجام می گردد. مشترکین میتوانند اطلاعات را از طریق فکس (دور نگار)، ایمیل (پست الکترونیکی) ، وب سایت ( پرتال) ،ربات تلگرام و یا اپلیکیشن (برنامه کاربردی روی تلفن همراه) دریافت نمایند.

همچنین کلیه مشترکین مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها از امتیاز دسترسی به اخبار تقویم نمایشگاه داخلی و خارجی اعم از کشوری و بین المللی به عنوان جایزه اشتراک بهره مند هستند.این اطلاعات نیز هر لحظه به روز میشوند. برای این که متقاضیان شرکت در هر نمایشگاه  زمان کافی جهت هماهنگی حضور در آن را داشته باشند ، پایگاه مناقصات کشور این اخبار را سه ماه زودتر از موعد برگزاری نمایشگاه در سایت مناقصات قرار می دهد.

اطلاع رسانی اخبار قوانین و لوایح نوعی دیگر از خدمات است که به واسطه پایگاه مناقصات ایران به مشترکین عزیز ارائه می شود.با کلیک بر روی قوانین اطلاعات این قسمت قابل رویت است.

شما هم می توانید با مراحعه به وب سایت پارس نماد داده ها و ثبت درخواست عضویت در لینک ثبت نام در پایگاه مناقصات به گروه بزرگ اشخاص موفق اقتصادی بپیوندید و از مزایای آن بهره مند شوید.

در عین حال امکان مشاوره تلفنی در خصوص اطلاع از خدمات شرکت اطلاع رسانی مناقصات پارس نماد داده ها نیز برای شما فراهم شده است. در صورت تمایل از طریق لینک تماس با ما و یا شماره تلفن های 5 – 88349670 – 021 اقدام نمایید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
لیست مناقصات و مزایده نیرو
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار