بازدید 7524
۴

احتمال زنده بودن معدنکاران محبوس‌شده

کد خبر: ۶۹۱۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰ 07 May 2017
وزیر کار بامداد امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امیدواریم افرادی در معدن زنده مانده باشند و آنهایی که در مخزن استخراج هستند ممکن است که گاز استنشاق نکرده و زنده باشند.

به گزارش فارس، علی ربیعی گفت: به محض ورود با کارگران وارد معدن شدم و در حال حاضر عملیات با دست در حال انجام است ولی برخی امکانات در منطقه وجود ندارد.

وی تصریح کرد: دستور دادیم که این امکانات از نقاط دیگر کشور به این نقطه آورده شود و به نقطه‌ای رسیده‌ایم که به نظر من پنج یا 6 روز و شاید هم بیشتر عملیات آواربرداری طول خواهد کشید.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به اندازه تخریب ساختمان چهار طبقه آوار در معدن وجود دارد و از مناطق دیگر نیرو در حال اعزام شدن است تا عملیات سرعت پیدا کند.

ربیعی افزود: همزمان از یک جبهه دیگر در حال حفاری و ورود به معدن هستیم که اگر در این جبهه به ریزش برخورد نکنیم امیدواریم به نتیجه برسیم.

وی ادامه داد: امیدواریم افرادی در معدن زنده مانده باشند و آنهایی که در مخزن استخراج هستند ممکن است که گاز استنشاق نکرده و زنده باشند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: گزارشاتی از این معدن به من در بخش پیمانکاری رسیده بود که امروز با چشم خودم مسائلی را دیدم.

ربیعی افزود: بیمه بیکاری کارگران این معدن تا زمان بیکاری پرداخت می‌شود و تعهدات بیمه عمر و حوادث جانباختگان در کنار کمک‌های تامین اجتماعی برای بازماندگان اجرایی خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
همه برای زنده ماندن این عزیزان دعا کنیم ..... فقط با خلوص واز ته دل دعا کنیم
پلاسکویی دیگر
چرا از سگهای زنده یاب استفاده نمیشه . یا از ربات های دوربین دار که فقط در نمایشگاهها رونمایی میشه استفاده نکردن. 10 سال پیش همین وضعیت در روسیه برسر کارگران معدن اتفاق افتاد چرا از تجربه انها استفاده نمیکنیم ؟که همه آنها برای چند ماه در عمق زمین زنده مانده و سالم از عمق 2000متری خارج شدن....
... دوباره بوی انفجار ، دوباره باز احتمال ، دوباره آنکه ؛ زنده اند ؟ کارگران بی گناه...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست