بازدید 19536
امروز اتفاق افتاد :

هواپیمای اماراتی 50 مسافر را جا گذاشت

کد خبر: ۶۸۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۸۸ - ۱۴:۳۰ 18 October 2009
پرواز شماره 976 هواپیمایی امارات که امروز با تاخیر بیش از 6 ساعت و 30 دقیقه به پرواز درآمد، در حالی حدود 50 نفر از مسافران این پرواز را جا گذاشت که بار این مسافران در هواپیما جا ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، پرواز شماره 976 تهران - دوبی هواپیمایی امارات که قرار بود ساعت 4 و 5 دقیقه بامداد امروز انجام شود، به دلیل نقص فنی و با تاخیر حدود 6 ساعت و 30 دقیقه ای در ساعت 10 و 37 دقیقه امروز انجام شد.

این در حالی است که مسافران دو مسیره این پرواز به دلیل این تاخیر به پرواز دوم خود در فرودگاه دوبی نرسیدند. برهمین اساس، 50 نفر از مسافران پرواز شماره 976 تهران - دوبی هواپیمایی امارات حاضر نشدند در ساعت 10 و 37 دقیقه با این پرواز به دوبی منتقل شوند.

با این وجود، بار این 50 مسافر با پرواز شماره 976 به دوبی منتقل شده است.

رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفتگوی کوتاه با مهر با تائید این خبر گفت: شرکت هواپیمایی امارات باید پاسخگوی مسافران این پرواز باشد. در همین حال، سازمان هواپیمایی کشوری موضوع را تحت پیگیری دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۰
مي بينم كه شركت هواپيمايي امارات بايد پاسخگو باشد
چي شد تا ديروز كساني كه با هواپيما مي رفتن خارج كشور، سرمايه دار و اجنبي و غيره بودن، هر بلايي هم كه سرشون ميومد(البته از طرف هواپيماهاي روس ايراني) توجهي نمي شد
كسي نمي گفت بايد جوابگو باشه
حالا يه بار يه چيزي شده گير دادين كه كي بود كي بود؟؟؟؟
من در فرودگاه دبی کار میکنم در این فرودگاه اگر حتی یک مسافر از ادامه سفر امتناع کند هواپیمایی کشوری دبی اجازه حرکت به هواپیما نمی دهد تا بار مسافر از هواپیما پیداه شود این مسئله تاکنون باعث تاخیر بسیاری از هواپیمائی های ایرانی شده ولی در ایران سازمان هواپیمائی کشوری به همین سادگی اجازه حرکت هواپیما را داده است.
مسافران نخواستند بروند و چه پاسخگوئي ؟ ميرفتند دوبي هتلشان آماده بود به هزينه امارات ! من اين مشكل برايم پيش آمده بود با امارات ... پذيرائي خوبي داشتند و راضي هستم ... حتي بعد براي معذرت خواهي نامه فرستادند و يك پرواز آپگريد بهم دادند ...
هر وقت هواپیمائی ما پاسخگو بود اماراتی هم هست.
هیچ اتفاقی نمی افته
اماراتیا توی فرودگاهشون حجاب از سر نوامیس ما کشیدن اتفاقی افتاد؟
حالا بارشون چند روز رفته مسافرت که چیزی نیست
ما هميشه با لوفتانزا میرفتيم
آژانس هواپيمايی رفت رو مخمون که امارات 300.000 تومان ارزونتره و کيفيت پروازشم بهتره
حالا در مورد کيفيت پروازش نمیتونم نظر بدم اما این کارشون خيلی بد بوده
از برخورد خوب پرسنل فرودگاه امام که بگزريم که برای 100 گرم اضافه بار 1 ساعت مسافرو معطل میکنند جای شکرش باقيه که يک هتل خوب هواپيمايی امارات برای مسافر ها گرفته
و اینجور که خبردار شدم فردا مسافرها از دبی به لس آنجلس پرواز میکنند!
اما واقعاً پروازش با اینکه ارزونه نمیصرفه چون از دبی تا آمريکا 20 ساعت پروازه و خيلی خسته کننده است
واقعا عجیبه که شرکت هواپیمایی کشوری اجازه پرواز رو داده. این کار نقض صریح اصول امنیت پرواز هم هست.
تابتاك نشون داده دشمن اماراته و همیشه خبرای عجیب غریب میده !!
منم بک مسافر بودم و امروز در فرودگاه بودم . اول از همه اینکه امارات چون معمولا به موقع پرواز مینکه حالا تاخیرش خیلی بیشتر به چشم میاد
دوم دلیل تاخیرش اطمینان از سلامت هواپیما قبل از پروازه اگر نه میتونست پرواز کنه یا میرسید تا سقوط میکرد ( مثل هواپیماهای ما ) و سوم اینکه اون عده از همسفر های ما در این پرواز وقتی فحش میدن و راضی نمیشن سوار هواپیما بشن باید براشون فرش قرمز پهن کرد ؟؟ من سوار شدم و الانم از دبی ایمل میزنم !! گرچه که میدونم هیج وقت نظر منو نشون نمیدید !
ضعف ما ست و آنها می دانند که ما برای این سرزمین بی اب و علف دست و پا می شکنیم
تا وقتی خودمان دلمان برای مردم و سرزمینمان نسوزد نمی توانیم از خارجی ها انتظار احترام داشته باشیم. وقتی حکومتی در روز روشن مردمش را وسط خیابان ضرب و شتم می کند و به خون می کشد، باید انتظار اینگونه بی احترامی ها به مردمش را داشته باشد، منتظر مصادره کردن خلیج نسبتا فارس هم باشید.
باز پدرشون را بیامرزه که مسافر جا میذارن نه این که وسط هوا کله پاشون کنند و یا با مخ بزننشون بزمین، کاری که فقط از هوپیمأی جمهوری اسلامی بر میاد..
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست