بازدید 3409
بسته خبرهای انتخاباتی تابناک؛

انتقاد لاریجانی از سخنان برخی کاندیداها/ انتخاب رنگ زرشکی توسط میرسلیم/ جلیلی: رئیسی گزینه اصلح است

انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. در فاصله کمتر از 22 روز مانده به انتخابات می توانید در بسته خبری انتخاباتی «تابناک»؛ آخرین و مهمترین خبرهای انتخاباتی را بخوانید.
کد خبر: ۶۸۸۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹ 27 April 2017

انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. در فاصله کمتر از 22 روز مانده به انتخابات می توانید در بسته خبری انتخاباتی «تابناک»؛ آخرین و مهمترین خبرهای انتخاباتی را بخوانید.

به گزارش «تابناک»، با توجه به نزدیک شدن به ایام برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شوراها و میاندوره ای مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی در برخی حوزه ها ممکن است برخی خبرهای مهم انتخاباتی لا به لای اخبار روز گم شود و به اندازه کافی تاثیرگذار نباشد. در بسته خبرهای انتخاباتی گزیده تازه ترین و مهمترین اخبار این رویداد بزرگ منتشر می شود.

میرسلیم رنگ «زرشکی » را برگزید

نامزد حزب موتلفه اسلامی در انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: بنده رنگ خاصی برای تبلیغات انتخاباتی خودم تعیین نکردم اما همکاران من در تبلیغات و آگهی‌ها از رنگ زرشکی استفاده می‌کنند.

نامزد حزب موتلفه اسلامی در انتخابات ریاست‌جمهوری پس از ضبط برنامه تبلیغاتی خود در صدا و سیما در جمع خبرنگاران گفت: پس از رسیدن به ریاست جمهوری نه تنها از همه رقبا بلکه از همه ایرانیان علاقمند برای اعتلای کشور استفاده می‌کنم.

وی ادامه داد: برخی اقدامات بنده برای خروج کشور از رکود به صورت ضربتی است که در کوتاه مدت اثرگذار خواهد بود.برنامه‌های بلندمدت بنده برنامه‌ریزی می‌شود تا اثرات خود را در دولت‌های آینده نشان دهد.

انتخاب اسم یک دختر برای ارگان اطلاع رسانی روحانی

پایگاه‌های رسمی اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی حسن روحانی صبح امروز با حضور محمد شریعتمداری رئیس ستاد آغاز به کار کردند.

صبح امروز (پنجشنبه) با حضور محمد شریعتمداری رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پایگاه‌های رسمی اطلاع رسانی این ستاد به آدرس‌های www.rouhani96.ir و www.sahar.news به طور رسمی آغاز به کار کردند.

در این وب‌سایت‌ها اخبار رسمی، مواضع، اطلاعیه ها، سفرها، برنامه ها، سخنرانی‌ها و اقلام تبلیغاتی ستاد انتخاباتی روحانی قرار می‌گیرد.

روزنامه‌ی دو برگی «آرمان ملی»، دیگر ارگان رسانه‌ای متعلق به ستاد انتخاباتی حسن روحانی است.

اظهاراتی که در برخی از تبلیغات کاندیداها می شود، عملیاتی نیست

علی لاریجانی مشکلات کشور را دارای پیچیدگی‌هایی عنوان کرد و ادامه داد: به لحاظ بین‌المللی و اشتباهات داخلی و سوء مدیریت‌ها مشکلاتی در کشور ایجاد شد که باعث محدودیت منابع دولتی شد. همچنین بدهی دولت به بانک‌ها و بخش خصوصی بر این پیچیدگی‌ها افزود، این در حالی است که در برخی تبلیغات کاندیداها اظهاراتی می‌شود که ممکن است عملیاتی نباشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه اخیراً به لحاظ بین‌المللی شرایط کشور تغییر کرده، اظهار کرد: در گذشته مصاف جدی داشتیم و تحریم‌ها شدید بود که باید آن را حل می کردیم، همچنین از نظر فروش نفت مشکلاتی داشتیم و کارخانجات مواد اولیه نداشتند اما هم اکنون برای راه اندازی کارخانه‌ها عزم جدی در کشور ایجاد شده و سرمایه وجود دارد و صرفاً باید اقدامات آغاز شود.

فراخوان تلگرامی قالیباف برای مناظرات انتخاباتی

کانال تلگرامی محمد باقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در آخرین پست خود نوشت: مردم عزیز ایران؛ فردا انتظار دارید بنده به نمایندگى از شما در مناظره، چه خواسته‌ها، موضوعات و مطالباتی را مطرح کنم.

کانال تلگرامی محمد باقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در آخرین پست خود نوشت: مردم عزیز ایران؛ فردا انتظار دارید بنده به نمایندگى از شما در مناظره، چه خواسته‌ها، موضوعات و مطالباتی را مطرح کنم.

همچنین در ادامه این پست آمده است: سوالات خود را تا ساعت 12 فردا جمعه به @ghalibafadmin ارسال فرمایید.

تعبیر رئیس ستاد روحانی درباره مناظره‌های انتخاباتی

رئیس ستاد انتخابات روحانی ضمن تأکید بر اینکه مبارزات انتخاباتی مبارزه برنامه‌های نامزدها است گفت: محمد علی وکیلی نماینده مردم تهران در مجلس به عنوان سخنگوی ستاد انتخابات آقای روحانی فعالیت خواهد داشت.

محمد شریعتمداری رئیس ستاد انتخابات روحانی در رونمایی از پایگاه اطلاع رسانی انتخاباتی ستاد روحانی طی سخنانی اظهارداشت: مبارزات انتخاباتی مبارزات بگم بگم نیست بلکه مبارزه برنامه‌های نامزدهاست.

وی ادامه داد: آقای محمد علی وکیلی نماینده فعلی مردم تهران در مجلس به عنوان سخنگوی ستاد انتخابات آقای روحانی فعالیت خواهد داشت.

شریعتمداری در پاسخ به این سوال که برخی از افراد اعلام کرده‌اند که در صورت رئیس جمهور شدن یارانه 250 هزار تومانی به مردم پرداخت خواهند کرد. با توجه به سوابق اجرایی عالی شما در سال‌های گذشته فکر می‌کنید چقدر این شعار عملیاتی است؟ هدف طرح این شعارها را چه می‌دانید؟ گفت: در دوره‌ای ممکن است که این شعارها تاثیرگذار بوده باشد؛ اینکه یک کاندیدا از پشت تریبون بگوید برج ایفل را به مرکز این شهرستان منتقل می‌کنم، طرح این ادعا ممکن است اثرگذار باشد و موجب عوام‌فریبی باشد.

وی ادامه داد: امروزه سطح آگاهی‌های مردم بالاتر از این است که یک کاندیدا بگوید من 250 هزار تومان یارانه می‌دهم و یکی بگوید من 300 هزار تومان می‌دهم و فرد دیگری یک سخن و مبلغ دیگری را بگویند و مردم در یک مسابقه رئیس جمهورشان را انتخاب کنند.

بانک: جهانگیری با روحانی رقابت نمی‌کند

قائم مقام ستاد انتخابات روحانی گفت: آقای جهانگیری قطعا با آقای روحانی رقابت نخواهد کرد مابقی موضوع چهارچوب‌های انتخاباتی است که باید هدایت و عمل شود.

مرتضی بانک قائم مقام ستاد انتخابات روحانی در پاسخ به این سوال که ایا اقای جهانگیری متعهد شده‌اند که به نفع اقای روحانی کنار بروند اظهارداشت: آقای جهانگیری قطعا با اقای روحانی رقابت نخواهد کرد. مابقی موضوع چهارچوب های انتخاباتی است که باید هدایت و عمل شود.

لازم به ذکر است صبح امروز مرتضی بانک به عنوان قائم مقام ستاد انتخابات روحانی معرفی شد.

جلیلی: رئیسی گزینه اصلح است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ملت ما یک تجربه چهار ساله پشت سر گذاشت و امروز بهترین فرصت برای ارزیابی وعده‌هاست، گفت: باید برای چهار سال آینده تصمیم بگیریم و از این لحاظ صحنه انتخابات نه تنها طریقت بلکه موضوعیت هم دارد.

سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز در همایش مردمی حمایت از نامزد اصلح "سید ابراهیم رئیسی" با 'عنوان تاملی بر چهار سال گذشته و آینده' اظهار داشت: چهار سال از انتخابات سال 92 گذشت و این افتخار تفکر انقلابی است که به رای مردم احترام می‌گذارد. ملت ما یک تجربه چهار ساله پشت سر گذاشت و امروز بهترین فرصت برای ارزیابی وعده‌هاست.

جلیلی با بیان اینکه تکلیف تفکر انقلابی همواره ادامه دارد، افزود: باید برای چهار سال آینده تصمیم بگیریم و از این لحاظ صحنه انتخابات نه تنها طریقت بلکه موضوعیت هم دارد، لذا صحنه انتخابات برای چالش عقلانی و اقناع است نه اغوا.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه امروز فرصت خوبی است که در صحنه انتخابات ملت ما درباره وعده‌ها و تدبیرها محاسبه کند، تصریح کرد: اگر درک صحیحی از چهار سال گذشته نداشته باشیم نمی‌توانیم برای چهار سال آینده هم تصمیم بگیریم.

وی با اشاره به انتخابات قبلی و تقاضای مردم برای رفع مشکلات و یادآوری اینکه آقای روحانی و ولایتی تفکری را به جامعه القا کردند، گفت: تفکری که مدعی بود با این مسیر می‌توان مشکلات را حل کرد، کارنامه‌اش مقابل ماست، البته ما بنای محکوم یا تحقیر کردن نداریم بلکه میخواهیم انقلاب در مسیر درست پیش برود.

جلیلی ادامه داد: باید به سوالات مردم پاسخ معتبر داد؛ برخی ادعای کاهش هزینه دارند اما این سرمایه‌های نظام است که کاهش پیدا می‌کند، در سرمایه‌های ملی کشور بتن ریخته و به خارج منتقل کردند اما خودشان می‌گویند طرف مقابل به متن برجام پایبند نیست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به آمار فعلی نقدینگی در حال حاضر و شعار ایجاد رفاه در انتخابات قبل، گفت: بگویند در کشاورزی، صنعت و معدن چه ارمغانی برای کشور آورده‌اند، نباید اجازه داد دوباره عده‌ای با جملات عاری از صحت به مردم راه حل های نادرست القا کنند و مشخص شود درست نبوده است.

وی افزود: ما به منتخب مردم احترام گذاشتیم و اعلام کردیم که کمک هم می‌کنیم، یکی از کارهای ما بررسی راه حل های صحیح بود، به طور مثال نمی توان یکباره طرح مسکن مهر را تعطیل کرد و هیچ جایگزینی نیز برای آن پیشنهاد نداد؛ ما نیامدها یم شعار دهیم بلکه میخواهیم نشان دهیم مسیر قبلی درست بود یا خیر.

جلیلی با بیان اینکه فقط از موضوع مسکن درصد بالایی از اشتغال ایجاد می‌شود و این در کنار ایجاد مسکن برای مردم است، تاکید کرد: اما متاسفانه در این چهار سال متوقف شد؛ بخش مسکن که دیگر نیازی به برجام نداشت پس چرا این اتفاق نیفتاد؟

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: اگر گفته می شود تولید و اشتغال مهم است این ضرورت جامعه است، اما آیا امروز چرخ کارخانه ها می‌چرخد؟ مزیت ما در نفت و گاز و پتروشیمی است، چرا وضع موجود با وضع مطلوب فاصله دارد؟

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: مردم باید بدانند چه تغییر و تحولی قرار است اتفاق بیفتد و امروز یکی از بحث‌های جدی این است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: اگر می‌گویم آقای رئیسی اصلح است برای این است که از او می‌خواهیم چنین روندی دنبال شود و انشاالله دنبال خواهد شد.

مسئول تبلیغات ستاد قالیباف: باید با دولت حرف خداحافظی کرد

سید محمود رضوی مسئول تبلیغات ستاد محمد باقر قالیباف در صفحه شخصی خود پیرامون اعمال تغییراتی در فیلم ضبط شده تبلیغاتی قالیباف توسط صدا و سیما واکنش نشان داد.

سید محمود رضوی مسئول تبلیغات ستاد محمد باقر قالیباف در صفحه شخصی خود پیرامون اعمال تغییراتی درفیلم ضبط شده تبلیغاتی قالیباف توسط صدا و سیما نوشت: آشنایان اقای روحانی حق داشتند می‌گفتند مناظره‌ها ضبطی باشد. می‌روم برای سانسور ضبطی برنامه امشب اقای قالیباف! خداحافظی با دولت حرف.

مرعشی با اشاره به وضعیت ناامن منطقه خاورمیانه گفت: شورای امنیت ما را در ذیل فصل هفتم تعریف کرده بود و به سوی نفت به جای غذا پیش می‌رفتیم که در اردوگاه اصولگرایان دست به انتخاب زدیم.

انتقاد مرعشی از سهم خواهی برخی اصلاح‌طلبان

حسین مرعشی تاکید کرد: آقای روحانی هیچ‌گاه اصلاح‌طلب نبوده و مدعی اصلاح‌طلبی هم نیست.

عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان تاکید کرد: در 28 مرداد مردم دولت مصدق را از ببن بردند، دوستان نگذارید تاریخ تکرار شود، نگذاریم ضد بر جامیان از برجام سود ببرند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من پریشب لیست مرکز یک استان که بسته شده بود را دیدم. یکی از دوستان عزیز ما خواهرش در لیست نبود. ظرف دو ساعت لیست را بمباران کرد. در انتها از او پرسیدیم چه کسی بهتر از این افراد است گفت خواهر من بهتر از اینها بود. نکنید این کار را. ما هیچ کدام روی کسی تعصب نداریم. من نه روی آقای علیزاده طباطبایی تعصب دارم نه روی خانم صدر اعظم نوری. معیار ما ضوابط است.

میرسلیم: رئیس‌جمهور باید فدایی مردم باشد

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: رسیدن به ریاست در دولت یعنی آغاز نوکری کردن و خالصانه برای مردم فدا شدن؛ باید کسانی را انتخاب کنیم که چنین نیتی داشته باشند در غیر این‌صورت راه به جایی نخواهیم برد.

همایش ستادهای مردمی «سید مصطفی میرسلیم» نامزد حزب موتلفه اسلامی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در سالن شهید لاجوردی موسسه شهدای موتلفه اسلامی برگزار شد.

میرسلیم در این دیدار با بیان اینکه ما که صحبت از حق می‌کنیم، این حق را در قانون اساسی خود متجلی می‌بینیم، اظهار کرد: مردم حق دارند بگویند آنچه ما به آن رای مثبت دادیم چه شد و شما مسئولان جمهوری اسلامی چه کردید؟ مردم حق دارند به مسئولان بگویند به اصول قانون اساسی آنگونه که باید نپرداختید.

وی افزود: اگر امروز وصیت امام خمینی(ره) را بازنگری کنید، خواهید دید که بسیاری از فقرات آن مغفول مانده و اجرا نشده است.

نامزد حزب موتلفه اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه طی سال‌های گذشته به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری کم توجهی شده است، گفت: برادران ما وقتی دیدند به سیاست‌های کلی نظام عنایت لازم صورت نگرفته است، در سال 95 تصمیم گرفتند که بدنبال احقاق حقوق برجای مانده مردم بیافتند و من را نیز بعنوان سرباز این راه انتخاب کردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: من هیچگاه بدنبال فریب‌کاری نبودم و نیستم و اعتقادی به دادن وعده‌های رای‌آور ندارم. اگر من صحبت از اشتغال جوانان کردم، افتخار دارم که طی سالهای تدریس در دانشگاه به دانشجویان خود گفته‌ام که اگر در درس من موفق باشید، قبل از اینکه فارغ التحصیل بشوید شما را در صنعت مشغول بکار خواهم کرد.

میرسلیم افزود: وجود تمام مفاسد، ناهنجاری‌های رفتاری و تضعیف بنیان خانواده در جامعه به مشکل رکود و اشتغال برمی‌گردد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها