بازدید 8807

جزییاتی از جنایت منطقه مرزی میرجاوه

کد خبر: ۶۸۸۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 27 April 2017
دادستان عمومی و انقلاب زاهدان با تایید شهادت 10 نفر از ماموران مرزبانی منطقه میرجاوه در اثر تیرانداری اعضای گروهک جیش‌الظلم گفت: نیروهای متخاصم پس از درگیری و به شهادت رساندن مرزبانان به عمق خاک پاکستان متواری شده اند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی‌راد در تشریح این حادثه گفت: حدود ساعت 20 شب در منطقه مرزی میرجاوه و بین میل 99 و 100 یازده نفر از ماموران مرزبانی متشکل از سه نفر از ماموران کادری و هشت نفر از سربازان وظیفه به هنگام تعویض پست مورد حمله و کمین تروریست‌ها قرار گرفته و بر اثر تیراندازی با تیربار گرینف، متاسفانه هشت نفر از آنان در دم به شهادت رسیده و دو نفر دیگر نیز پس از انتقال به بیمارستان به شهادت رسیده‌اند.

دادستان زاهدان با اعلام اینکه حال تنها مجروح این حادثه نیز وخیم گزارش شده است،افزود: نیروهای مرزبانی و سپاه پاسداران به همراه نیروهای امنیتی در حال بررسی حادثه و پیگیری آن هستند.

وی با اعلام اینکه محل وقوع این جنایت،منطقه مرزی دارای پوشش جنگلی است، گفت: متجاوزان گروهک جیش‌الظلم پس از وقوع این جنایت در نقطه صفر مرزی با استفاده از پوشش منطقه بلافاصله به عمق خاک پاکستان متواری شده‌اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر