بازدید 9300
۳

واکنش شهردار مشهد به احتمال استعفا از سمتش

کد خبر: ۶۸۷۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰ 22 April 2017
شهردار مشهد مقدس گفت: بنده نیز در اوقات مرخصی به وظیفه شرعی خود پرداخته و براساس قانون به کار تبلیغاتی می‌پردازم، قطعا زمانی که اقدام به کار انتخاباتی می‌کنم بدانید که در مرخصی هستم.

به گزارش تسنیم، سید صولت مرتضوی در واکنش به احتمال استعفای خود از سمت شهردار مشهد به دلیل فعالیت در ستاد حجت الاسلام رئیسی اظهار داشت: مگر هم‌اکنون که آقای رئیس‌جمهور کاندیدای انتخابات شده‌اند از شغلشان استعفا داده‌اند یا مرخصی گرفته‌اند؟

وی گفت: هرکسی می‌تواند برای کاندیدای مورد نظر خودش تبلیغ کند اما طبق قانون حق استفاده از امکانات دولتی را ندارد. بنده نیز در اوقات مرخصی به وظیفه شرعی خود پرداخته و براساس قانون به کار تبلیغاتی می‌پردازم، قطعا زمانی که اقدام به کار انتخاباتی می‌کنم بدانید که در مرخصی هستم.

شهردار مشهد همچنین اضافه کرد: این سوال را باید از دیگران بپرسید که هم‌اکنون که آقای رئیس‌جمهور در انتخابات شرکت کرده و کار تبلیغاتی انجام می‌دهد مرخصی گرفته یا استعفا داده‌ است.

مرتضوی در پاسخ به این سوال که آیا در زمان مرخصی برای خود جانشینی انتخاب می‌کند، عنوان کرد: اگر ضرورتی باشد این کار را انجام می‌دهم در غیر این صورت معاونان بنده حضور داشته و فعالیت خواهند داشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۰
انتشار یافته: ۳
بله ایشان حمایت از اقای رییسی را وظیفه شرعی می دانند یا ابقای در پست خود را
قیاس مع الفارق میکنید . خدا انسان را خلق کرد انسان نیز توجیه را....
حامی سرسخت احمدی نژاد...!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر