بازدید 7984

15 مکانی که دوستاران صنعت خودرو باید قبل از مرگ ببینند (شماره یک)

برای بسیاری از مردم، ماشین فقط وسیله ای جهت جابجایی از یک نقطه به نقطه دیگر می باشد. اما برای عاشقان ماشین این وسایل نقلیه، شگفتی مهندسی یا حتی آثار هنری به حساب می آیند. ما به شما (در سه بخش) 15 مکان جهت مشاهده ماشین های زیبا و کمیاب را معرفی می کنیم.
کد خبر: ۶۸۲۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶ 07 April 2017
برای بسیاری از مردم، ماشین فقط وسیله ای جهت جابجایی از یک نقطه به نقطه دیگر می باشد. اما برای عاشقان ماشین این وسایل نقلیه، شگفتی مهندسی یا حتی آثار هنری به حساب می آیند.

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از Gobankingrates، به عاشقان ماشین در اقصا نقاط جهان مکان هان دیدنی، جشنواره ها و موزه های ماشین اختصاص داده شده است. اگر شما عاشق واقعی ماشین هستید، تعداد انگشت شماری مکان دیدنی وجود دارد که قبل از مرگ حتما باید به آنجا بروید. ما به شما (در سه بخش) 15 مکان جهت مشاهده ماشین های زیبا و کمیاب را معرفی می کنیم.

15 مکانی که دوستاران صنعت خودرو باید از قبل از مرگ ببینند (شماره یک)

1- موزه اتومبیل پیترسون در لوس آنجلس

این موزه در سال 2016 از طرف جشنواره بین المللی ماشین های تاریخی ، بهترین موزه سال انتخاب شده که مکانی برای عاشقان این صنعت می باشد.

این موزه در سومین تقاطع پر رفت و آمد  لس آنجلس واقع شده است. موزه ماشین شامل نمایشگاه های مختلف از جمله هنر بوگاتی، Harley vs indian، ماشین ها با پوشش غیر متعارف اثر کیث هرینگ و موسسه مکانیک اتومبیل می باشد. 

15 مکانی که دوستاران صنعت خودرو باید از قبل از مرگ ببینند (شماره یک)

هزینه ورود 15 دلار برای بزرگسالان، 12 دلار برای سالمندان و دانش آموزان، 7 دلار برای کودکان و برای ارتشی های در حین خدمت و برای کودکان زیر 3 سال نیزرایگان می باشد.

2- موزه مرسدس بنز، واقع در کشورآلمان، شهر اشتوتگارت

تعداد انگشت شماری از کشورهای جهان سنت خودروسازی غنی و دارای پیشینه ای همانند آلمان دارند.

نام شرکت مرسدس بنز مترادف با مهندسی آلمان است. با مراجعه به موزه مرسدس بنز در اشتوتگارت، گردشگران به تاریخ 130 ساله این شرکت سفر می کنند. این موزه شامل 1500 اثر نمایشی و 160 وسیله نقلیه در 11 طبقه می باشد.

15 مکانی که دوستاران صنعت خودرو باید از قبل از مرگ ببینند (شماره یک)

این تور 2 ساعت به طول می انجامد و گردشگران می توانند از سال 1886 تا به امروز تاریخ مرسدس بنز را مشاهده کنند. همچنین پکیج های مختلفی جهت بازدید نمایشگاه موجود می باشد و بلیط یک روزه بزرگسالان 10 یورو یا در حدود 10.8 دلار می باشد.

3- جاده اتومبیل رانی صاف و پوشیده از نمک 'بونا ویل' واقع در شهرستان توئله، یوتا

این منطقه عاری از سکنه به حدی مسطح است که انحنای زمین، با چشم غیر مسلح قابل مشاهده است. دلیل منطقی وجود داشته که سایت bear نام این مکان را "بهشت خودروها" نامیده است زیرا بیشترین سرعت جاده ای تاریخ در این مکان، که هم مرز دریاچه نمکی معروف می باشد، ثبت و شکسته شده است.

15 مکانی که دوستاران صنعت خودرو باید از قبل از مرگ ببینند (شماره یک)

این سرزمین، مقصد جهانی عاشقان ماشین از سال 1896 می باشد که بالاترین سرعت رسمی بر روی سطح زمین، معادل 141.73 مایل بر ساعت را در سال 1914 ثبت کرده است. در دهه های بعد سرعت 600 مایل بر ساعت نیز در این منطقه شکسته شده است و همچنین تمام افراد می توانند به صورت رایگان از این منطقه بازدید کنند.

4- اتوبان های آلمان

غیرممکن است لیستی از مکان های فوق العاده برای اتومبیل ها نام برده و اسمی از اتوبان های افسانه ای آلمان را نبرید.

هرچند در سراسر جهان این اتوبان ها به جاده هایی بدون محدودیت سرعت معروف می باشند، اما در بسیاری از جاها در طول مسیر محدودیت سرعت وجود دارد و علاوه بر آن، به علت ترافیک زیاد، غالبا مجبور به اعمال محدودیت سرعت خواهید شد.

15 مکانی که دوستاران صنعت خودرو باید از قبل از مرگ ببینند (شماره یک)

زیر ساخت شاه راه های آلمان به سال 1913 بازمی گردد، در واقع شبکه ای از بزرگ راه هایی با دسترسی محدود می باشند که به رانندگان اجازه می دهد از یک شهر به شهر دیگر جابجا شوند. هرچند این اتوبان ها در طی چند نسل ساخته شده است اما غالبا ادولف هیتلر را مسئول اصلی این امر می دانند. وی پس از درک پتانسیل نظامی خود، دست به چنین اقدام گسترده ای زد.

هیچ هزینه ای برای رانندگی در آلمان وجود ندارد اما گواهینامه رانندگی در این کشور می تواند تا 3هزار دلار هزینه داشته باشد.

5- جاده اتومبیل رانی ایندیاناپولیس

مسلما در مسیرهای مسابقاتی، جاده اتومبیل رانی ایندیانا پولیس که تا کنون میزبان بزرگترین مسابقات تاریخ بوده حرف اول را میزند. مسابقاتی همچون بریک یارد 400، جایزه بزرگ ایندی کار و ایندی 500 در این جاده برگزار شده است.

15 مکانی که دوستاران صنعت خودرو باید از قبل از مرگ ببینند (شماره یک)

این جاده که ملقب به پایتخت مسابقات جهان می باشد در سال 1909 به دلیل رشد جمعیت علاقه مند به این ورزش احداث شد. در همان سال راننده زن 22 ساله امریکایی، به عنوان اولین زن در تاریخ که 3800 مایل در سراسر ایالات متحده رانندگی کرد، شناخته شد. این جاده هنوز هم مورد توجه هواداران این ورزش است و هزینه بلیط آن بسته به رویداد های مختلف، قیمت های متفاوتی دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر