بازدید 14524
۲
تکنولوژی؛

همه برای گوشی 'هوآوی' نگران اند!

کارکنان شرکت فن آوری های هوآوی در چین، درگیر مسایل احتمالی تعدیل نیرو هستند و یادداشت های داخلی سازمان خاطرنشان می کند برای بهبود درآمد سازمان باید تلاش مضاعف داشته باشند. یک مدیر اجرایی این سازمان گفت: پرچمدار بازار گوشی های هوشمند، رسیدن به سود داخلی مطلوب را از یاد برده است.
کد خبر: ۶۷۲۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳ 01 March 2017
کارکنان شرکت فن آوری های هوآوی در چین درگیر مسایل احتمالی تعدیل نیرو هستند و یادداشت های داخلی سازمان خاطرنشان می کند برای بهبود درآمد سازمان باید تلاش مضاعف داشته باشند. یک مدیر اجرایی این سازمان گفت: پرچمدار بازار گوشی های هوشمند، رسیدن به سود داخلی مطلوب را از یاد برده است.

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از رویترز، به گفته منابع مذکور، هوآوی که به سرعت به سمت تبدیل شدن به سومین سازنده گوشی های هوشمند در جهان پیش میرود، هدفش کاستن فاصله اش با پیشگامان بزرگی چون اپل و سامسونگ است. اما  در سال گذشته، با ورود مدعی جدید، 'اوپو'، این شرکت جایگاه اول خور را در چین، که بزرگترین بازار جهان است، از دست داد..

همه برای گوشی 'هوآوی' نگران اند!

ریچارد یو، رئیس بخش کسب و کار مصرف کننده در کنگره جهانی موبایل بارسلونا، این هفته در مصاحبه ای با رویترزگفت :"حتی اگر درآمدها بیش از انتظار پیش بینی شده باشد واحد تلفن همراه هوآوی هدف سود داخلی خود را برای سال 2016 از دست داده است."

او افزود: "با این حال کمپانی هنوز هم سودآوره، اما حاشیه سود بسیار پایین است".

در یک یادداشت داخلی که جمعه گذشته ارسال شد، موسس گروه هوآوی و مدیر عامل آن، رن ژنگ فی، از همه کارکنان خواست سخت کار کنند، وی گفت: "شرکت در غیر این صورت از هم می پاشد."

اظهارات اخیر، برخی از 170،000 نیروی کار قوی هوآوی را دلسرد کرده است، 45 درصد آنان که دربخش تحقیق و توسعه هستند، نگرانند. اعتراضی که در اجتماعات آنلاین توسط کارکنان هوآوی مطرح میشود این است که، کارکنان هوآوی دارای کمترین امنیت شغلی هستند.

یک مهندس قدیمی 36 ساله در واحد کسب و کار مصرف کننده هوآوی که با توجه به حساسیت این مسئله نخواست نامش فاش شود اینچنین گفت: "همه نگرانند." 

" همه ما در حال حاضربه فکر گام های بعدی هستیم، تحقق اشتغال دائم با این شرکت است که دیگر امکانپذیر نیست."

این شرکت در پاسخ به یک ایمیل فرستاده شده اعلام کرد، "هوآوی طرح اخراج ندارد،"  و نظر بیشتری نداد.

رئیس کسب و کار مصرف کننده آقای یو در بیانیه سال نو به کارکنان گفت که این شرکت نیاز به پایبندی به یک "استراتژی ساده" در پرسنل دارد همانگونه که یک طرح اولیه محصول در 2017 باید تمرکز خود را بر سودآوری بگذارد.

یو در یادداشتی که توسط رویترز دیده شد گفت:"ما به دنبال بهبود بهره وری و سودآوری با تمرکز بر سازمان در تمام سطوح، هر کارمند، و هر جزئیاتی هستیم، و به شدت  هزینه ها و  ریسک ها رو کنترل می کنیم تا از پیشرفت [کیفیت] صدا مطمئن شویم." 
 
"ما مدیران با بازده پایین را تحمل نمی کنیم، و اولویت بندی حذف مدیران با کسانیست که پس از رسیدن به یک موقعیت و ماندن در آن جایگاه، برای سال های متوالی در رسیدن به بهبود قابل توجه شکست خوردند."

هوآوی در سال 2015 به سود خالص  5.69 بیلیون دلار دست یافت.

یو به رویترز گفت :"در بازاریابی، ما بودجه را کنترل می کنیم،". "ما چندان روی بازاریابی و نام تجاری هزینه نکردیم. بیشتر در فن آوری و نوآوری و خرده فروشی و خدمات سرمایه گذاری کردیم."

هوآوی، که کسب و کار اصلی آن تجهیزات مخابراتی و خدمات است، در ماه دسامبر گفت که، انتظار میرود در 2016 افزایش درآمد 32 درصد، یعنی تا 74.8 بیلیون دلار باشد. این براساس انتشار نتایج کامل در 31 مارس 2016 میباشد.

با توجه به یادداشت دیگری از رن که جمعه گذشته ارسال شد این شرکت قصد دارد خود را به سرویس اپل و حاشیه سود شرکت اوپو در طول سه سال برساند.

با این حال، تحلیلگران انتظار سال سختی برتی شرکت هوآوی دارند و دلیل اصلی آن را رقابت شدیدتر می دانند.

تحلیلگر استراتژی لیندا سووی گفت:" عمدتا به دلیل کانالهای توزیع کمتر توسعه یافته در شهرستانهای ردیف پایین و مناطق روستایی ما انتظار نداریم که هوآوی مجددا به راحتی به موقعیت اول در سال 2017 در بازار چین برسد."

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
در تمام مدتي كه از تلفن همراه استفاده مي كنم (نزديك 20 سال) گوشي به بي كيفيتي و بدي گوشي هاي هوآوي نديدم . و اميدوارم تمام هموطنانم تمام كالاهاي بي كيفيت چيني را تحريم كنند خصوصآ گوشي هاي هوآوي
چرا زودتر نگفتین کاری بکینم؟من الان از غم کارکنان هوواوی چطور خواب داشته باشم. ترا به هرچی دوست دارین این مصیبت را چاره کنید؟آه آه هوواوی وای خدایا نکند حقوق کارکنان هوواوی کم شود خدا یا نکند صاحب میلیاردر هووای ضرر کند؟ نمی دونم شما ها مردم را چی فرض کردین؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل