بازدید 2128

موسوی لاری خواستار کنار گذاشتن مشکلات و اجماع جریان اصلاحات شد

ایب رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با روشن دانستن تکلیف اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو گفت: با توجه به مطرح بودن یک فرد و کاندیدا در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 جریان اصلاحات با خیالی راحت وارد این کارزار می شود.
کد خبر: ۶۷۲۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰ 28 February 2017
حجت‌الاسلام عبدالواحد موسوی لاری شامگاه دوشنبه در آیین گرامیداشت 'هفت اسفند'سالگردانتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: برگزاری این مراسم در مرحله اول قدرشناسی از مردمی است که در هفتم اسفند سال گذشته با حضور خود حماسه آفریدند و در مرحله دوم بازخوانی راهی که منتهی به این حماسه شد، است.
به گزارش ایرنا، موسوی لاری گفت: آنچه در انتخابات 7 اسفند اتفاق افتاد محصول تلاقی درک صحیح دست اندرکاران از واقعیت جامعه و حمایت درست مردم از این درک بود که نتیجه آن مجلسی متفاوت با مجلس نهم بود. 
نایب رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان یادآور شد: در مجلس نهم تنش آفرینی، عدم درک واقعی مسائل جامعه و مشکلاتی که از طریق افراط گری بر جامعه تحمیل می شد، برای مردم غیرقابل تحمل بود.
وی گفت: مردم با حضورشان در 7 اسفند 94 ‌افراطی گری و تنش آفرینی ها را با یک 'نه ' بزرگ کنار زدند. 
این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: منتخبان مردم با واکاوی خود وعده های قبل از انتخاب شدن و به نتیجه رساندن این وعده ها را بررسی کرده و برنامه های آینده را نیز هدف گذاری کنند.
موسوی لاری افزود: در سال 92 مشکلاتی که در طول سال های بعد از 84 را داشتیم جبران کردیم.
نایب رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: با درک صحیح به این نتیجه رسیدیم که سال 1384 مسیر را خوب طی نکردیم؛ چرا که باعث رقم خوردن مشکلاتی در طول 8 سال بر کشور و سپری شدن خاطرات تلخ شد.
وی گفت: سال 92 با برداشتن یک قدم به جلو به وحدت نظری رسیدیم که نتیجه آن حضور حداکثری مردم بود.
لاری خاطر نشان کرد:‌در 94 گام دوم را محکم تر برداشته و نشان دادیم که عقب گرد نکردیم بنابراین باید با همدلی و همراهی و بدور از تفرقه برای 96 به خصوص برای شوراها گام سوم را محکم تر برمی داریم.
وی اضافه کرد: اگر بنا باشد گام سوم را محکم تر بردایم هیچ راهی جز هماهنگی در حرکت نداریم.
این فعال سیاسی اصلاح طلب خواستار کنار گذاشتن مشکلات و اجماع جریان اصلاحات شد و گفت: مردم این امید را واقعی تلقی کرده اند بنابراین باید راه را درست ادامه دهیم.
وی در پایان گفت: مهمترین مشکل ما فراهم نبودن فضا برای فعالیت نهادهای مدنی است.
منبع: ایرنا
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر