بازدید 4101

22 بهمن مترو رایگان است

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت که استفاده از تمامی خطوط مترو پایتخت در روز جمعه 22 بهمن با توجه به برگزاری راهپیمایی باشکوه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، رایگان است.
کد خبر: ۶۶۵۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶ 08 February 2017
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت که استفاده از تمامی خطوط مترو پایتخت در روز جمعه 22 بهمن با توجه به برگزاری راهپیمایی باشکوه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، رایگان است.

به گزارش جماران ، از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، محمد احمدی بافنده افزد: برهمین استفاده شهروندان از تمامی خطوط مترو تهران از ابتدا تا پایان مراسم راهپیمایی 22 بهمن رایگان خواهد بود.

وی اظهار کرد: درهمین ارتباط، سر فاصله حرکت قطارها در خطوط مترو به خصوص خط 4 که در مسیر راهپیمایی قرار دارد، در روز جمعه کاهش خواهد یافت.
وی در تشریح برنامه حرکت قطارهای مترو در روز 22 بهمن گفت: در خط یک فاصله گذر قطارها 7 دقیقه، خط دو 4 دقیقه، خط سه 15 دقیقه، خط چهار 4٫5 دقیقه و خط پنج 15 دقیقه تعیین شده است.

احمدی بافنده با بیان اینکه در این روز تردد مسافران در تمامی خطوط رصد و در صورت ازدحام جمعیت قطارهای فوق‌العاده اعزام می شوند
، تصریح کرد: این آمادگی وجود دارد که در هنگام بازگشت راهپیمایان در ایستگاه‌های خط 4 هر 90 ثانیه یک قطار اعزام شود.

وی با بیان اینکه از مدتی پیش شرکت بهره برداری مترو تهران برای خدمات رسانی هرچه بهتر دراین روز، بررسی تجهیزات ایستگاه‌ها را در دستور کار خود قرار داده است افزود: بر این اساس سرویس زودتر از موعد پله‌ برقی ها و سایر تجهیزات در ایستگاه‌های فردوسی، زیرگذر تئاتر شهر، میدان انقلاب اسلامی، توحید و شادمان و سایر ایستگاه‌هایی که در مسیر راهپیمایی قرار دارند توسط متخصصان شرکت انجام شده است.
مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران در پایان خاطر نشان کرد: همانند هرسال و به منظور حفظ نظم و امنیت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، ایستگاه میدان آزادی از صبح تا پایان مراسم راهپیمایی پذیرش مسافر ندارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر