بازدید 1878

غرضی:مردم منافع ملی را بهتر از سیاسیون درک می کنند

محمد غرضی با بیان اینکه همین مردم جنگ را اداره کردند، فشارهای اقتصادی را تحمل کردند اما کشور را به هم نریختند و آن را تخریب نکردند افزود: چپ و راست دائما در حال ضربه زدن به یکدیگرند و کسی را هم داخل خود راه نمی دهند. چند روز پیش نزد یکی از بزرگان بودم، می گفت خدا لعنت کند آنهایی را که جوانهای ما را از اداره کشور مایوس می کنند.
کد خبر: ۶۶۴۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳ 06 February 2017
 به گزارش ایرنا محمد غرضی ، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد:  با نگاهی عمیقیمی توان فهمید که کل ستادهای چپ، راست و مستقل- البته اگر داشته باشیم- توانایی منسجم شدن بر سر منافع ملی کشور را ندارند و با اختلافات خود، منافع ملی را بر باد می دهند و از این جهت، خطای بسیار بزرگی را مرتکب می شوند. 
نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: جمهوری اسلامی دوران طفولیتش را طی کرده و در حال گذراندن دوران جوانی خود است. اما این جوانی زیاد طول کشیده و بلوغی که در آن گروههای حاکم، منافع کشور را بر منفعت خود ترجیح دهند هرگز شکل نگرفته است و دارد دیر می شود. 
غرضی اظهار کرد: من 75 ساله ام و 60 سال از عمر خود را با تعقیب مسائل سیاسی سپری کرده ام. در میان مسوولین جمهوری اسلامی نگاه من و تویی، بسیار زیاد است؛ در حالیکه مردم که قاعده این نظام را تشکیل می دهند بسیار خوب منافع ملی را تشخیص می دهند و از خود گذشتگی زیادی به خرج می دهند.
وی تصریح کرد: همین مردم جنگ را اداره کردند، فشارهای اقتصادی را تحمل کردند اما کشور را به هم نریختند و آن را تخریب نکردند اما چپ و راست دائما در حال ضربه زدن به یکدیگرند و کسی را هم داخل خود راه نمی دهند. چند روز پیش نزد یکی از بزرگان بودم، می گفت خدا لعنت کند آنهایی را که جوانهای ما را از اداره کشور مایوس می کنند.
غرضی افزود: نسل ما که پیر شده و دارد می رود اما مردم یعنی قاعده این هرم، جانشینی برای نسل رفته نمی بینند. الان چپ و راست چنان به جان هم افتاده اند که طمع دشمن را هم برانگیخته است.
غرضی گفت: مردم مدام باید هزینه دهند تا مملکت و انقلاب حفظ شود. شاهدیم که وقتی آمریکا و اروپا یک کلمه منفی درباره ایران بر زبان می آوردند یا تحرکی منفی نسبت به استقلال کشورمان می کنند مردم چه طور با هم متحد می شوند. اما ستادهای چپ و راست این طور نیستند و باز بر طبل اختلاف می کوبند.
منبع: ایرنا
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل