وقایع اتفاقیه؛

پیروزی اراده آدولف هیتلر

کد خبر: ۶۶۲۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶ 01 February 2017
تعداد بازدید : 53343
بازدید 36046
۵
روز سی ام ژانویه سال 1933 مصادف با آغاز دوران صدراعظمی آدولف هیتلر، دیکتاتور نژادپرست آلمانی بود. هیلتر یکی از قوی ترین دستگاه های تبلیغاتی تاریخ را داشت و در زمینه پروپاگاندا الگویی برای رقبا محسوب می شد! «پیروزی اراده / Triumph des Willens / Triumph of the Will» یکی از اولین فیلم های بلند است که به مفهوم واقعی کلمه کارکرد پروپاگاندا دارد. این فیلم 114 دقیقه ای توسط لنی ریفنشتال درباره چهار روز کنگره حزب نازی است که در 1934 در نورنبرگ برگزار شد، ساخته شد و در 1935 اکران شد. تماشای پیروزی اراده برای شناخت جریان های نژادپرست که نماد امروزی شان صهیونیست ها هستند، بسیار بااهمیت است. این مستند را برای نخستین بار با زیرنویس دقیق در «تابناک» تماشا می کنید. ذکر این توضیح ضروری است که بخش از این فیلم در نسخه اصلی فاقد صدا است که طبیعتاً در این نسخه زیرنویس شده نیز همین مسئله وجود دارد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۵
اولا هیتلر نژاد پرست نبود خیلی هم ادم خوبی بود.دوما غربی ها نزدیک 75 سالی که از مرگ او می گذره مرتبا هیتلر هیتلر می کنند و هزاران و صدها فیلم در مورد ان دوران می سازند یا انکه افراد مختلف را با او مقایسه می کنند و خلاصه بدی ها و زشتی ها را با هیتلر مقایسه می کنند.بعد هم متاسفانه غربی ها خیلی در دنیا نفوذ کردند و فرهنگ مردم دنیا شدیدا تحت تاثیر غربی هاست و بدبختانه ایرانی ها هم که ملتی مسلمان هستند امروزه شدیدا تحت تاثیر غربی ها هستند و از شهر گرفته تا دورترین نقاط کشور حتی روستاها تحت تاثیر غرب هستند.من به شما می گویم چرا فرهنگ غرب و نفوذ ان بر ایرانی ها خوب نیست.اولا فرهنگ غرب بیشتر مادیگرا هست تا معنوی گرا به همین خاطر فرهنگ مسلمانان را که بخشش و گذشت و مهربانی هست را تحت تاثیر قرار می دهد .... دوما غربگرائی ارزش های دینی و اسلامی را به شدت پائین می اورد و انسان را به سوی حیوانیت و مادی گرائی محض سوق می دهد.خیلی ها می توانند با نظر من موافق نباشند و انتقاد بکنند ولی بدانند و مطمئن باشند حقیقت چیزی جز این نمی تواند باشد.غربگرائی باعث گسترش تبعیض و فساد اخلاقی و تضعیف معنویات و تجمل گرائی ودشمنی بین مسلمانان و اختلافات مختلف و در نهایت تجزیه می شود...
هیتلر با یک لهجه بایری و اطریشی حرف می زند. فیلم جالبی است و جنبه تاریخی دارد. ترجمه فارسی ارایه شده به صورت زیرنویس تمام سخنرانی هیلتر در این فیلم را نمایش نمی دهد. بهتر بود که ترجمه سخنرانی هیلتر مستقیما از سخنرانی آلمانی به فارسی ترجمه می گردید.
هيتلر نه ديكتاتور نه نژاد پرست لطفا مطالعه كنيد تا اطلاعات بيشتر بشه
دیکتاتور نژاد پرست بود و دمش هم گرم که بود.
از نحوه صحبت کردن آدمها می شود فهمید تحت تاثیر پروپاگاندای صهیونیستی قرار گرفتند یا نه