بازدید 7201
۳

ترامپ دستور ساخت دیوار در مرزی را صادر کرد

رییس‌جمهوری جدید آمریکا دستور ساخت دیوار در مرز مکزیک را صادر کرد.
کد خبر: ۶۶۰۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۶ 25 January 2017
رییس‌جمهوری جدید آمریکا دستور ساخت دیوار در مرز مکزیک را صادر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتمیک، «دونالد ترامپ» رییس‌جمهوری جدید آمریکا امروز-چهارشنبه- دستور ساخت دیوار سراسری در مرز مکزیک را صادر کرد.

ترامپ دستور ساخت دیوار را به همراه یک سری تدابیر برای کنترل مهاجرت غیرقانونی به آمریکا، ابلاغ کرد. رییس‌جمهوری آمریکا گفت ساخت دیوار در ماه‌های آینده آغاز خواهد شد.

ترامپ در سخنرانی‌های انتخاباتی همواره این وعده را داده بود که در مرز مکزیک دیواری سراسری خواهد ساخت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
تونل میزنن اقای پوپولیست
حالا فقط مانده برجام را اجرائی کند-هر کس می خواهد از ترامپ انتقاد کند می تواند.ولی باید بداند ترامپ مانند سایر روسای جمهور امریکا فقط شعار نمی داد و مرد عمل بود.فرق ترامپ با انها این بود که او تعهداتش را و پیمان ها و شعارهایش را عملی می کند ولی انها به محض رسیدن به قدرت همه چیز را زیر پا گذاشتند.بدترین چیز پیمان شکنیست.رئیس جمهور و رئیس یک ملت یا نباید شعار بدهد یا باید وقتی شعار می دهد وقتی به قدرت رسید ان را عملی کند.در دین ما هم به پایبندی به پیمان و تعهد سفارش شده.بنابراین ما انسانی می خواهیم که فقط شعار ندهد بلکه عمل هم بکند حتی اگه تمام ادم و عالم مخالف او و طرح هایش باشند.درود بر شما.
بجای اعدام هچوم خلافکاران دیوار میکشد درود بر شرف وانسانیتت عاشق ملت ووطنش است اگر چای سازمان ملل بودم کشورهای دارای مچازات اعدام را تحریم میکردم زنده کردن افتخار است نه کشتن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار