بازدید 7249
۱

گوشت قرمز ارزان شد

کد خبر: ۶۵۶۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵ 14 January 2017
رییس شورای تامین کنندگان دام زنده کشور با اشاره به مازاد گوشت قرمز در بازار و کاهش قیمت این محصول به مردم توصیه کرد، گوشت مورد نیاز خود را از مراکز و قصابی های گرانفروش خریداری نکنند.

به گزارش ایرنا، منصور پوریان یکی از معضلات بازار گوشت را قصابی ها دانست و افزود: اکنون روند کاهشی قیمت گوشت قرمز در کشور ادامه دارد اما متاسفانه برخی مراکز عرضه و قصابی ها از گرانفروشی دست بر نمی دارند.

وی اظهار داشت: با وجود این که قیمت هر کیلوگرم گوشت گوسفندی و میش (دارای وزن بالای 15 کیلوگرم) باید با قیمت 290 تا 310 هزار ریال و قیمت هرکیلو بره (با وزن کمتر از 15 کیلوگرم) با نرخ 310 تا 330 هزار ریال عرضه شود، اما برخی قصابی ها هرکیلوگرم گوشت گوسفندی را با نرخ بیش از 400 هزار ریال می فروشند که این کار اجحاف به مصرف کنندگان است.

 کیفیت یکسان گوشت گوسفندی در سراسر کشور 

رییس شورای تامین کنندگان دام زنده کشور تصریح کرد: اکنون کیفیت گوشت گوسفندی در سراسر کشور یکسان است و هیچ تفاوتی در کیفیت دام زنده تولید داخل نیست اما برخی سودجویان با مطرح کردن کیفیت بهتر، این محصول را با نرخی بیش از نرخ منطقی عرضه می کنند.

وی به مردم توصیه کرد: کیفیت گوشت تولید داخل یکسان است و با عناوینی همچون کیفیت و مزه بهتر گوشت را گران تر خریداری نکنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱
با اینکه خودتان قیمت های سر سام اور را تایید میکنید پس ستاد مبارزه با گرانفروشی 124چکار میکند وچی را کنترل میکند فقط پیام گیر را فعال میکند که کسی جوابگونباشد مثل این است که دکتر بدون پرسش دارو بنویسد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار