بازدید 20994

خودکشی در ایستگاه مترو شریف

مردی حدود 30 ساله به دلیل ورود عامدانه و تجاوز به حریم ریلی در ایستگاه دانشگاه شریف با قطار برخورد کرد و به دلیل شدت جراحات وارده کشته شد.
کد خبر: ۶۵۵۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵ 08 January 2017
مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: مردی حدود 30 ساله به دلیل ورود عامدانه و تجاوز به حریم ریلی در ایستگاه دانشگاه شریف با قطار برخورد کرد و به دلیل شدت جراحات وارده کشته شد.

به گزارش ایرنا، احسان مقدم افزود: ساعت 8:15 حادثه برخورد یک مرد حدود 30 ساله با یک رام قطار در ایستگاه دانشگاه شریف به مرکز اطلاع رسانی شرکت بهره برداری مترو تهران گزارش شد.
 
وی بیان کرد: بر اثر این حادثه حرکت قطارها در این خط دقایقی متوقف شد که به هنگام ورود یک رام قطار، یک مرد حدود 30 ساله بدلیل تجاوز به حریم ریلی با قطار برخورد کرد.
 
به گفته مقدم بدلیل شدت جراحات وارده این مرد در همان لحظات اولیه جان خود را از دست داد.
وی با بیان اینکه در حدود 30 دقیقه حرکت قطارها در خط 2 مترو تهران با تاخیر انجام می شد خاطرنشان کرد: از ساعت 9 صبح امروز حرکت قطارها در خط 2 مترو تهران بصورت عادی در جریان است.
 
مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران همچنین درباره سرویس دهی در خط 3 مترو تهران نیز گفت: استفاده بیش از اندازه شهروندان از این خط بدلیل اجرای طرح زوج و فرد و با توجه به اینکه اعزام قطارها هر 15 دقیقه انجام می شود شاهد حجم مسافران در ایستگاه‌های جنوب به شمال خط 3 هستیم.
 
وی تاکید کرد: هیچ گونه نقص فنی در خط 3 نداریم و اعزام قطارها هر 15 دقیقه (بصورت عادی) در جریان است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۴۸
خب بگو خودکشی کرده
اون دل و جرات خودکشی رو داشته ولی شما دل و جرات گفتن واقعیت ندارید؟
خودکشی....ورود عامدانه...جوان کمتر از ۳۰ سال....:((((
مقصران و باعث و بانی این همه ناامیدی توی جوون‌ها، چه جوری می خوان جواب پس بدن اون دنیا؟؟؟؟
یعنی خود کشی کرده بنده خدا؟!!
بجاي آن مرد 30 ساله ، تلفظ ، جوان 30 ساله درست تره .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
ناشناس عزیز
ساختار جمله خود شما هم کاملا غلط است
تلفظ بطور اشتباه و با مفهومی اشتباه استفاده شده و قبل از واژه ی جوان هم هیچ نیازی به کاما (ویرگول) نیست
بگو خودکشی بوده دیگه این چه حادثه ای !!
خدا رحمتش كنه ، ديگه از درد خود و درد مردم سِر و بي حس شديم ء كاش .....
یا زنده نیستم من یا زندگی نه این است ، بر مرگ آفرین باد ، گر زندگی همین است
گر جان به لب رسیدن باشد نشان مردن ، هر صبح و شام ما را هنگام واپسین است
یا حاصلی به جز غم ، علم و هنر ندارد ، یا قسمت من و تو در زندگی چنین است
چرا دروغ میگید. خط 3 متاسفانه مشکل حرکت قطار زیاد دارد.همین امروز صبح حدود 40 دقیقه در استگاه زین الدین منتظر قطار بودیم و در خود ایستگاه اعلام شد که بدلیل نقص فنی حرکت قطار ها با تاخیر صورت میگیرد. بی کفایتی خودتان را تقصیر دیگران نیندازید. قطار های این خط را افزایش دهید.
خدا بیامرزش ولی باعث شد کلی آدم وقتشون تلف بشه. لطفا کسانی که قصد خودکشی دارن روش دیگه رو انتخاب کنند و مزاحم مردم نشوند. من خودم نیم ساعت تو ایستگاه صادقیه منتظر بودم.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
شما چجوری راحتی عزیزم، همینجا اعلام کن تا بقیه به اون روش خودکشی کنن دیرت نشه
من امروز از ایستگاه راه اهن خط 3 با 35 دقیقه تاخیر سوار قطار شدم. بصورت عادی در جریان است یعنی چی؟؟!!!
خدا رحمتش کنه حتما پول نداشته
حالا گذشته از دلایل خودکشی که جای خودشه. نوع خودکشی خیلی دردآوره. کاری به درستی یا غلطی این کار ندارم خب بنده خدا چندتا قرص خواب بخور بگیر بخواب. اینجوری حداقل زجرآور نیس.
پاسخ ها
مژگان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
اونی که قرص میخوره و میخوابه اعضا و جوارحش از داخل می پوکه منتها نمی تونه بلند شه کاری بکنه. فکر نکنید اونم درد نداره. بعدم اون مدل خودکشی رو معمولا کسایی انتخاب می کنند که امید به نجات دارند.
کاش یه فکری برای شرق به غرب(بزرگراه همیت و زین الدین) میکردید که کل تهران از این اتوبان ترافیک میگیره. کاش ظرف 3 ماه میشد ترن برق هوایی زد کاش میشد به یه شرکت ژاپنی یا چینی سپرد فوری منو ریل بزنن آلودگی هوا هم کمتر میشد خرجشم از پول بلیط ها درمیومد ترافیک خیلی خیلی کم میشد. فقط عاشق بزرگراه زدن هستید هر جا بزرگراه زدید ترافیک شد خب یکم بجنبید ملت مردن تو این تهران آلوده.
مدیران بی کفایت مترو چرا به فکر محافظ شیشه ای نیستند ؟؟؟!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
عجب راه حلی دادی!
چرا اینها نمیروند در منزل و با برق مثلا خودکشی کنند ؟؟؟ چون اعتراض دارند و کار را میکشانند در برابر جمعیت و انظار !! باید ریشه یابی شود چرا افراد چنین تصمیماتی میگیرند و اینکه خودش را انداخت و کشت که نباید تمام شده تلقی شود !!
راحت شد از این دنیا.

حداقل جرأتش را داشت. من این را هم ندارم!
در برخی از کشورها بین ایستگاه و چاله ریل دیوار و محفظه ای شیشه ای یا مواد شفاف وجود دارد و به محض ورود به ایستگاه و توقف کامل همزمان با باز شدن درب قطار قسمت روبروی هر درب باز شده و مسافران سوار قطار می شوند و دیگر هیچ مسافری امکان برخورد با قطار و یا پرتاب خود به گودال ریل را نخواهد داشت
خدا رحمتش کنه و لعنت کنه نجومی بگیرها و اختلاسگران رو که عامل این حوادث هستند
بهتر نیست بجای استفاده از تیتری که با محتوا کاملا بیگانه ست از تیتر بهتری استفاده کنید، در متن خبر بوضوح دارین اشاره به ازدحام جمعیت و مشکلات ناشی از اون میکنین پس اون بنده خدا خودکشی نکرده! بی احتیاطی کرده
اعزام قطارها هر 15 دقیقه، استفاده بیش از اندازه شهروندان از این خط بدلیل اجرای طرح زوج و فرد، شلوغی خط از جمله عوامل مرگ جوان 30 ساله بوده است نه خودکشی، فیلم ضبط شده گواه بر این موضوع هست.
به خاطر عدم پرداخت پول بیمه چرا پست سر مرده حرف میزنید و علت مرگ اونو خودکشی اعلام می کنید . ب
من خودم تو خط 3 بودم چهل دقیقه تاخیر داشت علت هم اعلام شد نقص فنی پشیمون شدم که چرا ماشین نبردم حسابی دیر رسیدم سر کار
ارام بخواب ای جوان هموطن دیگر چیزی نیست که تو را به وحشت بیندازد یا ارامشت را بهم بزند تمام نگرانی هایت و خسته شدن از زندگی دیگر برایت وجود ندارد خداوند تو را ببخشاید و تو را بیامرزد
چه اصراری به عادی نشون دادن ماجرا دارن. خیلی خوب بابا عادی میدونیم عادیه
با سلام چقدر باید از این حوادث اتفاق بیوفتد تا شرکت مترو دیوار شیشه ای برای حد فاصل قطار با دیواره ان مثل همه کشورها بگذارد ممکن ایت بعضی ها بر اثر ازدحام هم توی چاله ان بیوفتند .نمیدانم چه کسی مسئول است حالا از بین رفتن شخص به کنار کسانیکه شاهد این منظره هستند را باید 10 جلسه پیش دکتر اعصاب بفرستند و تا ابد هم ان منظره یادشان نخواهد رفت . خواهش میکنم از شهروندان عزیر که این مطلب را پخش کنید تا فکر اساسی برای ان بکنند .ممنون .
دوستم اونجا بود... خودکشی کرد حادثه چیه :((
این هم آخر و عاقبت برجام
امروز ساعت نه صبح قطار نقص فنی داشت و در ایستگاه خواجه عبدالله متوقف بود
مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران همچنین درباره سرویس دهی در خط 3 مترو تهران نیز گفت: استفاده بیش از اندازه شهروندان از این خط بدلیل اجرای طرح زوج و فرد و با توجه به اینکه اعزام قطارها هر 15 دقیقه انجام می شود شاهد حجم مسافران در ایستگاه‌های جنوب به شمال خط 3 هستیم.
خوب تعداد قطار ها رو زياد كنيد. حمل و نقل عمومي ضعيف وبعد توقع از مردم براي عدم استفاده از وسيله نقيله شخصي
لطفا فیلمش بازبینی شه. به احتمال زیاد مردم هولش دادن اون بیچاره رو!
تجاوز به حريم ريلي از اون حرفاست ، يعني شما مقصر نيستيد درسته ؟ خوب چرا از دربهاي كشويي برقي روي سكو استفاده نميكنيد كه اين تجاوز صورت نگيره ، هزينه اين پيش گيري ها خرج چي ميشه ؟ تازه اون بنده خدايي كه با سن سي سال تصميم به مرگي چنين فجيع و دردناك گرفته اگر سكوي مترو نباشه از بالاي پل خودش را پرت ميكنه كف خيابان ! البته اينهم تقصير شهردار و دوستانش نيست ! فكري به حال جوانان بيكار و مسائل انها بكنيد ناهنجاريهاي اجتماعي با فرافكني لغوي بهبود پيدا نميكنه !
تا وقتی که در کشور ما نیر همانند کشورهای اروپایی و دبی از دربهای اتوماتیک بر روی سکوها استفاده نشود این اتفاقات رخ خواهد داد. جهت اطلاع هموطنان، در مترو دبی دربهای اتوماتیکی وجود دارد که در هنگام عدم وجود قطار، دربها بسته و راه ورود سکو مسدود است. وقتی قطار امد و متوقف شد، همزمان با باز شدن دربهای قطار، دربهای اتوماتیک روی سکو هم باز می شود. نکته جالب توجه اینکه قطار به گونه ای توقف می کند که دربهای قطار دقیقا روبروی دربهایی قرار میگیرد که در روی سکو وجود دارد. با نصب این دربها، امنیت سکوها بالا رفته، کسی به عمد یا غیر عمد نمی تواند به درون سکو سقوط نماید. ای کاش رسانه ها به این مساله می پرداختند تا مترو تهران هم از این دربها استفاده نماید. استفاده از این دربها در کشورهای پیشرفته یک امر عادی است و اکثر ایستگاه های مترو مجهز به چنین چیزی هستند.
جالبه که اشاره به کشته شدن جوان 30 ساله کرده بعدش در مورد ساعت حرکت قطارها نوشته انگار اتفاقی نیفتاده
خودکشی؟؟؟؟
شرکت مترو که هزینه زیادی را برای تاسیس ایستگاههای مترو متقبل می شود جا دارد برای جلوگیری از وقوع افتادن عمدی یا سهوی مردم داخل حریم ریلی و خسارت جانی مانند برخی ایستگاههای مترو در جهان مثل متروی دبی از حایل و دربهای شیشه ای که فقط در موقع ایستادن قطار در ایستگاه باز می شوند استفاده کند.
البته ریشه یابی چرایی خودکشی افراد و آمار آن در مترو مساله دیگری است.
لطفا خط ۳مترو تهران مورد بررسی قرار بگیره.با این وضعم ک میگن از وسایل نقلیه شخصی استفاده نکنید.
میدان آزادی شادمان تئاتر شهر مفتح افتضاحه...
این جوان همکلاسی پسرم در تیز هوشان بود
۲۵ ساله بود و دانشجوی شریف.... کاش جای دیگری به دنیا میومدین
این جوان 27 ساله و دانشجوی دانشگاه شریف بود. خدا رحمتش شده.
یک نفر خودکشی کرده
بعد اونوقت از مترو و زمانبندی حرکت قطارها و تاخیر مترو و... حرف می زنید
شرکت مترو در خط 3 فقط ایستگاه اضافه می کند و اصلن فکری به حال کاهش زمان حرکت قطارها نمی کند. مسیولین اگه می توانند خودشان در ساعت 7 تا 8 یا بعد از ظهرا از 4 تا 7 از مترو استفاده نمایند و شاهد فاجعه انسانی در این ساعت ها باشند و بعد به مردم بگویند از وسایل حمل ونقل عمومی استفاده کنید.
طفلک ناکام محروم...
خدایا نکنه تو اون دنیا هم به گناه خودکشی مجازاتش کنی.
این طفلک به اندازه کافی کشیده که در عنفوان جوانی جان شیرین رو به دست خودش از بین برده
غرب برای زنده ماندن برنامه ریزی میکند ولی ما برای زندگی کردن!!
متاسفانه یکی از دانشجویان دانشگاه شریف بودن.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار