بازدید 6983
مهدی تاج عنوان کرد:

در فوتبال فساد هست، اما سازمان‌یافته نیست

رئیس فدراسیون با بیان اینکه دیدگاه های مختلفی در مورد فساد در این رشته وجود دارد گفت: فوتبال فساد هست اما سازمان‌یافته نیست.
کد خبر: ۶۵۴۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰ 05 January 2017
رئیس فدراسیون با بیان اینکه دیدگاه های مختلفی در مورد فساد در این رشته وجود دارد گفت: فوتبال فساد هست اما سازمان‌یافته نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی تاج پس از برگزاری نشست هم‌اندیشی راهکارهای پیشگیری و مبارزه با فساد در فوتبال گفت: در مورد فساد در فوتبال دو گروه صحبت می‌کردند. گروه اول می‌گفتند که اصلا در فوتبال فسادی وجود ندارد که در نشست امروز پذیرفتند که در فوتبال فسادهایی است و گروه دیگر می‌گفتند که کل فوتبال فاسد است که در این جلسه مشخص شد که اینگونه نیست.

وی افزود: البته حرف ما این است که هر کسی مدرکی دارد، آن را ارائه دهد. قرار بر این شد هرکسی هر مدرک مستدلی دارد را ارائه دهد.

تاج خاطرنشان کرد: در نشست امروز نمایندگان دستگاه‌های نظارتی و مسئولان حراست وزارت ورزش و جوانان هم حضور داشتند و اعلام آمادگی کردند که در این زمینه همکاری‌های لازم صورت گرفته و موارد به خوبی پیش برود.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: دستگاه‌ها هم باید امنیت لازم را ایجاد کنند که افراد از حرف زدن ترسی نداشته باشند. باید امنیت کافی وجود داشته باشد که اگر کسی خواست حرف بزند بعد از حرف‌هایش نگران نباشد. همچنین قرار است اگر بحث مجرمانه‌ای در خصوص فساد در فوتبال وجود داشت، حتما به دادگاه ارجاع داده شود.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: امروز مسئولان دادستانی هم بودند و قرار شد پرونده‌ها به صورت جدی پیگیری شود، هدف ما مچ‌گیری نیست بلکه می‌خواهیم پیشگیری کنیم. البته در جلسه امروز از مجلس افرادی حضور نداشتند.

تاج در ادامه تصریح کرد: در این جلسه به این نتیجه رسیدیم که در فوتبال فساد هست اما سازمان‌یافته نیست. باید در این مورد صبوری پیشه کرد و کار را عاقلانه و منطقی را پیش برد. راه‌حل منطقی این است که تک‌تک افراد را بخواهیم و با آنها برخورد جدی شود.

وی در خصوص اینکه چه زمانی اقدام عملی در مورد فساد در فوتبال انجام خواهد اظهار داشت: اقدام عملی را دستگاه‌های نظارتی باید انجام دهند.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که آیا خط قرمزی برای مبارزه با فساد وجود دارد یا خیر، گفت: نه خط قرمزی نداریم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر