بازدید 31447
۹
بسته خبری «تابناک»؛

فیلتر تلگرام تصویب شده!/ فشار دامداران برای بازگشایی سفارت در تهران/ سرقتی عجیب در مجلس!/ توصیه توکلی به اصولگرایان/ آمارهای متفاوت دو وزارتخانه درباره یک تخلف!

رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند: «روحانی هم درگیر کِلَش شد»، «تکذیب عجیب سایت هوادار احمدی‌نژاد»، «تصادف خواننده سرشناس در بزرگراه»، «زندگی آیت‌الله مکارم چگونه تأمین می‌شود؟»... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۶۵۳۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۲ 01 January 2017

تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

مشکلات داخلی اعتماد ملی حل شد

قائم مقام حزب اعتمادملی پس از یک هفته سکوت نسبت به خبر استعفای از قائم‌مقامی دبیر کلی این حزب گفت: بنده هیچ استعفانامه‌ای ننوشته بودم.رسول منتجب‌نیا در گفت‌ و گویی درباره اتفاقات اخیر در حزب اعتماد ملی اظهار کرد: بنده هیچ استعفانامه‌ای ننوشته بودم و خبر استعفا از سمت قائم مقامی حزب اعتماد ملی را تکذیب می‌کنم.وی تاکید کرد: مشکلات و اختلافات درون حزب حل شده و شورای مرکزی به انسجام و اتحاد قبلی خود بازگشته است. در هر تشکلی یکسری اختلاف دیدگاه وجود دارد و این یک امر طبیعی است.منتجب‌نیا در خصوص استعفای مهدی کروبی از دبیرکلی حزب اعتمادملی هم گفت: استعفای کروبی به هیچ عنوان مورد تأیید اعضای شورای مرکزی نیست و بنده بارها هم عرض کردم که ماهیت حزب اعتماد ملی وابسته به حضور آقای کروبی است.وی درباره اختلاف اعتماد ملی با شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان هم تصریح کرد: مهدی کروبی انتقادات و نظراتی در مورد همکاری و تعامل حزب اعتماد ملی و شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان دارد؛ از نظر بنده و شخص کروبی، در شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان افراد حقیقی به احزاب ترجیح داده شده‌اند و این موضوع به هیچ عنوان مورد تأیید ما نیست و ادامه دادن به این روند منجر به نابودی و از کار افتادگی احزاب اصلاح طلب می‌شود.این مطلب در ایسنا منتشر شده است.

 

فشار دامداران برای بازگشایی سفارت در تهران

انجمن دامداران ایرلند (ICSA ) از دولت این کشور خواسته است سفارت ایرلند را در تهران بازگشایی کند."پاتریک کنت" رییس انجمن دامداران ایرلند در این باره گفته است که انجمن تحت ریاست او از دولت ایرلند خواسته هرچه سریع تر اقدام به بازگشایی سفارت خود در تهران کند.دولت ایرلند در سال 2011 به منظور صرفه جویی در هزینه های مالی این کشور سفارت در تهران را تعطیل کرد." ادی پانچ " دبیر کل انجمن دامداران ایرلند نیز در این رابطه گفته است پیش بینی می شود در سال 2017 دامداران ایرلند بیش از 200 هزار گاو مازاد برای صادرات داشته باشند که دولت این کشور موظف است زمینه صادرات این دام ها به دیگر کشورهای اروپایی و غیر اروپایی از جمله ایران را تسهیل کند.به گفته پانچ، ایران یکی از بازارهای بالقوه صادراتی گوشت قرمز است و این کشور با کمبود گوشت قرمز مواجه است و انجمن دامداران ایرلند نمی تواند بازار ایران را که سالانه بیش از یک میلیون تن گوشت قرمز مصرف می کند، نادیده بگیرد."این مطلب در عصر ایران منتشر شده است.

 

خبر تذکر رهبر انقلاب به ظریف تکذیب شد

یک منبع در وزارت امور خارجه خبر منتشر شده در فضای مجازی در خصوص تذکر رهبر معظم انقلاب به وزیر امور خارجه مبنی بر اینکه در جلسات خارجی از زبان فارسی به جای انگلیسی استفاده کنند را تکذیب کرد. وی در واکنش به این خبر گفت که مقام معظم رهبری هیچ تذکری در این باره به آقای ظریف نداده و این گونه اخبار تکذیب می‌شود.این مطلب در تسنیم منتشر شده است.

 

ماساژ دادن زیرزمینی شده‌ است

سجادی نیری در مورد مشکلات صنف خود اظهار داشت: در حال حاضر مهم‌ترین مشکل اتحادیه ما بحث ساماندهی افرادی است که در زمینه‌ ماساژ فعالیت می‌کنند خوشبختانه در چند سال اخیر ما تعامل خوبی با اماکن داشتیم و بحث استعلام از این نهاد دیگر حذف شده اما هنوز بحث کاربری ملک مهم‌ترین مشکل صنف ماست که تاکید دارد کاربری حتما اداری باشد.رئیس اتحادیه صنف گرمابداران، سونا و ماساژ تصریح کرد: ماساژ و فعالیت‌های جنبی آن فرصت شغلی خوبی در اختیار جوانان خواهد گذاشت و با توجه به اینکه سازمان فنی حرفه‌ای و فدراسیون ورزشی پزشکی متولی آموزش آن هستند می‌توان از این فرصت استفاده شود.سجادی با اشاره به فعالیت‌های زیرزمینی اماکنی که خدمات ماساژ ارائه می‌دهند؛ گفت: ‌متاسفانه برخی سخت‌گیری‌ها و بروکراسی‌های اداری زائد سبب شده که امروز ما فقط ۹ واحد دارای مجوز در تهران داشته باشیم و بقیه واحد‌ها همه به صورت شبکه‌ای و زیرزمینی فعالیت می‌کنند این در حالی است که اماکن با قدرت با آن‌ها برخورد می‌کنند اما گستردگی این فعالیت‌ها به حدی است که نمی‌توان به طور کامل جلوی آن را گرفت.وی تصریح کرد: این در حالی است که میزان آموزش ماسور‌ها مشخص نیست زیرا اگر مجوز داشته باشند باید حداقل ۲۰۰ ساعت آموزش دیده باشند.این مطلب در ایلنا منتشر شده است.

 

شکایت به هیات نظارت به خاطر سرقتی عجیب در مجلس!

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: یکی از اعضای فراکسیون امید نامه اعضای کمیسیون امنیت را به بهانه جمع‌آوری امضا به‌ سرقت برد و نامه دیگری را برای جمع‌آوری امضا به نمایندگان ارائه کرد که ما این موضوع را در هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مطرح کرده‌ایم. ابوالفضل حسن‌بیگی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اخبار مربوط به جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با وزیر امور خارجه و اخبار پخش‌شده در خصوص جلسه مذکور، گفت: گزارش منتشرشده در خصوص این جلسه از سوی جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی اطلاعات سرّی نبوده است و در همین راستا نامه‌ای نیز تهیه و توسط 17 نفر از نمایندگان به‌امضا رسید.وی افزود: اعضای فراکسیون امید در صدد بودند تا از این نمد کلاهی برای خود درست کنند و اقدام این عضو کمیسیون امنیت ملی در انتشار گزارش مذکور را محکوم کردند، در صورتی‌که اخلاقاً نباید این کار را انجام می‌دادند.نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: تمام تلاش اعضای فراکسیون امید بر این بود که این گزارش را به‌عنوان یک گزارش فوق‌سرّی جلوه داده و با آن برخورد کنند و وضعیتی را به‌ وجود بیاورند که هیچ نماینده‌ای در مجلس جرأت نکند موضع خود را اعلام کند.این مطلب در فارس منتشر شده است.

 

شرط «الله كرم» براي جبهه مردمی نیروهای انقلاب

عضو هیأت مؤسس جمعیت انصار حزب‌الله همراهی تشکل متبوعش با جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را مشروط به هماهنگی این جبهه با اعضای «پایداری» دانست. حسین‌الله کرم در پاسخ به پرسشی در زمینه فعالیت‌های جمعیت انصار حزب‌الله برای انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم و همکاری تشکل متبوعش با جبهه تازه‌ تأسیس نیروهای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: فعلاً برای فعالیت در زمینه انتخابات منتظر اقدامات جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی هستیم. اگر این تشکل با جبهه پایداری انقلاب اسلامی هماهنگ و همراه باشد، ما هم با آنها همراه می‌شویم اما اگر این اتفاق رخ ندهد، کاری با جبهه نیروهای مردمی نداریم و با فعالیت‌هایمان را با جبهه پایداری هماهنگ می‌کنیم.این مطلب در ایسنا منتشر شده است.

 

روحانی هم درگیر کِلَش شد

اواسط هفته گذشته برای چندمین بار دسترسی به بازی کلش‌آوکلنز با مشکل مواجه و سپس رفع شد. هرچند که مدیر عامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای- این موضوع را ناشی از اختلال در شبکه اینترنت دانست اما معاون قضایی دادستان کل کشور از اعمال محدودیت برای دسترسی به این بازی خبرداد و گفت: اکثریت قریب به اتفاق اعضای کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه با اعمال محدودیت برای دسترسی به این بازی موافقت کردند. بعد از این اظهارات و اعتراض کاربران این بازی در صفحه اجتماعی وزیر ارتباطات، محمود واعظی ضمن پاک کردن برخی کامنت کاربران اینترنت از صفحه شبکه اجتماعی خود که ظاهرا ادبیات مناسبی نداشتند، اظهار کرد: در چند پست اخیر اعتراضاتی به اختلال بازی کلش از سوی دنبال کنندگان صفحه اجتماعی من مطرح شده که این مطالب را به اطلاع کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه خواهم رساند. اکنون بار دیگر وزیر ارتباطات طی پیامی اینستاگرامی گفته است که اگر چه موضوع بازی کلش در کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه تصمیم‌گیری شده ولی با توجه به قولی که داده بودم، امروز (روز گذشته) موضوع و مطالب مطرح شده را با رئیس محترم جمهور مطرح کردم و امیدوارم به زودی مشکل حل شود. تسنیم این خبر را منتشر کرد.

 

فایل صوتی مهدی هاشمی جعلی است

وکیل مهدی هاشمی گفت: اوایل دی ماه موکلم مثل سایر زندانیان از مرخصی قانونی خود استفاده کرد و دوباره به زندان بازگشت. وی گفت: موکلم تحت درمان است اما مرخصی پزشکی ندارد. فایل صوتی که شریعتمداری درباره تأکید مهدی بر تحریم ایران از آن نام برده جعلی است. وی گفت: شب گذشته حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان در مناظره با کواکبیان در گفت‌وگوی ویژه خبری عنوان کرد: فایل صوتی وجود دارد که در آن مهدی هاشمی می‌خواهد تا آمریکایی‌ها ایران را تحریم کنند. تسنیم این خبر را منتشر کرد.

 

تندروها پشت‌شان به برخی نهادها گرم است

علی مطهری درباره برخی رفتارهای تند و افراطی و برهم خوردن جلسات سخنرانی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری گفت: این افراطی گری ها با آرمان‌های انقلاب سازگار نیست و چهره بدی از کشور در دنیا به نمایش می گذارد. ما معتقدیم که این نوع رفتارها و کارها باید پایان بپذیرد، راهش نیز این است که دستگاه های مسئول با رفتارهای اینگونه برخورد جدی داشته باشند. نه اینکه رفتار دوگانه با برهم زنندگان این جلسات داشته باشند. این نباشد که یک گروه را آزاد بگذارند که هرکاری می خواهند انجام دهند و گروه دیگر دائما تحت فشار قرار گیرد. اگر چندبار با کسانی که این تندروی ها را انجام می دهند و این رفتارها را دارند برخورد جدی شود و احساس کنند که هیچ گونه تبعیضی در قبال آنها روا داشته نمی شوند این قسم رفتارهای افراطی پایان می پذیرد. افرادی که اینکارها را می کنند احساس پشت گرمی از طرف بعضی نهادهای حکومتی دارند و فکر می کنند در حاشیه امن قرار گرفته اند ولی اگر احساس کنند که با آنها همانند بقیه برخورد می شود این مساله تمام می شود. خبرآنلاین این خبر را منتشر کرد.

 

کواکبیان رییس مجلس را دعوت به مناظره کرد

علی لاريجاني رئیس مجلس در جریان بررسی لایحه برنامه ششم توسعه زمانی که با حضور چند نماینده در کنارش مواجه شد که مانع گوش دادن او به نظرات موافق و مخالف می‌شدند به شوخی گفت که ما چند ملک مقرب اینجا داریم. در جريان بررسي بند 6 ماده 57 لايحه برنامه ششم توسعه جلسه علني امروز ـ 12 دي ـ وقتي در تلاش بود تا به نظر موافق و مخالفان گوش دهد، با حضور چند نماينده در كنار خودش كه مانع تمركز او بودند،‌ مواجه شد. امری که باعث شد او با لحن خاص خودش بگوید: دو سه تا ملك مقرب اينجا داريم. لاريجاني در ادامه وقتي پيشنهاد حذف بند 7 اين ماده مطرح شد،‌ اظهار كرد: يكي از عجايب روزگار اين است كه جناب كاتب خودشان پيشنهاد حذف دادند و در ليست مخالفان هم هستند. اين را هم بدانيد. در جريان اين بررسي‌ها زماني كه تريبون مصطفي كواكبيان براي بيان اخطار باز شد، او در ادامه گپ و گفت‌هايی كه چند روز اخير ميان او و رئيس مجلس شكل گرفته بود، گفت كه« براي نوبت ما كه آقاي رئيس مصلحت نمي‌داند وقت اخطار بدهد شايد نوبت ديگران به ما برسد.» لاريجاني در برابر اين طعنه زدن‌ كواكبيان گفت: حالا اگر نمي‌خواهيد صبحت كنيد، ادامه بدهيم... نكته‌اي كه كواكبيان را صرافت انداخت تا سريعتر به اصل مطلب بپردازد: صحبت مي‌كنيم شايد در مورد اين بحث‌ها روزي با شما مناظره كنيم. در ضمن عيد مسيحي ها را به هموطنان و نمايندگان مسيحي تبريك مي‌گويم. خانه ملت این خبر را منتشر کرد.

 

علی لاریجانی به موضوع «آرش صادقی» ورود پیدا میکند

به گفته یکی از اعضای فراکسیون امید، علی لاریجانی، رییس مجلس به موضوع آرش صادقی ورود پیدا می کند و برای حل مشکلات این زندانی به منظور پایان دادن به اعتصاب غذا رایزنی خواهد کرد. این عضو فراکسیون امید که نخواست نامی از او ذکر شود امروز در حاشیه جلسه علنی مجلس در گفتوگو با رویداد۲۴ گفت: در پی جلسه امروز فراکسیون امید درباره وضعیت آرش صادقی زندانی سیاسی که در اعتصاب غذا به سر میبرد و رایزنیهایی که پس از آن محمد رضا عارف رییس فراکسیون با علی لاریجانی رییس مجلس در این رابطه داشت، مقرر شد تا رییس مجلس به این موضوع ورود پیدا کرده و برای حل مشکلات این زندانی به منظور پایان دادن به اعتصاب غذا رایزنی هایی با رییس قوه قضاییه داشته باشد. رویداد۲۴ این خبر را منتشر کرد.

 

انتقاد آموزش و پرورش از تعطیل نشدن مدارس تهران

محمد احسانی، معاون آموزش ابتدایی اداره‌ کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: با وجود افزایش آلودگی هوا اما هنوز هیچ تصمیمی در خصوص تعطیلی مدارس به دست ما نرسیده، چرا که تاکنون جلسه تصمیم گیری برگزار نشده است. آموزش و پرورش در این خصوص تابع تصمیم گیری استانداری است. در حال حاضر آلودگی هوا در غرب تهران و درشهر ستان های کهریزک و ورامین دانش آموزان را بیشتر تهدید می کند و در دماوند مشکل آلودگی وجود ندارد. آلودگی هوا قابل پیش بینی نیست و بهتر است هرچه سریع تر تصمیمات لازم در خصوص وضعیت دانش آموزان در زمان آلودگی گرفته شود. میزان این خبر را منتشر کرد.

 تکذیب عجیب سایت هوادار احمدی‌نژاد

سایت دولت بهار نوشت: در پی ادعای سیدمحمد حسینی، وزیر سابق ارشاد مبنی بر اینکه اطرافیان دکتر احمدی نژاد به دنبال رییس جمهور شدن روحانی بودند یکی ازنزدیکان رییس جمهور سابق در گفت وگو با دولت بهار این ادعا را کذب محض دانست.

 

بیش از 67 میلیون لایک برای صفحه اینستاگرام رهبری

حساب اینستاگرام Khamenei.ir شب گذشته به مناسبت آغاز سال نو میلادی تصاویر محبوب یک سال اخیر این حساب را معرفی کرد و اعلام کرد در سال 2016 پست‌های این حساب بیش از 67 میلیون لایک گرفته است.

 فیلتر تلگرام تصویب شده!/ فشار دامداران برای بازگشایی سفارت در تهران/ سرقتی عجیب در مجلس!/ توصیه توکلی به اصولگرایان/ آمارهای متفاوت دو وزارتخانه درباره یک تخلف!

توصیه توکلی به اصولگرایان

احمدتوکلی در گفت‌وگو با خبرآنلاین گفت: آقای روحانی را اصولگراها رئیس جمهور کردند چون متوقع بودند و مردم گفتند اینها که با خود نمی سازند چه طور می خواهند کشور را اداره کنند. معتقدم اگر اصولگرایان می خواهند برنده شوند کسی غیر از آقای جلیلی را باید به صحنه انتخابات بیاورند.

 

یک چهره جدید انتخاباتی اصولگرا

آقای روحانی را اصولگراها رئیس جمهور کردند چون متوقع بودند و مردم گفتند اینها که با خود نمی سازند چه طور می خواهند کشور را اداره کنند. معتقدم اگر اصولگرایان می خواهند برنده شوند کسی غیر از آقای جلیلی را باید به صحنه انتخابات بیاورند.تسنیم این خبر را منتشر کرد.

 

فیلتر تلگرام تصویب شده!

عبدالصمد خرم‌آبادی در خصوص فیلترینگ تلگرام گفت: مشکل این است که الآن تلگرام کلا قوانین جمهوری اسلامی را رعایت نمی‌کند. در کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه مصوب شد که اگر تلگرام مقررات جمهوری اسلامی را رعایت نکند ظرف یک ماه کلا بسته شود. ولی در حال حاضر این مصوبه اجرا نمی‌شود شاید حدود 4 ماه پیش بود که این تصمیم گرفته شد، با حضور اعضای دولت هم این تصمیم گرفته شد ولی اجرا نشد.

 

آمارهای متفاوت دو وزارتخانه درباره یک تخلف!

در حالی که مجله «نیچر» تعداد محققان درگیر در ارسال 58 مقاله رد شده را 258 نفر ذکر کرده است؛ ولی آمارهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نشان از 199 نفر و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری 398 نفر دارد. به گزارش ایسنا، قصه تقلبات علمی روایت قدیمی است و نمونه‌های بسیاری را می‌توان مثال زد. مقاله‌ای از سوی یکی از محققان کشور در سال ۱۳۸۷ در یکی از مجلات معتبر بین‌المللی به چاپ رسید، ولی این نشریه اعلام کرد 85 درصد آن مشابه مقالات دیگر علمی است و یک مقاله تقلیدی شناخته شد.

 

تصادف خواننده سرشناس در بزرگراه

کافه سینما نوشت: «حدود دو بامداد یکشنبه در حالی که یک مرسدس بنز پشت چراغ قرمز ایستاده بود، ناگهان یک خودرو هیوندا که راننده‌اش گویا توجهی به جلو و چراغ قرمز نداشت با سرعتی سرسام آور به آن برخورد شدیدی کرد. خبرنگار ما به قصد کمک از ماشین خود پیاده شد که با راننده بنز، امید حاجیلی خواننده مطرح و دوستش که از ناحیه گردن کمی احساس درد می‌کرد روبه‌رو شد. اما متاسفانه اتفاق ناراحت کننده در خودروی هیوندا رخ داده بود. راننده که مردی تقریبا ۳۵ ساله بود به همراه همسرش و فرزند نوزادشان در این ماشین حضور داشتند. در آن لحظه همه به فکر سلامتی نوزاد بودند.

امید حاجیلی با این که شوکه شده بود نوزاد را که کمی خون سر مادرش به او پاشیده بود، بغل کرد تا از سلامتی‌اش مطمئن شود و پدر نوزاد با صدای بلند برای همسرش درخواست آمبولانس می‌کرد. حال نامساعد مادر متاسفانه مانع از این شد که خبرنگار کافه سینما بتواند با ماشین شخصی او را به بیمارستان برساند. پس از دقایق نسبتا طولانی و ناراحت کننده، این سوال در ذهن تداعی می‌شد که در این ساعت تهران که در خیابان پرنده پر نمی‌زند چرا این همه انتظار برای یک آمبولانس؟ امید حاجیلی و دوستش بدون آن که تقصیری در سانحه داشته باشند و آن طور که می‌توان پیش‌بینی کرد صدمه مالی شدیدی به آنها خورده بود، از لحظه تصادف فقط و فقط نگران نوزاد و سرنشینان خودرو هیوندا بودند و با آمدن آمبولانس نوزاد را به پرستاران سپردند.»

 

زندگی آیت‌الله مکارم چگونه تأمین می‌شود؟

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی مرجع تقلید شیعیان با اشاره به سوء استفاده و تحریف‌ها درباره خمس اظهار کرد: باید آنچه در توان دارید برای این واجب الهی در کفه اخلاص بگذارید. استقلال حوزه های علمیه به خمس است پس باید آن را تقویت کرد. آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: من شخصا از محل خمس مصرف نمی‌کنم و زندگی من از محل حق التالیف کتابهایم می گذرد و از همان نیز خمس مالم را پرداخت می‌کنم.

 

روایت رویترز از جزئیات توافق ایران، روسیه و ترکیه

رویترز مدعی شد: سوریه بر مبنای توافق بین ایران، روسیه و ترکیه قرار است به سه بخش رسمی بین نیروهای متنفذ منطقه‌ای تقسیم شود و بشار اسد دست کم برای چند سال رییس جمهور سوریه باقی خواهد ماند. این اخبار از سوی یک منبع آگاه از توافق بین ایران و روسیه و ترکیه منتشر شده است.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۹
چقدر خوب که آقای الله کرم موضع خودشان را مشخص کردند .
حالا که صدا و سیما با کمبود اعتبار شدید مواجه شده پیشنهاد می دهم که این آقای خسرو معتصد که در همه زمینه ها صاحب نظر تشریف دارند کلا آنتن رو قرارداد ببندند تا هزینه ها کاهش پیدا کنه .
تلگرام رو فیلتر کنید باز یه جای دیگه مگه ویچت و وایبر فیلتر نشد؟
مگر زندگي مردم چه جوري تأمين ميشه!
گمونم چوت انتخابات نزدیک هست می خوان مردم رو بیشتر با دولت درگیر کن
از گرونی بیش از حد ارزتا فیلتر این جور چیز ها
هرچه بگندد نمکش می زنند وای به روزی که بگندد نمک..........................
ساعت دو شب که پرنده پر نمیزده راننده مقصر حواسش کجا بوده ؟ آمبولانس غول چراغ جادو نیست دست بکشی حاضر بشه ؟ راننده به جای نگرانی مثل آدم رانندگی کنه
(( تکذیب عجیب سایت هوادار احمدی‌نژاد )) این کجاش عجیبه؟
بله فایل صوتی مهدی هاشمی تغلبی است
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل