بازدید 5899
۱

تصمیم ایران برای چگونگی واکنش به آمریکا

کد خبر: ۶۴۸۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰ 13 December 2016
عضو هیئت نظارت بر اجرای برجام در پاسخ به سوالی درباره تصمیمات اتخاذ شده در جلسه چهارشنبه این هیئت در واکنش به نقض برجام توسط آمریکا و واکنش ایران به اقدام اخیر مجالس آمریکا، با تأکید بر این که این موضع مردم ایران را خوشحال و دشمنان را ناراحت می کند، گفت: تصمیمات اتخاذ شده به زودی اطلاع رسانی می شود.
 
به گزارش ایرنا دکتر علی اکبر ولایتی در حاشیه دیدار با رمضان عبدا... تأکید کرد: مقدمات موضع مناسب ایران در جلسه روز چهارشنبه هیئت نظارت بر برجام مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و تصمیماتی گرفته شد.
 
ولایتی با بیان این که جزئیات این تصمیم به زودی از طریق دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی اطلاع رسانی می شود، تمدید تحریم ها را با وضع تحریم جدید بدون تفاوت دانست و افزود: اگر رئیس جمهور آمریکا این مصوبه را امضا نکند شرایط طور دیگری خواهد بود، اما به هر حال ایران درباره همین کاری که تاکنون انجام شده نیز واکنش مناسبی خواهد داشت.
 
وی افزود: اجرای تعهدات آمریکایی ها حتی اگر ذره ای هم نقض داشته باشد با واکنش روشن و قاطع جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
چقدر جالب بود که شورای سیاست گذاری ما از قبل مسائل و رخدادها را پیش بینی کند و برای آنها طرح سنجیده و چکش خورده داشته باشد تا وقتی کشور در وضعیت خاصی قرار می گیرد. بعد از روزها شامل تصمیم گیری عجولانه نباشیم. تصمیم گیری که احتمالاً از فرصت سنجش نخبگان هم بی بهره است.
تصورش را بکنید. یک لاتی تو کوچه بزند توی گوش شما و بعد پدر شما ده روز بعد تو کوچه اعلامیه بدهد که من یک هفته بعد بهت می گم که چی کارت می کنم.
(الزاماً هم نیاز نیست ما اول بزنیم یر میز برجام. ولی می شود کاری کرد که دل ملت خنک بشود و واقعا در عرصۀ بین المللی معنای قدرت داشته باشد. در ضمن نشان بدهد طرف مقابل عهد شکن و غیر قابل اعتماد است.)
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی