بازدید 4006

تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در محور دامغان ـ شاهرود

کد خبر: ۶۴۵۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۲ 05 December 2016
رئیس پلیس راه استان سمنان از تصادف سنگین و برخورد 9 دستگاه خودرو در محور دامغان - شاهرود خبر داد و گفت: این حادثه تلفات جانی نداشته است.

به گزارش ایسنا، سرهنگ حسن خسروجردی با اعلام این خبر اظهار داشت: این تصادف زنجیره‌ای در کیلومتر 20 محور دامغان-شاهرود به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شد.

وی افزود: در این حادثه پنج دستگاه خودرو سواری، یک دستگاه پیکان وانت و سه دستگاه خودروی تریلی و کامیون با هم برخورد کردند که خوشبختانه تلفات جانی نداشت.

به گفته سرهنگ خسروجردی در این تصادف یک نفر مصدوم و به صورت سرپایی درمان شد.

وی علت این حادثه را بی‌توجهی رانندگان به جلو عنوان و خاطرنشان کرد: گرد و خاک ناشی از وزرش باد در این منطقه دید رانندگان را محدود کرده و در ادامه این حادثه اتفاق افتاده است.

رئیس پلیس راه استان با بیان این‌که هر 9 دستگاه وسیله نقلیه با هم و به صورت زنجیره ای تصادف نداشته‌اند، تصریح کرد: برخوردها در فواصل 100 و 200 متری رخ داده است.

خسروجردی ار تصادف دیگری که صبح روزگذشته در کیلومتر 60 محور سمنان – دامغان بین یک دستگاه اتوبوس با 30 مسافر و کامیونت خاور رخ داده بود، خبر داد و گفت: در این سانحه سه نفر از سرنشینان خودروی خاور و یک مسافر اتوبوس مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

وی علت حادثه را بی‌توجهی به جلو از سوی راننده اتوبوس عنوان و اعلام کرد: عجله و شتاب در رانندگی و بی‌توجهی به قوانین و مقررات علت اصلی بروز حوادث رانندگی است.

رئیس پلیس راه استان با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان و کاهش شدید دما در روزهای آینده، به عموم رانندگان توصیه کرد، از سفرهای غیرضروری در این ایام پرهیز و خودروی خود را قبل از آغاز سفر به تجهیزات زمستانی مجهز کنید.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار