بازدید 5165
۱

واکنش "مشعل" به انتخاب "ترامپ"

کد خبر: ۶۴۲۲۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰ 20 November 2016
رئیس دفتر سیاسی حماس تصمیم تل‌آویو برای ممنوعیت پخش اذان در قدس را «بازی با آتش‌» خواند و در واکنش به انتخاب «دونالد ترامپ» به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد وی باید سیاست خارجی این کشور را تغییر دهد.

به گزارش فارس «خالد مشعل» رئیس دفتر سیاسی حماس اعلام کرد تلاش‌های سران رژیم صهیونیستی برای ممنوعیت پخش اذان در قدس را «بازی با آتش» خواند.

بر اساس گزارش وبگاه «فلسطین‌الیوم»، مشعل گفت: آنچه اسرائیل به عنوان یک رژیم اشغالگر در مسجدالاقصی انجام می‌دهد و هم‌چنین تلاش برای ممنوعیت پخش اذان در قدس «بازی با آتش» است و این اقدامات با واکنش شدید ملت فلسطین روبرو خواهد شد.

رئیس دفتر سیاسی حماس تصریح کرد: اسرائیل پس از واکنش‌ها و ترس از اینکه، این قانون (منع پخش اذان) بهانه‌ای برای توقف مناسک یهودی باشد از نهایی کردن آن منصرف شد؛ خشم فلسطینی‌ها، خطوط قرمز را برای اسرائیلی‌ها مشخص کرد.

مشعل تاکید کرد: منطقه به ثبات نخواهد رسید مگر پس از اینکه ملت فلسطین به حقوق کامل خودش برسد و رژیم اشغالگر برود.

رئیس دفتر سیاسی حماس در واکنش به انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا گفت: درک می‌کنیم که تغییرات منطقه‌ای و بین‌المللی بر مساله فلسطین و تمام مسایل منطقه‌ای تاثیر می‌گذارد اما موضوعی که تاریخ را می‌سازد «مبارزه ملت» است. رئیس‌جمهور آمریکا خواه ترامپ باشد یا فرد دیگری، این حقیقت را خواهد فهمید که این تنها لجاجت اسرائیلی نیست که معادله را مشخص می کند؛ و دیگر اینکه ثبات در منطقه جز با دستیابی ملت فلسطین به حقوقش و رفتن رژیم اشغالگر از سرزمین فلسطین امکان‌پذیر نیست.

مشعل در پایان از ترامپ خواست سیاست خارجی‌ آمریکا را تغییر دهد و از شکست‌های دولت‌های پیشین آمریکا در منطقه درس بگیرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
خالد مشعل این مردک وهابی چه ارزشی دارد که واکنش او در مقابل ترامپ یا هر کس دیگه اهمیت داشته باشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست