بازدید 10786

واکنش سلامی به تغییر رئیس جمهور آمریکا

کد خبر: ۶۳۹۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴ 09 November 2016
جانشین فرمانده سپاه با تأکید بر اینکه تغییر خاصی با تغییر رئیس‌ جمهوری آمریکا احساس نمی‌کنیم، گفت: برای ما تفاوت معناداری ندارد که کدام‌ یک از کاندیداها رأی بیاورند چون نه در سیاست‌های منطقه‌ای و نه در سیاست‌های جهانی و نه در سیاست‌های کلی آمریکا برای تعامل با بخش‌های جهان تغییر خاصی رخ نمی‌دهد.

سردار حسین سلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مشهد، اظهار داشت: سیاست‌های آمریکا درباره ایران با تغییر رؤسای جمهوری تغییر نمی‌کند و تجربه این موضوع را نشان داده است.

وی با بیان اینکه هرگاه رئیس‌جمهور آمریکا جمهوری‌خواه بوده باز هم ما مورد تهدید و آسیب و دشمنی این‌ها بوده‌ایم، افزود: نمونه‌های آن‌ هم ریگان و بوش است که جمهوری‌خواه بودند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: وقتی هم که دموکرات‌ها روی کار بودند همین‌طور، سیاست‌های آمریکا درباره ایران بر اساس تغییر رؤسای جمهور تغییری نمی‌کند چون یک نظام سیاسی در آنجا مستقر است که این نظام سیاسی اساساً اهدافش را بر اساس یک رابطه ظالمانه بین آمریکا و بقیه کشورها تعریف می‌کند که این‌گونه مناسبات خارجی آمریکا مستقل از نوع حزبی است که بر سرکار می‌آید.

وی با تأکید بر اینکه تغییر خاصی با تغییر رئیس‌ جمهوری آمریکا احساس نمی‌کنیم، گفت: برای ما هم تفاوت معناداری ندارد که کدام‌ یک از کاندیداها رأی بیاورند و رئیس‌جمهور شوند چون احساس می‌کنیم که نه در سیاست‌های منطقه‌ای و نه در سیاست‌های جهانی و نه در سیاست‌های کلی آمریکا برای تعامل با بخش‌های جهان تغییر خاصی رخ نمی‌دهد؛ این را تجربه 4 دهه گذشته ما ثابت می‌کند.

وی همچنین درباره عملیات آزادسازی موصل با بیان اینکه معمولاً پس از شروع عملیات نظامی زمان دقیقی را برای پایان آن نمی‌توان پیش‌بینی کرد، تصریح کرد: امیدواریم به‌زودی شاهد فتح موصل باشیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر