بازدید 6332

دست تاجر ایرانی از خرید مارسی کوتاه ماند

کد خبر: ۶۳۳۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳ 18 October 2016
در حالی که خبرهای بسیاری در مورد فروش باشگاه مارسی به یک ایرانی منتشر شده بود، سرانجام فرانک مک کورت آمریکایی باشگاه مارسی را خریداری کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اکیپ، باشگاه مارسی بعد از چندین ماه کش و قوس به فروش رفت و به یک تاجر آمریکایی فروخته شد. این تاجر آمریکایی فعلا 45 میلیون یورو برای مارسی هزینه کرده ولی قرار است در چهار سال آینده، 200 میلیون دیگر نیز هزینه کند.  او قبلا مالک باشگاه لس انجلس گلکسی بوده است. 

پیشتر در خبرها اعلام شده بود یک ایرانی نیز برای خرید باشگاه اقدام کرده است. قرار بود همه چیز در مورد او نیز بررسی شود تا باشگاه به شخصی فروخته شود که بیشترین شایستگی را برای در اختیار داشتن باشگاه داشته باشد اما گویا هیات مدیره باشگاه تصمیم گرفتند مارسی را به یک آمریکایی بفروشند. 

مک کورت 63 ساله بعد از خرید این باشگاه در یک مصاحبه تلویزیونی گفت: امروز برگ جدیدی در تاریخ مارسی رقم خورده است و حالا تلاش خواهیم کرد تا باشگاه بزرگ مارسی را احیا کنیم و در مسیر افتخار قرار بگیریم. مارسی از تیم های پرافتخار جهان است. این تیم در سال‌های اخیر از قدرت فاصله گرفته است. در تلاش هستیم دوباره تیم را به صف اول مدعیان برگردانیم.

مک کورت در ادامه گفت: یک برنامه کوتاه مدت و یک برنامه بلند مدت برای احیا مارسی در نظر داریم. برنامه کوتاه مدت ما حضور بین مدعیان و کسب سهمیه لیگ قهرمانان در این فصل است و برنامه بلند مدت ما نیز در سطح قاره است. می‌خواهیم باشگاه را به مدعی نخست و دائمی در لیگ و موفقیت در لیگ قهرمانان برسانیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار