بازدید 11648
بریت بارت؛

ایران دستور شلیک به جنگنده اسرائیلی را صادر کرد

یک مقام اطلاعاتی عرب می گوید شلیک دو موشک توسط سوریه به سوی جنگنده اسرائیلی که وارد مرزهای این کشور شده بوده، به علت فشارهای ایران صورت گرفته است.
کد خبر: ۶۲۳۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳ 14 September 2016
 یک مقام اطلاعاتی عرب می گوید شلیک دو موشک توسط سوریه به سوی جنگنده اسرائیلی که وارد مرزهای این کشور شده بوده، به علت فشارهای ایران صورت گرفته است.
 
به گزارش «تابناک»، پایگاه آمریکایی بریت بارت (Breit Bart) ضمن مصاحبه با یک مقام عرب، مدعی شده که ایران دستور شلیک به سوی جنگنده اسرائیلی را صادر کرده است.

 در این گزارش آمده است: «یک مقام اطلاعاتی عرب می گوید شلیک دو موشک توسط سوریه به سوی جنگنده اسرائیلی که وارد مرزهای این کشور شده بوده، به علت فشارهای ایران صورت گرفته است.

 مقامات اسرائیلی تایید کرده اند که حرکت جنگنده های اسرائیلی در آسمان سوریه به علت حمله خمپاره ای به مناطق تحت کنترل اسرائیل صورت گرفته است. اما ادعاها مبنی بر سرنگونی یک جنگنده و یک هواپیمای بدون سرنشینی اسرائیلی، رد شده است و اسرائیل می گوید که موشک های سوریه هیچ تهدیدی برای جنگنده اسرائیلی ایجاد نکرده اند.»

این مقام اطلاعاتی عرب در گفتگو با بریت بارت عنوان کرد که هرچند ایران از آتش بس مورد توافق روسیه و آمریکا در سوریه حمایت کرده است اما بر این باور است که این توافق به شورشیان و کشورهای حامی آن ها فرصتی مناسب برای تسلیح و نیروگیری مجدد می دهد.

 در ادامه این گزارش به نقل از مقام مذکور آمده است: «جناح اصولگرا در ایران به دنبال کاندیداتوری قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس، در انتخابات آینده ریاست جمهوری ایران است. آن ها نمی خواهند که روز انتخابات فرا برسد و راه حل قاطعی برای درگیری های سوریه به دست نیامده باشد.»
 
 
 
 
جام
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست