بازدید 4385

بازسازی واقعه غدیر در ۱۶۸ نقطه کشور

جانشین سازمان بسیج مستضعفین از بازسازی واقعه غدیر در ۱۶۸ نقطه کشور همزمان با ایام عید غدیر خبر داد.
کد خبر: ۶۲۰۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳ 05 September 2016
جانشین سازمان بسیج مستضعفین از بازسازی واقعه غدیر در ۱۶۸ نقطه کشور همزمان با ایام عید غدیر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، سردار فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین در نشست شورای مرکزی کنگره ملی شهدای دانشجو که امروز در این سازمان برگزار شد گفت: خوشبختانه هیچ اختلاف نظری در خصوص شهدا و دفاع مقدس بین مردم و مسئولان وجود ندارد و شهدا کانون وحدت در کشور محسوب می‌شوند.
 
وی افزود: امروز همه ارکان نظام اسلامی مدیون خون شهدایی هستیم که با بصیرت و شجاعت از دین خدا پاسداری کردند و تا تقدیم جان‌های خود هم مضایقه نکردند.
 
جانشین سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: امروز هجمه فرهنگی دشمن بسیار سنگین است و به همه تارو پود جوانان ما حمله می‌کند، خوشبختانه شما گنجینه‌ای را با برگزاری کنگره ملی شهدای دانشجو فراهم کردید و با یک نگاه علمی و ساز و کار پژوهشی اهداف دفاع مقدس را به نسل‌های بعدی منتقل کردید همواره تاکید می‌کنم که تکرار برگزاری کنگره شهدا خیر و برکت فراوانی دارد.
 
وی اضافه کرد: سال 89 بازسازی واقعه غدیر خم براساس پژوهش‌های صورت گرفته اولین بار در جمکران صورت گرفت و بیش از 70 هزارنفر در این مراسم شرکت کردند و بخشی از واقعه غدیر را مشاهده کردند سال بعد داوطلبان برای این کار به میدان امدند و امسال 168 نقطه کشور با همکاری مردم در ایام عید غدیر این واقعه بازسازی خواهد شد.
 
فضلی ادامه داد: مردم در دفاع مقدس به میدان آمدند دانشجویان و اساتید نیز سهم عمده ای از دفاع مقدس را به خود اختصاص دادند در برنامه راهیان نور در حوزه دانشگاهی کار بزرگی صورت گرفته و هر چه پیش می‌رود اتفاق ماندگاری برای نسل‌های آینده باقی خواهد ماند که امروز همه روسای دانشگاه‌ها و اساتید برای برگزاری اردوهای راهیان نور احساس وظیفه می کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار