بازدید 68034
۶
بسته خبری «تابناک»؛

نظر آیت الله منتظری درباره رهبر انقلاب/ مأموریت جهانگیری به نوبخت و سیف/ علت بازداشت شوهر مهناز افشار؟/ واکنش دو عضو جامعه روحانیت مبارز به یک ادعا/ مدافعان‌ حرم‌ حق‌ ماموریت‌ می‌گیرند؟

رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند «کارت عروسی به شکل روزنامه!»، «پاسخ پسر سروش به ادعاهای اکبر گنجی»، «اظهارات هاشمی کرامت انسانی را مخدوش می‌کند»، «وعده زنگنه به لاریجانی» و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۶۱۵۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷ 16 August 2016
رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

احتمال امحا 66 بنز، پورشه، رنجرور و رولزرویس قاچاق

امین دلیری به میزان گفت: تعداد 66 دستگاه خودرو لوكس قاچاق اعم از بنز، پورشه، رنجرور و رولزرویس جهت تعيين تكليف در اختیار سازمان اموال تمليكي قرار دارد وی تاکید کرد: براساس آئين نامه اجرايي مواد 55 و 56 قانون مبارزه با قاچاق كالا و ارز سازمان اموال تمليكي مكلف است كالاهاي قاچاق مكشوفه را در صورت امكان به شرط صادرات و با اخذ تضمين لازم به فروش برساند و در غير اين صورت مطابق مقررات اين آئين نامه امحاء خواهد شد.

 

واکنش مطهری به انتشار فایل صوتی آیت الله منتظری

علی مطهری در یادداشتی آورده است: در صحت انتساب این فایل به آیت الله منتظری تردیدی نیست. قبلا این مطلب چاپ شده بود. البته صحبت های ایشان از روی دلسوزی و خیرخواهی برای انقلاب اسلامی بوده ولی این که نگرانی ایشان جا داشته یا نه و اصلا ماجرا چه بوده، درست برای ما روشن نیست. این که آیا حکمی از طرف امام(ره) بوده یا نه، و اگر بوده چه بوده و آیا این حکم درست اجرا شده یا نه، روشن نیست و اطلاعات ما ناقص است. خوب است آقایان رئیسی، نیری و پورمحمدی که در متن قضیه بوده اند توضیح بدهند و موضوع را برای مردم روشن کنند و البته اگر قصوری هم در نحوه اجرای حکم بوده است عذرخواهی شود. ولی به طور کلی انقلاب اسلامی ما در مقایسه با سایر انقلابها با مخالفان خود با رأفت بیشتری برخورد کرده است و نباید چهره آن مخدوش جلوه داده شود.» ایسنا این خبر را منتشر کرد.

 

نامه یک نماینده به شورای سیاستگذاری ائمه جمعه

بهروز بنیادی عضو شورای مرکزی فراکسیون امید در نامه‌ای به رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه نوشت: متاسفانه چندی است که از برخی تریبون‌های نماز جمعه سخنانی به گوش می‌رسد که پیش از ایجاد همدلی، موجب پراکندن تخم تفرقه در اجتماع می‌شود. توهین به بالاترین مقام اجرایی کشور و به وزرای این نظام که همگی موردتوجه و تایید مقام معظم رهبری هستند، جز توهین به کل نظام نیست. بنده از حضرتعالی می‌پرسم آیا به عقیده شما چنین سخنانی، غیرمستقیم، اهانت به ساحت رهبری و مجلس شورای اسلامی که تک‌تک وزرا مورد تاییدش هستند، نیست؟ خوب است به این نکته توجه شود که با وجود سلایق متفاوت در میان مردم، شایسته نیست خطیب نماز جمعه با گفته‌های خود، جامعه را به خودی و غیرخودی تقسیم کند. از حضرتعالی استدعا دارم گزارش چنین سخنانی را که موجب وهن نظام در مجامع بین‌المللی و واگرایی مردم می‌شود به رهبری انقلاب منتقل نمایید؛ باشد که با تدابیرحکیمانه ایشان، دیگر شاهد چنین گفتارهای هزینه‌سازی که مبتنی بر بی‌منطقی و موجب تفرقه می‌شود، نباشیم. نیک می‌دانیم که ادامه چنین سخنانی، موجب تنزّل شان و منزلت روحانیت معظّم و ائمه جمعه و فاصله گرفتن مردم از ایشان می‌شود. ایلنا این خبر را منتشر کرد.

 

پدرخوانده‌ها از پیروزی لیست امید ناراحت شدند

محمدرضا عارف در دیدار با جمعی از فعالان سیاسی ستادهای اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس و فعالان سیاسی جنوب تهران گفت: پیام مردم در اسفند ۹۴ پیام تغییر بود چون مردم معتقد بودند از امکانات کشور برای پاسخگویی به نیازهای مشروع و اولیه آنان استفاده نمی‌شود. چر از فضایی که در اسفند ۹۴ در کشور و به خصوص در تهران اتفاق افتاد، استفاده نشد و این جای سؤال جدی دارد و باید تأسف خورد که تا چه زمانی باید فرصت سوزی کنیم؟ نمی‌توان چهار سال گذران امور کرد و بعد دوباره از مردم رأی خواست. حرکت ما در انتخابات حزبی نبود و جبهه‌ای بود و ما امروز باید حرکت جبهه‌ای را در مجلس ادامه دهیم. حتی اگر به تجربه شکست جبهه ملی هم نگاه کنید، می‌بینید که حرکت‌های جبهه‌ای گاه با چالش مواجه می‌شود و اتفاقاً ما تا امروز خیلی رفتار خوبی در جبهه امید دیدیم که اختلاف و انشعابی در آن نبود و این ائتلاف به مذاق برخی خوش نیامده بود که متاسفانه این افراد ناراحت از ائتلاف فقط رقیبان ما نیستند بلکه درون جبهه هم هستند. چون عده‌ای به دنبال پدرسالاری هستند و این مشکل ما در حرکت جبهه‌ای است. ایلنا این خبر را منتشر کرد.

 

کارت عروسی به شکل روزنامه!

کارتی باظاهری شبیه روزنامه برای مهمانان یک مجلس عروسی ارسال شد. شاید همیشه خلاقیت عامل برتری برای یک ایده ، محصول، طرح یا یک اثر هنری باشد. این روزها تصویر کارت عروسی در فضای مجازی دست به دست شده است که نشان می دهد این بار طراحان گرافیکی با ایده خلاقانه موفق به طراحی کارت عروسی شدند که با ظاهری کاملا شبیه روزنامه از مهانان مجلس عروسی دعوت به عمل آورده است. گفتنی است این کارت عروسی مربوط به یک خبرنگار می باشد

 

۱۰ میلیارد دلار از درآمدهای نفتی سال ۹۵ پیش‌خور شد!

یک مقام آگاه در گفت‌وگو درخصوص علت کاهش شدید منابع حاصل از فروش نفت و فرآورده‌های نفتی به خزانه در دو ماه اول امسال، اظهارداشت: سال گذشته یکی از نهادهای عالی کشور مصوباتی برای منابع حاصل از فروش نفت داشت. یک مقام آگاه از ابهام عدم وصول درآمدهای نفتی دو ماهه نخست امسال گره‌گشایی کرد گفت: ماه‌های پایانی سال گذشته مقرر شد معادل حدود ۱۰ میلیارد دلار از نفتِ فروخته شده، قبل از وصول از خریداران خارجی از بانک مرکزی دریافت و به خزانه، شرکت ملی نفت و بابت پرداخت بدهی دولت به شرکت‌های خارجی هزینه و پس از وصول درآمد نفت، به بانک مرکزی بازپرداخت شود. فارس این خبر را منتشر کرد.

 

اظهارنظرهای علم الهدی صد درصد مخالف نظر رهبری است

حجتی کرمانی خاطره جالبی دارد از زمانی که آیت‌الله خامنه‌ای جمعی از نوازنده‌ها را در نمازخانه ریاست‌جمهوری را جمع کرده و آنها با سازهای خود آمدند. او نقل می‌کند: آقا هم موسیقی‌دان، هم شاعر، هم ادیب و هم رمان‌خوان هستند. رمان‌های زیادی را خوانده‌اند و خیلی هم سریع می‌خوانند. مثلا همان زمانی که کلیدر آقای دولت آبادی چاپ شد همه جلدهای این کتاب را در مدت کوتاهی تمام کردند.گاهی هم یادداشت برمی‌داشتند. در شناخت موسیقی هم ایشان مشهور است. یک مرتبه اهالی موسیقی وزارت ارشاد را به نمازخانه ریاست جمهوری دعوت کردند. من را هم دعوت کردند و دستور داده بودند که فقط ساز باشد و آواز نباشد که ایشان سازها را نقد کند و ببیند اینها بلد هستند ساز بنوازند یا خیر. تنبور،‌ تنبک، ویولن و... آنجا بود. حدود 20 نفری از وزارت ارشاد آمده بودند که در حضور رئیس جمهور تمرین کنند تا آقا عیب‌هایشان را بگوید که کجایش غلط است و کجایش درست است. من سرم نمی‌شد الان هم سرم نمی‌شود. من وقتی وارد شدم همان ذهنیتی را داشتم که ما طلبه‌ها داشتیم و همه چیز را حرام می‌دانستیم. از تنبک و ویولون بدمان می‌آمد و فعل حرام می‌دانستیم. وقتی دیدم آقا نشسته و این افراد هم دورش هستند، هیچ یادم نمی‌رود که گفتم چشمم روشن آقا. نشستیم و این‌ها شروع به نوازندگی کردند و یک ساعتی آهنگ‌ها مختلفی را نواختند و سپس ایشان اظهارنظر کرد. منظورم این است که در موضوع موسیقی بسیار وارد هستند.با این خاطرات پس چرا کسانی مانند آیت الله علم الهدی اجازه نمی‌دهند در شهری که مقام معظم رهبری به دنیا آمده اند هیچگونه کنسرتی برگزار شود. اظهارنظرهای اینگونه افراد با سبک اندیشه‌ای ایشان ارتباطی دارد؟ حجتی کرمانی در پاسخ به این سوال می‌گوید: کاملا مخالف نظرات ایشان است صددرصد مخالف است. آیت الله سید علی خامنه‌ایِ هنرمندِ موسیقی‌شناسِ ادیبِ شاعر اکنون وجود دارد اما مردم این شخصیت را نمی‌بینند چون اطرافیان ایشان نمود دیگری را جلوه می‌دهند. منتقدان ایشان نیز خیلی تقصیر دارند و خیلی به ایشان ظلم می‌کنند.این مطلب در خبرآنلاین منتشر شده است.

 

حدادعادل: هرگز به هاشمی بی‌احترامی نکرده‌ام

غلامعلی حدادعادل به روزنامه اعتماد گفت:در مورد آقای هاشمی باید بگویم که هیچ‌وقت به ایشان در تمام این سال‌هایی که در عرصه سیاست حضور داشتم بی‌احترامی نکرده‌ام اما ما انتظاراتی از آقای هاشمی داریم که برآورده نشدن آنها باعث شده به صورت جدی گله‌مند باشیم.امروز كه دختر آقاي هاشمي با حكومت ديني ابراز مخالفت مي‌كند، ما از آقاي هاشمي كه براي استقرار حكومت ديني زندان‌هاي شاه را تحمل كرده انتظار داريم بيايد و موضع بگيرد. ما چنين مشكلاتي هم داريم و اگر بخواهيم وارد شويم بايد همه اطراف و جوانب مساله را مورد بحث قرار دهيم. اينجا اما فرصتي است كه من به عنوان يك شهروند و يك برادر كوچك‌تر بگويم كه از آقاي هاشمي انتظار دارم كه در اين‌گونه قضايا بيايد و مردمي را كه براي برپايي حكومت ديني كوشيده‌اند اميدوار كند و اجازه ندهد نزديك‌ترين افراد به ايشان مهم‌ترين آرمان انقلاب را مخدوش كنند.

 

روحانی و موسوی خوئینی‌ها دیدار کردند

اخیرا شنیده شد دکتر حسن روحانی با سید محمد موسوی خوئینی‌ها دیدار کرده است؛ نشستی که اگر اظهارات طرفین درآن منتشر شود، تاثیرات زیادی بر فضای سیاسی کشور خواهد داشت. یکی از اعضای مجمع روحانیون دیدار این تشکل با روحانی را تکذیب کرد، اما در عین حال دیدار موسوی خوئینی‌ها با روحانی را رد نکرد و به «آرمان» گفت که «دیدار موسوی خوئینی‌ها با روحانی در قالب مجمع روحانیون نبوده، بلکه دیداری شخصی بوده است.»این مطلب در آرمان منتشر شده است.

 

دومین محموله پورشه‌های جدید به ایران رسید

محموله جدید پورشه 718 باکستر. این خودرو با اخذ مجوزهای جدید به زودی با پلاک ملی وارد کشور می شود و قیمت آن بیش از 500 میلیون تومان است.

 بسته سه شنبه

واکنش حدادعادل به فایل صوتی آیت‌الله منتظری

غلامعلی حدادعادل ر واکنش به فایل صوتی منتشر شده از آیت‌الله منتظری در توئیتر خود عکسی از نوارکاست قدیمی منتشر کرد که در آن نوشته شده بود: «خاطرات حمایت از منافقین تابستان سال 67».

 بسته سه شنبه

مدافعان‌ حرم‌ حق‌ ماموریت‌ می‌گیرند؟

سردار حاج محمد فلکی، فرمانده تیپ ادوات (نینوا) لشکر ۱۰ سید الشهدا علیه السلام در پاسخ به سوالی پیرامون جوسازی دشمنان درباره حق ماموریت های بالا برای مدافعان حرم ایرانی گفت: این قسم، حرمت زیادی دارد اما والله که به مدافعان حرم، ماهیانه و حداکثر ۱۰۰ دلار (۳۵۰۰۰۰ تومان) هدیه داده می شود که واقعا مبلغ ناچیزی است. من به عنوان کسی که سابقه حضور در میان رزمندگان در سوریه را داشته ام، اعلام می کنم که آنقدر انگیزه جهاد و شهادت در آن ها بالاست که اصولا آدم خجالت می کشد در رابطه با حق ماموریت آن ها صحبت کند.وی ادامه داد: حال و هوای مدافعان حرم مانند رزمندگان دوران جنگ است و دیدن نماز شب آن ها، خاطرات من را از مناطق عملیاتی خودمان در زمان جنگ تحمیلی زنده می کرد.وی مدتی به عنوان فرمانده یکی از واحدهای رزمی در سوریه حاضر شده بود.

 

واکنش دو عضو جامعه روحانیت مبارز به یک ادعا

حجت‌الاسلام سید رضا تقوی رئیس شورای همگرایی اصولگرایان با بیان اینکه طرح این مطلب که در حال حاضر احمدی‌نژاد، روحانی و قالیباف جزء گزینه‌های انتخابات ریاست جمهوری اصولگرایان هستند، دروغ است، اظهار داشت: البته گروه‌های مختلفی در این زمینه مشغول فعالیت هستند.قائم مقام جامعه روحانیت مبارز افزود: جلسات شورای همگرایی اصولگرایان هنوز تشکیل نشده و انشالله به زودی برگزار می‌شود.همچنین حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز نیز درباره ادعای شکل‌گیری شورای مرکزی اصولگرایان و قرار دادن نام روحانی، احمدی‌نژاد و قالیباف در لیست خود، تأکید کرد: این حرف یک فرد است و چنین شورایی وجود خارجی ندارد و از این رو فقط شورای ائتلاف اصولگرایان ملاک است.به گزارش فارس، یکی از نمایندگان مجلس هشتم، تحت عنوان عضو شورای مرکزی اصولگرایان گفته بود: «احمدی‌نژاد، روحانی و قالیباف جزء گزینه‌های انتخابات ریاست جمهوری این شورا هستند.

 

نظر آیت الله منتظری درباره رهبر انقلاب

احمد منتظري به نشریه عصر انديشه گفت: «BBC برای اپوزیسیون سازی از پدرم عطش داشت/ منتظری هیچگاه اعتقاد نداشت حکومت نامشروع است/ نوذری، خبرنگار BBC نامه محرمانه آیت الله منتظری به امام را فاش کرد/ با انتخاب آیت الله خامنه ای، پدرم گفت «الحمدالله خیرالموجودین انتخاب شد»/ منتظری خود را فدایی امام میدانست»این مطلب در کانال تلگرامی عصر اندیشه منتشر شده است.

 

منتظری رهبر می‌شد کشور مانند فراکسیون امید اداره می‌شد

علی‌اصغر شفیعیان در سایت انصاف‌نیوز نوشت: می‌گویند که آیت الله منتظری از پست و مقام گذشت و به آن اعدام‌ها اعتراض کرد! چه خوب که گذشت، وگرنه کسی که نتوانسته بود دور و بری‌ها را کنترل کند، چطور می‌توانست کشوری با این مساحت و جمعیت را اداره کند؟ خب همینهایی که اینقدر وقت نشناس هستند و نوار آن سخنان را درست در زمان حمایت عربستان از سازمان مجاهدین منتشر کرده‌اند، از نزدیک‌ترین اعضای خانواده و همه کاره‌ی دفتر آن مرحوم بوده‌اند. برکناری ایشان هم هوشمندانه بود و البته دیر هم بود، ای کاش اصلا چنین فردی به قول صحیح امام خمینی، فردی ساده لوح منصوب نمی‌شد که برکناری او چنان تبعاتی داشته باشد. فکر می‌کنید اگر آقای منتظری رهبر مملکت شده بود، چه می شد؟ معتقدم کشور مثل فراکسیون امید اداره می شد!

 

پاسخ پسر سروش به ادعاهای اکبر گنجی

دکتر سروش دبّاغ، اتهامات «اکبر گنجی» به پدرش دکتر عبدالکریم سروش مبنی بر ادعای پیغمبری را رد کرد و گفت: تنها نتیجۀ انتشار این مقالات گنجی (که روزگاری به بولتن نویسی اشتغال داشت)، دادن تیغ به کف زنگیان مست و جار زدن این امر است که ایهاالناس چه نشسته اید که فلانی (عبدالکریم سروش) از دایرۀ دیانت اسلام خارج شده، چماق ارتداد و تکفیر بردارید و حقّ او را کف دستش بگذارید! اکبر گنجی به تازگی سلسله مقالاتی تحت عنوان نقد نظریۀ «رؤیاهای رسولانۀ» دکتر سروش منتشر کرده است. انصاف نیوز این خبر را منتشر کرده است.

 

اظهارات هاشمی کرامت انسانی را مخدوش می‌کند

حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج در واکنش به اظهارات هاشمی رفسنجانی مبنی بر اینکه گرفتن یارانه کرامت انسان را مخدوش می کند، اظهار داشت: کرامت انسان واقعا بحث مهمی است و اسلام مدافع کرامت انسان است و هر چیزی که کرامت انسان را مخدوش کند از نظر اسلام ممنوع است. مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: آقای هاشمی باید به دوران دولت سازندگی برگردد ؛ با آن روش هایی که معتقد بودند برای توسعه کشور، اگر فقرا زیر چرخ توسعه له شوند اشکال ندارد آیا آن شیوه هایی که آقای هاشمی در دولت سازندگی در پیش گرفته بودند کرامت انسانی را مخدوش نمی کرد؟ آیا اینکه انسان ها را به دو دسته فقیر و غنی تقسیم بندی می کردند با کرامت انسانی در تناقض نبود؟ تویسرکانی تصریح کرد: آقای هاشمی باید بداند که کرامت انسانی زمانی حفظ می شود که عدالت در جامعه برقرار باشد و عدالت نیز توسط امام خامنه ای تعریف شده است؛ آقای هاشمی باید متوجه اظهاراتش باشد چرا که این اظهارات ایشان است که کرامت انسانی را مخدوش می کند. خبرگزاری بسیج این خبر را منتشر کرده است.

 

ماموریت جهانگیری به نوبخت و سیف

جلسه شورای عالی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ظهر امروز (سه شنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد. معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه بیکاری یکی از چالش های جدی کشور است، گفت: هیچ بخشی به اندازه حوزه های گردشگری و صنایع دستی نمی تواند به اشتغال زایی به صورت مستقیم و غیرمستقیم در کشور کمک کند. جهانگیری با اشاره به طرحی که سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای ایجاد 140 هزار فرصت شغلی مستقیم ظرف دو سال تدوین کرده است، افزود: خوشبختانه براساس گزارش ارائه شده، اجرای این طرح نیازمند تسهیلات و منابع مالی زیادی نیست اما لازم است این برنامه به گونه ای تعریف شود که دغدغه بانک های ارائه کننده تسهیلات نیز به حداقل برسد و از بازپرداخت این تسهیلات اطمینان حاصل کنند.معاون اول رییس جمهور خواستار تشکیل کمیته ای متشکل از سازمان میراث فرهنگی، سازمان برنامه و بودجه کشور و بانک مرکزی شد تا ظرف حداکثر دو ماه راهکارهای اجرای طرح اشتغالزایی سازمان میراث فرهنگی را بررسی و نتیجه را اعلام کنند.

 

وعده زنگنه به لاریجانی

بیژن نامدار زنگنه از نشست مشترک با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، محسن اسماعیلی رئیس هیات تطبیق مصوبات مجلس و برخی مدیران نفتی دیگر جهت بررسی الگوی قراردادهای جدید نفتی خبر داد و اظهار داشت: عصر دیروز نشستی به میزبانی لاریجانی برای بررسی الگوی قراردادهای جدید نفتی برگزار شد و بر این اساس مقرر شده اصلاحاتی بر روی الگوی قراردادهای جدید نفتی انجام شود.وزیر نفت با بیان اینکه قراردادهای جدید نفتی برای تصویب به مجلس ارسال نمی شود، تصریح کرد: وزارت نفت موظف است اصول و قواعد تصویب شده در هیئت دولت را تقدیم رییس مجلس کند و اگر رییس مجلس و هیئت تطبیق مصوبات ایرادی بر این قراردادها وارد دانستند، برگشت خورده و اصلاح می شود، در غیر اینصورت به متن مقررات قانونی تبدیل می شود. خانه ملت این خبر را منتشر کرده است.

 

علت بازداشت شوهر مهناز افشار؟

دادستان تهران صبح امروز از بازداشت متهم شرکت رشد وابسته به سازمان هلال احمر خبر داد و گفت که پرونده با اعلام شکایت سازمان هلال احمردر دادسرای کارکنان دولت تحت رسیدگی است و متهم به دلیل عدم توانایی تودیع وثیقه 29 میلیارد تومانی روانه زندان شده است.تبیان این خبر را منتشر کرده است.

 

۱۹۰۰ سال زندان برای گولن!

دادستان‌های ترکیه خواستار 2 بار حبس ابد و 1900 سال زندان بیشتر برای فتح‌الله گولن شده‌اند.دادستان‌های ترکیه در کیفرخواست 2527صفحه‌ای فتح‌الله گولن را به تلاش برای از بین بردن نظم قانونی با استفاده از زور متهم کرده‌اند و همین طور وی را به تشکیل و هدایت سازمان تروریستی متهم نموده‌اند.دولت ترکیه بارها فتح‌الله گولن را عامل اصلی وقوع کودتای 15 جولای معرفی کرده است و خواستار استرداد وی از آمریکا شده است.گولن نیز این اتهامات را رد کرده و رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه را طراح اصلی این کودتا معرفی کرده تا به‌بهانه آن، مخالفان و منتقدان دولت را سرکوب و پاکسازی نماید.

 

فتوای علم الهدی درباره خرید کالای قاچاق

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دومین جلسه ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر استان که صبح و ظهر امروز در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد، با تأکید بر اینکه مصوبات این جلسه باید ضرب‌الاجل زمانی داشته باشد و گزارش سازمان‌ها به دبیرخانه ارائه و بررسی شود، ‌در خصوص موضوع امر به‌ معروف در حوزه قاچاق کالا گفت: باید این نکته فقهی به اطلاع مردم برسد که خرید جنس قاچاق شرعا حرام است.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷۰
انتشار یافته: ۶
مهناز افشار هرروز معلوم الحالتر دارد می شود.
این بخش نظر را جمع کنید
خجالت نمیکشین توهین به این آشکاری رو علیه آیت الله هاشمی نشر میدین؟؟
خدا وکیلی استدلال آقای حجتی در رد نظر آیت الله علم الهدی بنظر شما یک (آسمان - ریسمان !) بیشتره !
اینکه حضرت آقا در جلسه ای کار موسیقی را بررسی کرده اند تا اجرای کنسرت های کذایی _ که همین شماهایی که مدعی آزادی آن هستین اجازه نمی دین فرزندانتان در آن حضور یابن!-
آقای منتظری از منافقین حمایت نکرد و به فکر ابروی اسلام بود
باید هاشمی از شما انتظاراتی داشته باشد نه شما ..... شما همان کسی هستید که سالها ادبیات درس دادید در اخر گفتید که از ادبیات احمدی نژاد خوشم می اید
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل