بازدید 3846

نابودی قریب الوقوع داعش در سوریه

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به دیدار هیأت پارلمانی ایران با بشار اسد گفت: ارتش سوریه توانسته مناطق زیادی که به تصرف داعش درآمده بود را آزاد کند که همین عامل منجر به باز ماندن این گروه تروریستی از دسترسی به راه‌های اصلی مواصلاتی سوریه شده است.
کد خبر: ۶۱۲۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲ 06 August 2016
هاجر چنارانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به سفر چند روزه هیأت پارلمانی ایران به کشورهای لبنان و سوریه، گفت: این هیأت روز پنجشنبه هفته گذشته (14 مردادماه) با بشار اسد رئیس جمهور سوریه دیدار و گفت و گو کرد.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: طی این دیدار ضمن بررسی شرایط پیش روی کشورهای منطقه، تأثیر این کشورها بر آینده سیاسی سوریه نیز مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به گفتگوهایی که در این جلسه صورت گرفت، ارزیابی کلی این بود که ارتش سوریه توانسته است مناطق بسیار زیادی که توسط داعش به تصرف درآمده بود را آزاد کند که همین عامل منجر به آن شده که داعش از دسترسی به راه های اصلی مواصلاتی سوریه باز مانده و به مرور از مواضع خود عقب نشینی کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان ساخت: با توجه به شرایط پیش رو می توان پیش بینی کرد که در آینده ای نزدیک داعش به زودی در سوریه  نابود می شود.

به گزارش خانه ملت، علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به همراه شهروز برزگر و هاچر چنارانی دیگر نمایندگان این کمیسیون، به نمایندگی از کل کمیسیون سفری چند روزه به لبنان و سوریه داشتند که طی این دیدار با بشار اسد رییس جمهور سوریه نیز گفتگو کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی