بازدید 26643
بسته خبری «تابناک»؛

ترس اعضای فراکسیون امید از رد صلاحیت/گزینه تازه اصولگرایان در انتخابات 96 /پایان زودهنگام استقلال فراکسیون مستقلین/نظر آیت الله مکارم درباره مجازات زنان بدحجاب

رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند:«برخی مسئولان یک صفحه قرآن نمی‌توانند بخوانند»و «درخواست جدید توکلی از روحانی» و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۶۰۸۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۶ 22 July 2016
تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

عده‌ای مترصد فروپاشی شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان بودند

محمدرضا عارف در جمع نمایندگان استانی شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان، با قدردانی از تلاش و همت اعضای این شورا در سراسر کشور بخصوص در جریان انتخابات مجلس، یکی از دستاوردهای مهم اصلاح‌طلبان در یک دهه اخیر را تشکیل شورای عالی سیاست‌گذاری دانست و گفت: استمرار وحدت شکل‌گرفته بین اصلاح‌طلبان بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ به یمن تشکیل شورای عالی سیاست‌گذاری بود و عملکرد خوب این شورا در جریان انتخابات مجلس دهم باعث شد حامیان این گفتمان بخصوص جوانان به این شورا دل ببندند به همین دلیل استمرار این شورا پاسخ دهی به حمایت هواداران گفتمان اصلاح‌طلبی است.وی با بیان اینکه عده‌ای مترصد فروپاشی شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان بودند بر ضرورت تداوم فعالیت این شورا با حفظ انسجام تأکید کرد و در ادامه با اشاره به عملکرد فراکسیون امید در مجلس ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این فراکسیون، گفت: فراکسیون امید در طی مدت فعالیت خود تلاش کرد بین اعضای فراکسیون هماهنگی و انسجام‌بخشی ایجاد شود که به دلیل حضور چهره‌های جدید در مجلس زمان نسبتاً زیادی صرف هماهنگی بین اعضای فراکسیون شد. ولی در انتخابات هیئت‌رئیسه دائم مجلس حضور ۵ نماینده عضو فراکسیون امید و نیز رأی آوری ۲۲ عضو فراکسیون در انتخابات ناظران در مجامع و نیز حضور ۳۲ نفر از اعضای فراکسیون در هیئت‌رئیسه کمیسیون‌ها نشان از نتیجه بخش بودن تلاش اعضای فراکسیون برای تأثیرگذاری در مجلس است.نسیم آنلاین این خبر را منتشر کرد.

امسال گرم‌ترین سال در جهان است

طبق بررسی‌های ناسا هر کدام از شش ماه نخست سال 2016 در سطح جهان نسبت به رکوردهای پیشین گرم‌ترین بوده است. همچنین پیش‌بینی می‌شود 2016 به لحاظ فاکتور افزایش دما از سال 2015 پیشی بگیرد. ایسنا این خبر را منتشر کرد.

ترس از رد صلاحیت دلیل ترک فراکسیون امید توسط اعضا

محمود صادقی عضو هیات رییسه فراکسیون امید در واکنش به تشکیل هیات رییسه موقت فراکسیون مستقل و آغاز فعالیت‌های این فراکسیون، گفت: بطور کلی شکل‌گیری فراکسیون‌های متنوع سیاسی در مجلس اتفاق مثبتی است؛ چراکه به شفافیت مواضع نمایندگان کمک می‌کند. عضو هیات رییسه فراکسیون امید با تاکید بر این‌که اکثریت اعضای جدید فراکسیون مستقل را اعضای پیشین فراکسیون ولایت تشکیل می‌دهند، یادآور شد: به نظر می‌رسد، دلیل حضور برخی از اعضای فراکسیون امید در فراکسیون سوم، ترس از ردصلاحیت در انتخابات مجلس بعد باشد. صادقی با اشاره به گفتگوی خود با یکی از نمایندگان استان فارس که با خروج از فراکسیون امید، به فراکسیون مستقلان پیوسته است، اعلام کرد: هنگامی که دلیل این تصمیم را از این نماینده پرسیدم، توضیح داد که یکی از دلایلی که منجر به اخذ چنین تصمیمی از سوی او و چند نماینده دیگر عضو فراکسیون امید برای حضور در فراکسیون مستقلان، این است که از حضور در فراکسیون امید نگران هستند. نسیم آنلاین این خبر را منتشر کرد.

باهنر گزینه اصولگرایان در انتخبات 96 است

ناصر ایمانی، روزنامه‌نگار و فعال سیاسی اصولگرا گفت: محمود احمدی‌نژاد به هیچ‌ وجه جزو کاندیداهای اصولگرایان نخواهد بود. اصولگرایان در سال ۹۶ مطلقا از وی حمایت نمی‌کنند و بحثی پیرامون حمایت از وی وجود ندارد. مخالفت‌های جدی برای حضور احمدی‌نژاد در انتخابات ۹۶ در میان اصولگرایان وجود دارد.در این که آقای احمدی‌نژاد دارای رای خاصی است، نباید شک کرد. طرفداران احمدی‌نژاد به طور یقین از اصولگرایان هستند اما وجود حامیان موجب نخواهد شد که اصولگرایان از وی در انتخابات ۹۶ حمایت کنند و اساسا چنین بحثی مطرح نیست. آقای محمدرضا باهنر یکی از کاندیداهای اصولگرا هستند. ایشان گزینه شناخته‌شده‌ای هستند که می‌توانند در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده تاثیرگذار باشند. آرمان این خبر را منتشر کرد.

افشاگری بشار اسد دربارۀ کودتای ترکیه

بشار اسد روز پنج شنبه در گفتگو با خبرگزاری کوبایی "پرنسا لاتینا" اظهار داشت: باید به کودتا در ترکیه، به عنوان بازتابی از بی ثباتی و تنش در داخل این کشور نگریست که این بازتاب در اصل، بازتابی اجتماعی است که می تواند برآیندهایی سیاسی و غیره داشته باشد، اما در کل وقتی ثبات یک کشور متزلزل می شود، مساله اصلی، مساله جامعه است. اسد افزود: از این که چه کسی بر ترکیه حاکم خواهد شد و چه کسی بر این کشور ریاست و رهبری خواهد کرد، صرفنظر می کنیم، زیرا این موضوع، مساله ای داخلی است و ما در آن دخالت نمی کنیم آن چه از خود کودتا مهم تر است، این است که باید به اقدامات و تدابیری که اردوغان و همدستانش طی چند روز گذشته انجام داده اند، بنگریم. دانشگاه ها و قضات و جامعه مدنی، چه ربطی به کودتا دارند؟.. این موضوع، نیت های بد و رویکرد بد و نیت های واقعی اردوغان را در قبال آن چه اتفاق افتاد، آشکار می سازد. تحقیقات هنوز پایان نیافته است. چگونه تصمیم گرفتند که همه آن مردم را از پست های خود اخراج کنند، جز این است که کودتا، برای اجرای برنامه هایی تندروانه در ترکیه به کار گرفته است، برنامه های اخوان المسلمین که هم برای ترکیه و هم برای کشورهای همسایه آن، اعم از سوریه، خطرناک است. العالم این خبر را منتشر کرد.

پبشنهاد عربستان به روسیه برای معامله بر سر اسد

عادل الجبیر در بروکسل به روزنامۀ آمریکایی "پولیتیکو" گفت: «عربستان آماده است با روسیه، به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان نفت دنیا، همکاری کند». به نوشتۀ پایگاه "راشا تودی"، الجبیر مدعی شد: «منطقی است که از نگاه روسیه منافع این کشور در تقویت روابطش با عربستان باشد نه اسد». وزیر خارجۀ عربستان افزود: «ما حاضریم در قبال دست کشیدن روسیه از اسد، سهمی در خاورمیانه به روسیه بدهیم که این کشور را بسیار نیرومندتر از دوران اتحاد شوروی کند». الجبیر تأکید کرد: «اختلاف ما با روسیه دربارۀ سوریه در مورد نتیجۀ بازی نیست بلکه در مورد راه رسیدن به نتیجه است». وزیر خارجۀ عربستان، با طرح این ادعای نخ نما که بشار اسد به زودی سقوط می کند، به روس ها گفت: «پیش از آنکه دیر شود، این معامله را بپذیرید. العالم این خبر را منتشر کرد. 
 
اقدام زیبای کارگر پتروشیمی بوعلی

یکی از کارگران پتروشیمی بوعلی ماهشهر ۲ روز از حقوق ماهانه خود را برای بازسازی و جبران خسارات آتش‌سوزی در پتروشیمی بوعلی ماهشهر اختصاص داده است.این کارگر قدیمی پتروشیمی بوعلی ماهشهر در نامه‌ای به مدیرعامل این مجموعه با اشاره به سابقه خدمت خود از او درخواست کرده است با برداشت ماهانه ۲ روز از حقوق وی بخشی از مخارج بازسازی مخازن سوخته این شرکت را تامین کنند.

فراکسیون مستقلین زیرمجموعه فراکسیون ولایت خواهد بود

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پیش بینی کرد که فراکسیون مستقلین زیرمجموعه فراکسیون ولایت قرار گیرد.بهروز نعمتی اظهار کرد: در ابتدای فعالیت مجلس دهم دو فراکسیون ولایت و امید تشکیل شدند و حالا تعدادی از دوستان به دنبال این هستند که فراکسیون دیگری به عنوان زیرمجموعه فراکسیون ولایت شکل گیرد.وی افزود: برخی دوستان معتقدند تفکرهای متعددی در زیرمجموعه فراکسیون ولایت وجود دارد و می‌توان یک فراکسیون دیگر به عنوان زیرمجموعه فراکسیون ولایت تشکیل داد. این فراکسیون طیف معتدلین، مستقلین و اصولگرایان مستقل را شامل می‌شود و ممکن است تعدادی از اعضای فراکسیون امید تحت عنوان معتدلین در این فراکسیون حضور داشته باشند.این نماینده مجلس درباره ضرروت تشکیل فراکسیون سوم در مجلس خاطر نشان کرد: به هر حال نوع رفتارهای سیاسی و برخی مسائلی که وجود داشت قابل تامل بود و نهایتا به تشکیل این فراکسیون انجامید.نعمتی در پایان گفت که قرار است که اعضای فراکسیون مستقلین نزدیکی و همگرایی بیشتری با یکدیگر داشته باشند.

برخی مسئولان یک صفحه قرآن نمی‌توانند بخوانند

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه در بین مسئولانی که داریم کسانی هستند که یک صفحه قرآن نمی‌توانند بخوانند، خاطرنشان کرد: هرکس یک مدرک دانشگاهی دارد مهم‌ترین مسئولیت‌ها را به او سپرده‌اند که در مسئولیتش احتیاط‌طلب است.عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: حقوق کارگر معدن را نمی‌دهند و او را شلاق می‌زنند، اما این مردکی که مسئول است ۷۰ میلیون ماهی حقوق می‌گیرد، آیا مردم بچه‌های خود را فدا کردند که شما سرِ کار بیایید؟ مردم این کار را کردند که احکام اسلام محقق شود، در نماز جمعه مسائل مختلف باید رسانه‌ای شود، مسئولان باید هر هفته به نماز جمعه بیایند و پاسخگوی مردم باشند نه اینکه صف اول بنشینند و دوربین‌ها آن‌ها را نشان دهند.رحیم‌پور ازغدی در پایان عنوان کرد: در نماز جمعه تهران از بنده دعوت شد و ائمه جمعه هم حمایت کردند که سخنرانی کنم، اما وقتی متوجه شدند می‌خواهم اسنادی را برای مسئله نفوذ ارائه کنم، بلافاصله سخنرانی من کنسل شد؛ اگر نماز جمعه در باتلاق محافظه‌کاری افتاده شود نمی‌تواند به وظیفه شرعی خود عمل کند.

کشاورز اصفهانی ۴ تن یونجه خود را به آهوهای کلاه‌قاضی داد

یک کشاورز اصفهانی، یک و نیم هکتار از مساحت زیرکشت محصول یونجه خود، یعنی در حدود چهار تن یونجه، را به طور رایگان به اداره محیط‌زیست پارک ملی کلاه قاضی اصفهان اهدا کرد تا از آن برای تغذیه آهوهای این منطقه استفاده شود.یک زن اصفهانی نیز پنج میلیون ریال به حساب یک کشاورز واریز کرده، و بدین‌ترتیب در حدود ۶۰۰ کیلوگرم یونجه برای آهوهای پارک ملی کلاه قاضی خریداری و در اختیار محیط‌بانان پارک گذاشته است.به دنبال گرمای شدید هوا و کاهش بارندگی‌ها، مراتع پارک ملی کلاه قاضی اصفهان دچار فقر علوفه شده و تغذیه آهوهای این پارک با مشکل مواجه شده است.

مهمترین اصل در سیاست خارجی از نظر علم الهدی

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های سیاسی و عبادی نماز جمعه که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: امروز سالروز جنگ احزاب(جنگ خندق) است، در جریان این جنگ چند نکته تجربی در آموزه سیاسی و زندگی امروز ما وجود دارد. امام جمعه مشهد با بیان اینکه مهمترین اصل در روابط خارجی ما حمایت از مظلوم است، گفت: با قاطعیت بیشتر و حمایت‌ها باید مسلمان‌کشی را در کشمیر از بین برد.فارس این اظهارات را منتشر کرده است.

شرط تحقق اقتصاد مقاومتی از نظر وزیر اطلاعات

حجت الاسلام سیدمحمود علوی در نشست شورای اداری خراسان رضوی اظهار داشت: اگر امنیت اقتصادی در کشوری نباشد سرمایه گذاری برای افزایش تولید و حرکت به سمت خودکفایی و تحقق اقتصاد مقاومتی ممکن نیست. وی با تأکید بر اینکه مسئله حقوق‌های نامتعارف چیزی نیست که کسی از آن دفاع کرده باشد، گفت: باید با رعایت اخلاق و صداقت در هر عرصه ای شرایط بگونه‌ای فراهم شود که امید در مردم افزایش یابد و حضور و مشارکت آنان در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری گسترده شود زیرا تحقق اقتصاد مقاومتی بدون مشارکت مردم ممکن نیست. اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی این خبر را منتشر کرده است.

درخواست جدید توکلی از روحانی

احمد توکلی نماینده سابق مردم تهران در مجلس و رئیس هیأت مدیره سازمان مردم نهاد «دیده‌بان شفافیت و عدالت» درباره حقوق‌های نجومی به رئیس‌‌جمهور نامه نوشت کع در بخشی از آن می نویسد:« حساسیت و غیرتی که ملت در برخورد با این پدیده نامیمون، به اتکای آزادی شبکه‌های اجتماعی از خود نشان داد، اهمیت نقش مطالبه عمومی را آشکار ساخت. دولت و حاکمیت باید با برخورد شفاف، بدون تبعیض و قاطع، تهدیدی را که مشروعیت نظام سیاسی دینی را هدف گرفته، به فرصت تبدیل سازند.

آغاز این پدیده با افشای دریافتی های نامشروع و حرام¬خواری برخی از مدیران بود. از شفاف شدن زوایای فاسدساز سیستم مدیریت همه استقبال کردند؛ از رهبری و مراجع تقلید تا جنابعالی و رؤسای دو قوه دیگر، معاون اول، وزرا و مدیران و مقامات کشور و همه اصحاب سیاست و رسانه و عموم مردم. این وضعیت، شفاف سازی را به مطالبه عمومی تبدیل کرده است.»

ارتش میلیونی دایی!

علی دایی ستاره فوتبال ایران از میلیونی شدن دنبال کنندگانش در اینستاگرام خبر داد.

حمایت حامد زمانی از تتلو!

حامد زمانی خواننده پاپ مذهبی به تازگی با شبکه‌ای اینترنتی در خصوص موسیقی کشور و چالش های آن گفتگویی داشته است؛ زمانی در گفتگوی خود بااشاره به افراد مختلف که آثار ملی تولید کردند از امیر مقصودلو معروف به تتلو یاد کرد و گفت: "چرا به ظاهر افراد نگاه و براساس آن قضاوت می کنید، آیا مسئولین بستری را فراهم کرده اند که آنها به موسیقی زیرزمینی گرایش پیدا نکنند؟".این خبر را باشگاه خبرنگاران منتشر کرده است.

روایت کدخدایی از ابتکار آیت‌الله جنتی

مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس خبرگان رهبری روایت جالبی از جلسه روز گذشته هیئت رئیسه خبرگان را منتشر کرد.اعضای هیئت رئیسه کمیسیونهای 6گانه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز گذشته انتخاب شدند که عباسعلی کدخدایی رئیس و مشاور حوزه ریاست مجلس خبرگان رهبری روایت جالبی از همراهی‌اش با اعضای خبرگان در سفر به شهر قم را در کانال تلگرامی‌اش منتشر کرد.عباسعلی کدخدایی در این باره می‌نویسد: طبق اعلام قبلی هیئت رئیسه مجلس خبرگان جلسه داشت. همچنین قرار بود کمیسیونهای تخصصی تشکیل و هیئت رئیسه آنها نیز انتخاب شوند که این کار انجام و اخبار آن را از رسانه‌ها شنیدید. روز پر کاری بود، من حدود ساعت 7 صبح به دبیرخانه در قم رسیدم. اعضا نیز حاضر بودند.حضرت آیت‌الله جنتی علاوه بر شرکت در کمیسیون خود(کمیسیون تحقیق)، به سایر کمیسیونها نیز سر زدند و ضمن تبریک انتخاب آنها به عنوان عضو مجلس خبرگان و ضرورت فعالیت بیشتر و منظم آنها، نکاتی را یاد آور شدند. این حضور مورد استقبال اعضای محترم کمیسیونها قرار گرفت و هم در هنگام جلسه، اعضا از این حرکت استقبال کردند و هم هنگام صرف نهار برخی از اعضای محترم این حرکت نو را ستایش کردند.آخرین جلسه نیز مربوط به کمیسیون اداری مالی بود که در ساعت 5 بعد از ظهر شکل گرفت و مجددا حضور حضرت آیت‌الله جنتی مورد استقبال واقع شد.ساعت 6 نیز قرار کاری دیگری داشتم که با پایان آن در حدود ساعت 8 به طرف تهران حرکت کردیم. در بین راه نماز مغرب و عشا را در یکی از مساجد قم به جماعت اقامه کردم و حدود ساعت 11 به منزل رسیدم.تسنیم این خبر را منتشر کرده است.

نظر آیت الله مکارم درباره مجازات زنان بدحجاب

حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی پنجشنبه شب پس از اقامه نماز مغرب و عشا در جمع زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) در صحن جامع رضوی، با اشاره به اقتصاد اسلامی گفت: دولت بر نهادهای دولتی که مسلط است؛ در ادارات، بیمارستان ها، دبستان ها، دبیرستان ها، دانشگاه ها به بانوان کارمند رعایت حجاب را متذکر شود، نیاز به مجازات کسی نیست برای کسانی که حجاب را رعایت می کنند امتیازاتی قائل شوند و کسانی که رعایت نمی کنند امتیازاتی را کم کنند همین عامل سبب رعایت همگانی حجاب می شود.انتخاب این خبر را منتشر کرد.



تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۲۵
بیچاره کارگر پتروشیمی ... تو چه میدونی که پتروشیمی چه سودی نصیب چه کسانی میکنه؟!
کی وکجا احمدی نژاد مردمی نژاد حتی برای یکبار گفته که من اصولگرا هستم هرگز این شما اصول گراها بودید که خودرا بع وی چسباندید واگه ازوی درانتخابات96حنایت کنید قطعا این حمایت را رد وکتبا ازشما هایی که تمامیت طلبی اتان مملکت را به این روز انداخت اعلام برایت میکند احمدی نژاد سال96 با بالای 20میلیون رای پابرهنه ها که چپرا میشناسند ونه رلست رل قطعا زییس جمهورست.
بعضی مسئولان حتی دو کلمه فارسی سلیس هم بلد نیستند حرف بزنند .
فكر كنم باهنر منتخب تابناك اصولگرا!!! ميباشد
اگر جلوبندي ماشيني خراب شود با لگد زدن به چرخ درست ميشود؟ ايا با پارك كردن ان در محيطي ناشناس درست ميشود؟
حال به مساعل اجتماعي نظري بيندازيد، ايا بد حجابي يا بي حجابي با جريمه و مجازات درست ميشود؟
بايد مشكل ريشه يابي و ترميم گردد وگرنه هر روز بدتر از روز قبل خواهيم شد
حجاب اگر باور باشد نیازی بتنبیه یا تشویق ندارد در اروپا یا امریکا هیچ تشویق یا تنبیه در کار نیست افراد محجبه هم هستند
متأسفم بعضي از مسولين يك صفحه قران نمي توانند بخوانند
فقر همه چیز شنیده بودیم الا فقر کاندیدا اونم از نوع رئیس جمهوری .خدایی باهنرم شد کاندیدا؟؟؟؟؟!!
کدخدایی کجا صحبت از ابتکار کرد؟!!!
من واقعا با نظر حامد زمانی موافقم. با این کارای که مطمنم به قصد انجام میشه دارن جونارو از این نظامو انقلاب دور می کنند. تتلو ممکنه مث بقیه فک نکنه اما یه وطن دوست با غیرتو اصالت هست!! بزارین این روش بیاد من خواهش میکنم بزارید جوانان خودشونو به همه نشون بدن مطمنم غیرتمندتر از گذشته ها هستند.
دانشگاه ازاد برای امتحان گرینش عمومی اساتید خود در هر رشته ای ، قرائت درست قران به زبان عربی را از ملزومات می داند!!!!.... انوقت مسئولین کلیدی بدون این امتحان منسوب می شوند.!!!!!!
شخصااصولگراهستم اما فکرنمی کنم آنهادراتنخابات آینده شانسی داشته باشنداماحضورآقای باهنرکه فر دی متین وباتجربه است درانتخابات می تواندبه احیا وجهه اصولگرایان واصلاح خاطرات بدجامعه ازانها درچندسال اخیرکمک کندانشاالله
(آقای محمدرضا باهنر یکی از کاندیداهای اصولگرا هستند. ) متاسفانه برخی به اسم اصول گرایی و به نام اصول گرایان حرف هایی می زنند که یک فرد غیر سیاسی هم غیر کارامد بودن ان را می داند در مورد کاندیداتوری اقای باهنر مطمئن باشید نه تنها مردم اصول گرا بلکه خود سیاسیون اصول گرا هم به وی رای نمی دهند چه رسد به رای های خاموش جامعه.
اهنر گزینه اصولگرایان در انتخبات 96 است
no chance
جای تاسف داره به جای زیبایی!!!

پتروشیمی با اون عظمت و درآمد باید بیمه محکم و کامل و جامعی داشته باشه که در صورت خسارت نیازمند حقوق کارگرش نباشه و اجازه نده حتی 1روز حقوق کارگرش عقب بیفته.
تمام خسارات پتروشیمی فک کنم ۶۰ میلیون دلار بود که بیمه تامین اجتماعی پرداخت میکنه..
حامد زمانی بابت اجراء درمراسم جشن درمشهد مبلغ 12میلیون دستمزد گرفته .اینم ازخواننده انقلابی و مقاومتی
باهنر اگه میدونست رای میاره کاندید مجلس میشد
ما که نفهمیدیم ابتکار آقای جنتی چی بود!!
من اگر در مقام مسئول بودم از ناطق نوری برای کاندیداتوری ریاست جمهوری دعوت میکردم..در حال حاضر بی حاشیه ترین مسئول حکومتی از اول انقلاب است
باهنر خودش هم خودش را قبول ندارد دوران اصولگرایی تمام فقط مردمی نژاد
کدام اصولگرا باهنر را قبول داره که کاندید بشه؟
چرا نظر من درج نشده ؟؟؟؟ تابناک هم بی طرفی رو فراموش کرده؟
جناب ازغندی بعضی از مدیران متاسفانه حتی نمازشانرا یاد ندارند فقط متعهد هستند که چگونه به بیت المال حمله ور شوند
جالبه تابناک سوالم رو که چرا نظرم درج نشده رو نشون میده ولی متن اصلی نظرم رو نه!!!!!!!!!!!!! اینم معنی رسانع آزاد!!!!!!!!!!!!!!!!1
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل