بازدید 2313

میراسماعیلی برای ریاست فدراسیون جودو ثبت نام کرد

کد خبر: ۵۸۹۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴ 15 May 2016
آرش میراسماعیلی برای ریاستفدراسیون جودو ثبت نام کرد.
به گزارش تابناک ورزشی،بر اساس اعلام وزارت ورزش و جوانان، ثبت‌نام از نامزدهای حضور در انتخابات فدراسیون جودو از روز دوشنبه هفته گذشته آغاز شده و امروز راس ساعت 15 زمان ثبت نام به پایان رسید.

آرش میراسماعیلی نایب رئیس فدراسیون جودو و قهرمان چندین دوره مسابقات جهانی نیز سرانجام امروز در انتخابات فدراسیون جودو ثبت نام کرد.

محمد درخشان رئیس اسبق فدراسیون جودو هفته گذشته با حضور در فدراسیون جودو به صورت رسمی برای شرکت در انتخابات فدراسیون جودو ثبت‌نام کرد.

البته رشید خدابخش سرپرست سابق فدراسیون جودو نیز پس از ارائه استعفاء خود به مسئولان وزارت ورزش و جوانان مدارک خود را به دبیر خانه فدراسیون تحویل داد و به صورت رسمی در انتخابات فدراسیون جودو ثبت نام کرد.

علیرضا امینی نیز در روزهای گذشته با حضور در فدراسیون فرم های مربوطه را دریافت کرده و قرار است پس از تکمیل فرم ها و مدارک لازم جهت ثبت نام دوباره مراجعه کند.
مهدی درخشنده( دبیر اسبق فدراسیون جودو)، محمد بلوطی (دبیرسابق فدراسیون)، ابوالفضل حیدریان( عضو سابق کمیته جودو) مجید زارعیان( سرمربی تیم ملی جودو) و مهرداد حسن زاده از مربیان جودو نیز امروز ثبت نام کردند.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان