بازدید 7145

تصاویری دردناک از لیگ برتر نوجوانان

کد خبر: ۵۸۷۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶ 08 May 2016

بازی های زیر گروه لیگ برتر نوجوانان کشور در گناوه با اتفاقاتی همراه بود که مایه شرمساری است.

به گزارش تابناک ورزشی، ایرانجوان بوشهر، مس رفسنجان، شاهین بروجرد و امید گناوه در گناوه گرد هم آمدند تا با هم رقابت کنند و در نهایت دو تیم برتر به لیگ برتر صعود کنند اما رقابت جای خود را به زد و خورد داد و متاسفانه چند بازیکن مصدوم شدند و کارشان به بیمارستان کشید. خدا را شکر که در این زد و خورد کسی دارفانی را وداع نگفت که اگر این اتفاق رخ می داد در همه جای جهان سر و صدا می کرد.

این تصاویری که نگاه می کنید مربوط به بازی مس رفسنجان و ایرانجوان بوشهر است. البته در دیگر بازی یعنی پیکار شاهین بروجرد و امید گناوه هم درگیری شدید بین بازیکنان دو تیم رخ داد و در این دوئل های خونین و دردآور تیم های امید گناوه و مس رفسنجان به لیگ برتر صعود کردند!

سوال اینجاست چه به این نوجوانان یاد داده ایم که جای دنبال کردن توپ یکدیگر را دنبال می کنند و به جای نشانه گرفتن دروازه فک و صورت حریف را نشانه می گیرند؟

تصاویری دردناک از لیگ برتر نوجوانان

تصاویری دردناک از لیگ برتر نوجوانان

تصاویری دردناک از لیگ برتر نوجوانان
دعوا به خاطر فوتبالی که قرار است مایه نشاط و سرگرمی باشد و دعوا به خاطر فوتبالی که قرار است بهانه رقابت باشد! واقعا که مایه شرمساری است و باید به صراحت گفت آنچه که امروز به نوجوانان خود یاد می دهیم نتیجه به هر قیمتی است.

ایران سرزمین تختی ها و پوریای ولی ها بود که آوازه رشادت و جوانمردی هایشان جهانی شده بود. این تصاویر دردآور تلگنری است برای همه ماها و نشان می دهد که راه در فوتبال اشتباه رفته ایم و اگر نخواهیم از راه اشباه برگردیم دیدن این تصاویر به زودی زود عادی خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار