بازدید 4095

منصوریان به نفع استقلال برای پرسپولیس کری خواند!

کد خبر: ۵۸۳۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۲ 24 April 2016
سرمربی نفت گفت: استقلالی‌ام اما برای‌ آبرویمان بازی می‌کنیم و سعی می‌کنیم ناهمواری که برای پرسپولیس ایجاد می‌کنیم راه هموار برای رسیدن استقلال به قهرمانی باشد.
به گزارش تابناک ورزشی،علیرضا منصوریان پس از شکست تیمش مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران گفت: این بازی برای ما و سپاهان از این لحاظ متفاوت بود که آن‌ها بی دردسر آمدند چون نه سهمیه می‌خواستند و نه سقوط می‌کردند و به همین دلیل ریلکس به میدان آمدند. ضمن اینکه تغییر مربی سپاهان به ما لطمه زد چون ما تفکرات استیماچ را آنالیز کرده بودیم. با این حال طبق مطالعه‌ای که داشتیم متوجه شدیم که هر تیمی جا به جایی مربی داشته هفته بعد شکست نخورده است.

وی ادامه داد: سپاهان تلاش زیادی کرد و ما هم روز خوبی نداشتیم اما بچه‌هایمان قابل احترام هستند. تیم ما دلاور بازی کرد. شهامت داشتیم اما از صلابت همیشگی خبری نبود. امروز از کورس قهرمانی خارج شدیم و این موضوع استرس ما را پایین می‌آورد و باید طی سه هفته آینده تمام تلاشمان را برای کسب سهمیه بکنیم.

منصوریان گفت: اردو نرفتن دیگر برایمان عادی شده است. اردو نمی‌رویم چون منابع مالی نداریم و اردویمان کنار رختکن است و همان جا دور هم غذا می‌خوریم و به مسابقه می‌آییم. سید جلال درست گفت هر چند که امروز روز خوب ما نبود. چرا باید حسینی با 101 بازی در اتاق کناری من استراحت کند. امیدوارم این روال برای فوتبال ما ادامه دار نباشد. در مجموع از این روند راضی نیستم.

سرمربی نفت یادآور شد: من یک مسیر 10 ساله مربیگری را به صورت فشرده و در حدود یک سال سپری کردم. امسال سال خوبی از لحاظ مربیگری برای من بود. چون اتفاقاتی برایم افتاد و خیلی از مسائل برایم روشن شد. من به چنین سالی بیشتر از هر سالی احتیاج داشتم. با این حال وظیفه‌ام این است که به بچه‌هایم نشان افتخار بدهم.

وی افزود: قرار شده تیم را واگذار کنم اما باید شان ما هم حفظ شود. چون ما شان بالایی داریم. وقتی دیدم مسئولان وزارت نفت به صحبت‌های من بی علاقه هستند من هم سکوت کردم. برای زنگنه احترام قائلم و می‌دانم سرشان شلوغ است اما امیدوارم نفت زودتر واگذار شود تا مشکلاتمان حل شود.

منصوریان در مورد اینکه آیا سال آینده در نفت می‌ماند یا خیر گفت: یک نوع قرارداد با نفت دارم که می‌توانیم هر دو طرف آن را سال آینده یک طرفه فسخ کنیم.

وی در مورد دیدار هفته آینده مقابل پرسپولیس و اینکه به عنوان یک استقلالی مقابل این تیم قرار می‌گیرد گفت: استقلالی‌ام اما برای‌ آبرویمان بازی می‌کنیم و سعی می‌کنیم ناهمواری که برای پرسپولیس ایجاد می‌کنیم یک جور راه هموار برای رسیدن استقلال به قهرمانی باشد.

سرمربی نفت یادآور شد: مظلومی مربی من بوده و الان سرمربی استقلال است و باید به او احترام گذاشت و دوست ندارم که یک نفر در نشست خبری از او بپرسد که آیا به جای منصوریان به نفت می‌روی؟ و یا بالعکس. او تیمش فینالیست جام حذفی است و در کورس قهرمانی لیگ برتر قرار دارد.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی