بازدید 3752
واکنش

مظلومی:اشتباهات فاحشی مقابل پرسپولیس داشتیم/به عقب برگردم حیدری را عوض نمی کردم

تعویض من خسرو حیدری نبود البته او مقداری آسیب‌دیدگی هم از قبل داشت تعویض خسرو در دربی جواب نداد و اگر او در زمین بود خیلی به نفع استقلال بود. تعویض حیدری براساس تصمیم‌گیری جمعی بود.
کد خبر: ۵۸۲۱۱۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱ 19 April 2016
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: چسبیده به استقلال نیستم، هر وقت از من بخواهند می‌روم و هر وقت خواستند به تیم کمک کرده‌ام.
به گزارش تابناک ورزشی،پرویز مظلومی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه 90 درباره اتفاقات اخیر استقلال و شکست این تیم در دربی اظهار داشت: من قبل از هر چیز از هواداران عذرخواهی می‌کنم. استقلال در تلاش بود تا یک بازی خوب انجام دهد.

وی افزود: ما برای باخت به میدان نرفته بودیم و خوشحالم که بازی سطح بالایی را هر دو تیم به نمایش گذاشتند.

مظلومی افزود: من از وقتی که به استقلال آمدم به دنبال دربی پرگل بودم و همواره در دربی‌هایی که حضور داشتم، چه زمانی که 4 برد پیاپی در دربی کسب کردم و 7 گل زدیم و گلی هم دریافت نکردیم و چه زمانی که در دربی اخیر 4 گل خوردیم و 2 گل زدیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: هیچ وقت از دربی نترسیدم و سعی نکردم تا کارنامه برای خودم درست کنم.

وی گفت: دربی حساسیت زیادی دارد ما در دقیقه 5 گل خوردیم و شرایط بد روحی که در چند هفته اخیر داشتیم با دریافت این گل بیشتر شد و قطعاً بازگشت به بازی برای ما سخت بود اما ما حمله کردیم و در این شرایط یک پنالتی برای ما گرفته نشد البته من اعتقاد دارم خطا روی آرش برهانی هم پنالتی بود و همچنین بازیکن پرسپولیس هم باید در ادامه بازی اخراج می‌شد. این موارد باعث شد تا استقلال ضربه بخورد.

مظلومی افزود: از دست دادن عادل شیحی هم باعث شد سیستم ما به هم بریزد و ما با سیستم 4-4-2 لوزی به میدان رفته بودیم و عملاً برنامه ما به هم خورد. ما در موقعیت حمله بودیم که گل دوم را دریافت کردیم و این کار را برای ما سخت کرد.

وی ادامه داد: بچه‌ها در نیمه دوم به بازی برگشتند اما ما باید بپذیریم که مقابل پرسپولیس اشتباهات فاحشی داشتیم و پرسپولیس از اشتباهات فاحش ما نهایت استفاده را برد. ما تیمی نبودیم که جلوی پرسپولیس دست و پا بسته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که در 10 بازی اخیر آبی‌ها فقط 2 برد به دست آوردند و آیا این نشان از افت این تیم ندارد، گفت: ما در نیم‌فصل دوم ضربه مهلکی در میانه میدان خوردیم و دو بازیکن خودمان را از دست دادیم. غیبت روزبه چشمی در تیم ما بسیار اثرگذار بود و عملاً اثرات منفی در تیم ما داشت.

مظلومی افزود: شکست مقابل پرسپولیس را با جان و دل می‌پذیرم اما باید به هواداران  بگویم که خویشتن‌دار باشند.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر به عقب برگردید خسرو حیدری را تعویض می‌کند، گفت: تعویض من خسرو حیدری نبود البته او مقداری آسیب‌دیدگی هم از قبل داشت تعویض خسرو در دربی جواب نداد و اگر او در زمین بود خیلی به نفع استقلال بود. تعویض حیدری براساس تصمیم‌گیری جمعی بود.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا برای ادامه فصل تغییری در دستیارانش رخ می‌دهد؟ اظهار داشت: فعلا تغییری در کادر فنی رخ نمی دهد هر چند بررسی هایی دارم. ما اشکالاتی داریم که باید برطرف شود. تغییرات از من هم باشد ایرادی نیست ما چسبیده به استقلال نیستیم و هر زمان بخواهند کمک می‌کنیم و هر وقت هم خواستند از تیم می‌رویم.

مظلومی افزود: من از هواداران می‌خواهم در این 4 هفته به تیم کمک کنند چون هنوز شانس قهرمانی داریم و امیدوارم پاسخ محبت های آن‌ها را بدهیم.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل