بازدید 4297
۱

خطیبی مربی نساجی را راهی بیمارستان کرد!

کد خبر: ۵۸۲۰۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲ 18 April 2016
 سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در درگیری با فریدون فضلی او را راهی بیمارستان کرد.
به گزارش تابناک ورزشی،دیدار تیم‌های فوتبال ماشین‌سازی تبریز و نساجی مازندران در چارچوب هفته سی و چهارم لیگ دسته اول عصر امروز برگزار شد که در پایان شاگردان رسول خطیبی با نتیجه یک بر صفر به برتری رسیدند.

به گفته سرپرست نساجی، در اواخر نیمه اول این بازی سرمربی ماشین‌سازی که از حضور در این دیدار محروم بود با حضور در کنار زمین به درگیری شدید با فریدون فضلی مربی تیم فوتبال نساجی پرداخت و با ضربه‌ای او را نقش بر زمین و راهی بیمارستان کرد.

اسدی سرپرست نساجی در خصوص این درگیری گفت: چطور مربی که محروم است خیلی راحت به کنار زمین می‌آید و به بازیکن و مربی ما فحاشی می‌کند و پس از آن هم با او درگیر می‌شود.

درگیری فیزیکی خطیبی با آقای گل سابق لیگ در لیگ آزادگان

وی ادامه داد: بازیکنان ما در نیمه دوم از ترس جانشان فوتبال بازی نکردند. یک درگیری هم در بازی به وجود آمد که باعث شد پس از آن فریدون فضلی مربی ما به کما برود و به بیمارستان منتقل شد. چطور رسول خطیبی که محروم است به کنار زمین می‌آید و با مربی ما درگیر می‌شود؟!

به گزارش تابناک فریدون فضلی مربی نساجی همان چهره گلزن ابومسلم بود که آقای گلی لیگ را هم در کارنامه دارد.



سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
تبریز هست دیگر...نمیشود کاری کرد...فدراسیون زورش نمیرسد به تبریزیها...اوت از پارسال که قهرمان نشدن رمین و زمان رو کوبیدند...باید این تیم از لیگ حذف بشه...واقعا متاسفم واسه فدراسیون...مگه میشه مربی محروم بتونه بیاد کنار زمین..مگه کسی نبود جلوشو بگیره?لابد بهش گفتن برو کار نبمه تمامت رو تمام کن...واقعا متاسفم واسه ابن فوتبال ...فوتبال ما هم بوی تبعیض و بی عدالتی گرفته.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر