بازدید 2952

پاسخ تند سردار کمالی به اظهرات کی‌روش

کد خبر: ۵۸۱۸۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸ 18 April 2016
به گزارش تابناک ورزشی، پس از اینکه کارلوس کی روش در مورد بحث حضور سربازان در تیم ملی از مسئولان مربوطه انتقاد کرد سردار کمالی در این باره پاسخ تندی به کی‌روش داد.
وی می‌گوید: در رابطه با فوتبالیست‌های متخلف در 2 سال گذشته بحث‌های زیادی شده و ما همچنان اعتقاد داریم که تا پایان خدمت سربازی‌شان حق حضور در تیم ملی را ندارند.برابر با بررسی‌هایی که انجام دادیم مردم هم کاملا با این نظر هماهنگ هستند و همکاری با بازیکنان متخلف را تبعیض آمیز می‌دانند.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در مورد اینکه خدمت این بازیکنان چه زمانی به اتمام می‌رسد، گفت: به جز یک نفر که سروش رفیعی است سایر بازیکنان امسال خدمت‌شان به پایان می‌رسد. اکثر آنها هم در نیمه اول خدمت سربازی‌شان تمام خواهد شد و پس از آن می‌توانند در تیم ملی حضور پیدا کنند.

سردار کمالی در مورد اینکه کی‌روش می‌گوید چرا این بازیکنان می‌توانند در باشگاه‌های آسیا بازی کنند و برای تیم ملی نه، عنوان کرد: آنها در محل خدمت خود بازی می‌کنند. این بازیکنان زیر نظر تیم‌هایی که ما معرفی کردیم قرار دارند و هر جا که آنها بخواهند باید بازی کنند. این یک چیز واضح است اما نمی‌دانم چرا کی‌روش از آن اطلاعی ندارد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود پیروانی با وزارت ورزش جلسه داشته و قول مساعد برای همکاری گرفته است، گفت: وزارت ورزش خودش این افراد را به خاطر تخلف مجازات نکرد حداقل اجازه دهد ما کار خودمان را انجام دهیم. تصمیم‌گیری آنها برای بازی کردن در تیم ملی با نیروهای مسلح است.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست