بازدید 4613
فوتبال اروپا

صعود بی دردسر بارسا و حذف آرسنال با درخشش MSN

تیم بارسلونا با برد مجدد مقابل آرسنال در مجموع دو بازی رفت و برگشت حریف انگلیسی و ضعیف شده خود را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمان اروپا شد.
کد خبر: ۵۷۵۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۱ 17 March 2016

چهارشنبه شب در ادامه بازی های لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا توانست در خانه با نتیجه 3 بر یک حریف خود آرسنال را از پیش رو بردارد.

به گزارش تابناک ورزشی،چهارشنبه شب در ادامه بازی های برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا توانست در خانه آرسنال را با نتیجه 3 بر یک شکست داده و به مرحله بعدی صعود کند.

در ابتدا شاگردان انریکه در دقیقه 18 توسط نیمار از حریف انگلیسی پیش افتادند اما در ادامه محمد الننی در دقیقه 51 بازی را به تساوی کشاند. در پایان لوئیس سوارز در دقیقه 65 با یک ضربه دیدنی بارسلونا را پیش انداخت. چیزی به پایان بازی نمانده بود که لیونل مسی در دقیقه 88 کار را برای شاگردان ونگر تمام کرد.

صعود بی دردسر بارسا و حذف آرسنال با درخشش MSN

با این پیروزی بارسلونا در مجموع با پیروزی 5 بر یک به مرحله بعد صعود کردو در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه ۵-۱ راهی مرحله یک چهارم شد تا یک قدم دیگر به دفاع از عنوان قهرمانی خودش نزدیک شود.

آرسن ونگر در مدت زمان حضورش در آرسنال، به مصاف چهار مربی مختلف بارسلونا رفته که بهترین نتیجه ممکن برای او یک تساوی بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار