بازدید 9297

بحران گاز گرفتن به چلسی و کاستا رسید!

بحران گاز گرفتن در فوتبال اروپا این به بار به تیم فوتبال چلسی و دیگو کاستا ستاره این تیم کشید.
کد خبر: ۵۷۴۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹ 13 March 2016
به نظر می رسد کاستا بازیکن تاتنهام را گاز گرفته اما زیر بار این موضوع نمی رود.
به گزارش تابناک ورزشی، بعد از اینکه سوارز به شکلی عجیب در جامم جهانی اقدام به گاز گرفتن مدافع حریف کرد حالا در تمامی سابقات دوربین های تلویزیونی چنین صحنه هایی را شکار می کنند.
 تیم فوتبال چلسی شب گذشته (شنبه) در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس در خانه اورتون با نتیجه 2 بر صفر تن به شکست داد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت. در جریان این بازی اما اتفاقی شرم‌آورتر برای آبی‌پوشان لندن رخ داد. زمانی که او در جریان درگیری‌اش با گرت بری، هافبک اورتون تلاش کرد که دندان‌هایش را در گردن بازیکن حریف فرو کند و حرکتی مشابه به حرکت جنجالی لوئیز سوارز در جام جهانی 2014 (زمانی که کتف جورجو کیه‌لینی، مدافع تیم ملی ایتالیا را گاز گرفت) انجام دهد.
بحران گاز گرفتن به چلسی و کاستا رسید!
بحران گاز گرفتن به چلسی و کاستا رسید!

ماجرا پس از آن رخ داد که کاستا به خاطر درگیری با هافبک کهنه‌کار آبی‌پوشان مرسی‌ساید از زمین بازی اخراج شد اما او منکر این شد که تلاش کرده گردن بری را گاز بگیرد. این در حالی است که تصاویر تلویزیونی از صحنه درگیری دو بازیکن هم نشان می‌دهد که مهاجم اسپانیایی چلسی تلاش داشت گردن برای را گاز بگیرد.

کاستا بابت درگیری‌اش با بری ابراز تأسف کرد اما این موضوع را که تلاش کرده او را گاز بگیرد تکذیب کرده است. یکی از سخنگویان باشگاه چلسی در این خصوص گفت: دیه‌گو بعد از بازی با مقامات باشگاه صحبت و به خاطر واکنشی که به حرکت گرت بری نشان داد و برایش کارت قرمز به همراه داشت، ابراز پشیمانی کرد اما دیه‌گو تأکید کرد که او در هیچ لحظه‌ای از درگیری‌اش با بری او را گاز نگرفته است.

چلسی با قبول شکست در گودیسون پارک، تنها شانسی که برای کسب یک جام در فصل جاری داشت را از دست داد و به این ترتیب گاس هیدینک از تکرار افتخاری که هفت سال پیش برای آبی‌پوشان لندن به ارمغان آورد، باز ماند.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی # جلفا
وب گردی