بازدید 4458

درخشش جباری در لیگ قطر و آخرین عملکرد سایر لژیونرهای ایرانی

کد خبر: ۵۷۴۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۹ 12 March 2016
در ادامه مسابقات لیگ های مختلف در قطر و اروپا برخی از بازیکنان ایرانی توانسته اند عملکرد خوبی در بازی هایش تیمشان داشته باشند
به گزارش تابناک ورزشی، در زیر به شرح نتایج بازی های تیم های بازیکنان ایرانی و عملکرد آنها توجه شده است:
در چارچوب هفته بیست‌و‌دوم لیگ ستارگان قطر،  تیم‌های الاهلی و ام‌صلال به مصاف هم رفتند که این تقابل را الاهلی با پیروزی 4 بر 2 به‌سود خود به پایان برد.

مجتبی جباری در این بازی 90 دقیقه بازی کرد و پاس‌گل چهارم و آخر تیمش را داد. پژمان منتظری هم که چند هفته‌ای به‌علت مصدومیت از میادین به‌دور بود، از دقیقه 51 به‌جای بیسون وارد میدان شد.

همچنین آخرین بازی هفته بیست و دوم لیگ ستارگان قطر با برتری 4 بر صفر خانگی الغرافه مقابل السیلیه به پایان رسید.

 در رقابتی که مسعود شجاعی، ملی پوش کشورمان 60 دقیقه برای الغرافه در میدان حاضر بود، جمال در دقیقه 11، احمد محمد( جانشین شجاعی) در دقیقه 61، جریجور در دقیقه 68 و نیمت در دقیقه 72 برای میزبان گل زدند تا الغرافه با این پیروزی 4 بر صفر، 30 امتیازی شده و در رده هشتم بایستد.

در لیگ روسیه نیز تیم روستوف در حضور 73 دقیقه ای سردار آزمون، مهاجم ملی پوش کشورمان و نیمکت نشینی سعید عزت اللهی در خانه، دو بر صفر زسکا مسکوی قدرتمند را شکست داد و به صدر جدول لیگ برتر روسیه صعود کرد.

  گل های روستوف در  بازی هفته بیستم لیگ برتر روسیه  در دقیقه 45 توسط «پولوز» و در دقیقه 92 به وسیله «دومبیا» زده شد تا این تیم 40 امتیازی شده و هم امتیاز با زسکا، رقیب بازنده بازی شنبه شب خود، به خاطر شرایط بهتر در بازی رودررو در رده اول قرار بگیرد.

در شب نیمکت نشینی کامل عزت اللهی، آزمون در دقیقه 27 کارت زرد گرفت و در دقیقه 73 جای خود را به «یروکین» داد.



تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها