بازدید 4765
سردار سلامی در اخبار 21:

توانمندی‌موشکی‌ایران هیچگاه متوقف نخواهد‌شد

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: توانمندی موشکی و دفاعی ایران هیچگاه منحرف و متوقف نخواهد شد.
کد خبر: ۵۷۳۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۶ 09 March 2016
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: توانمندی موشکی و دفاعی ایران هیچگاه منحرف و متوقف نخواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در اخبار ساعت21، درخصوص رزمایش موشکی سپاه  گفت: امروز همه جهان تجلی بخشی از قدرت دفاعی ایران را مشاهده کرد.

وی افزود: پیام این رزمایش به کشورهای دوست، همسایه و مسلمان، پیام حمایت، امنیت، برادری و آرامش است و ما هرچه توانمندی دفاعی داریم نه فقط برای دفاع از امنیت ایران بلکه همه کشورهای مسلمان به کار خواهیم گرفت.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: همه دنیا باید بدانند که توانایی موشکی و دفاعی ما تابع اراده و خواست سیاسی هیچ قدرتی در جهان نیست و اگر هم قطعنامه‌ای علیه ما صادر می‌کنند، تنها آرزوهاییست که بر روی کاغذ می‌آورند در حالی که موشک‌های پیشرفته ایران یک واقعیت روی زمین است.

وی ادامه داد: این رزمایش در امتداد رزمایش‌های سالیانه سپاه بود که به منظور تست و ارزیابی توانمندی‌های موشکی انجام می شود.

جانشین فرمانده سپاه با تاکید براینکه توانمندی موشکی و دفاعی ایران هیچگاه منحرف و متوقف نخواهد شد، اظهار داشت: بارها نیز اعلام کرده‌ایم که این توانمندی را با متون قطعنامه‌های سیاسی تنظیم نخواهیم کرد، توان ما در تولید این موشک‌ها بسیار جلوتر از توانمندی‌هایمان در ذخیره‌سازی آنهاست و حتی می‌توانم بگویم از دیروز تا امروز تعداد زیادی از موشک‌ها تولید شده و این روند شتابان هم در حوزه کمی و هم کیفی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در حوزه‌های دقت، قدرت تخریب، کاهش وزن و کنترل و فرماندهی موشک‌ها به دستاوردهای بزرگی دست یافته‌ایم، خاطرنشان کرد: موشک‌های پیشرفته ما امروز در تراز موشک‌های مدرن و قدرتمند کشورهای پیشرفته است، امروز ما به توانایی رسیده‌ایم که قادریم موشک‌ها را بصورت مختلف، هم همزمان و هم شلیک متوالی به سمت هر دشمنی شلیک کنیم.

وی گفت: اگر هرگونه تجاوزی صورت بگیرد و لازم باشد برای دفاع از امنیت ایران از موشک استفاده کنیم، آتشفشانی از موشک به سمت دشمن شلیک خواهد شد. هرچه دشمن تحریم ها را علیه ما تشدید کنند، ما بیشتر به سمت تقویت توان موشکی خواهیم رفت.

سردار سلامی در پایان خاطر نشان کرد: بخش اعظمی از خاک ایران، نقاط پراکندگی و استقرار این موشک‌ها است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل