بازدید 2976

مستقل بودن مجلس به معنای دعوا کردن نیست

اگر فضای تحرکات اقتصادی برای کشور فراهم شود مشکلات کشور برطرف می‌شود
کد خبر: ۵۷۳۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵ 09 March 2016
وزیر دادگستری با بیان اینکه مستقل بودن مجلس به معنای جنگیدن و دعوا کردن نیست گفت: اگر فضای تحرکات اقتصادی برای کشور فراهم شود مشکلات کشور برطرف می‌شود.

به گزارش فارس، مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری عصر امروز در همایش مدیران استانی سازمان تعزیرات حکومتی با اعلام این مطلب افزود: از اینکه خداوند منان به همه ما داشتن ائمه اطهار را عنایت کرده است سپاسگزاریم.

وی افزود: سالی که گذشت سالی مهم برای کشور بود و دستاوردهای بسیار بزرگی برای کشور داشت

وی تصریح کرد: این دستاوردها هم داخلی و هم خارجی بود از نظر داخلی آخرین رویداد انتخابات بود که به بهترین شکل با حضور گسترده مردم و با ارامش و عشق و امید اجرا شد و کمترین حادثه و موضوعی که موجب نگرانی باشد را دیدیم.

پورمحمدی گفت: کمترین شکایت تاکنون به ثبت رسیده و خوشبختانه تعداد زیادی از نامزدها در مرحله اول رای آوردند و در کنار بالا بودن مشارکت مردم تمرکز رای دهندگان بر روی افراد برای اینکه رای بیاورند هم قابل تامل بود که رفتار رای دهندگان از ان پراکندگی های همیشگی فارغ بود.

وزیر دادگستری گفت تمامی طیفها و گرایش ها منتخبین خودشان را دارند و مجلسی پرنشاط را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: بسیاری از راه یافتگان مواضع همراه دولت را دارند و این برای خدمت رسانی بهتر دولت اهمیت بسزایی خواهد داشت تا با تصمیمات بهتر بتوان مشکلات کشور را حل کرد.

پورمحمدی گفت: همراهی مجلس و دولت و همگامی مسولین در قوای مختلف نفعش در مرحله اول به مردم میرسد و تحکیم بنیانهای داخلی را به همراه دارد.

وزیر دادگستری گفت: برخی مواقع شعار میدادند که مجلس باید مستقل باشد که البته استقلال یکی از بهترین ارزشهای انسانی است اما معنای این استقلال جنگیدن و دعوا کردن نیست.

پورمحمدی گفت: جامعه با حفظ استقلال و عقلانیت باید همدل و هم فکر هم باشد تا پیشرفت در کنار این اتصال و اتحاد محقق شود.

وی خاطرنشان کرد در رابطه با مجلس پیامدها و پیامهایش باید تحلیل شود و رفتار منتخبین هم مورد بررسی قرار گیرد.

وزیر دادگستری گفت: سالی که گذشت سال دستاورد بین المللی برجام بود که یک موفقیت ارزنده بوده و هست در یک هماوردی بزرگ کشور ما جایگاه خودش را تثبیت کرد و در یک مذاکرات چالشی طولانی توانست دستاوردهای عظیمی را به دست بیاورد.

وی افزود: برجام رویدادی سیاسی است و در بالاترین سطوح بین المللی رخ داد اما همراه خودش پیامدهای دیگری هم داشت.

پورمحمدی در ادامه بیان داشت: اولین پیامد ان این است که موانع و سدهایی که جلوی پیشرفت کشور گذاشته بودند برداشته شد و از لحاظ اجرایی هم دارد پیگیری می شود تا کامل اجرا شود.

پورمحمدی گفت: اگر فضای تحرکات اقتصادی برای کشور ما که قابلیت های زیادی دارد فراهم شود می تواند مشکلات کشور را برطرف کند و رشد داخلی را هم افزایش دهد

وی گفت دستاورد دیگر برجام مسایل امنیتی است زیرا انها با بهانه مسایل هسته ای دستاویزی داشتند تا به کشورهای مختلف حمله کنند و به این ترتیب خطر دورتر شده است و دسترسی دشمنمان به کشور سخت تر شده است

وزیر دادگستری اظهارداشت: هر چند دستاورد برجام سیاسی است اما یک موقعیت جهانی هن برای ما ایجاد کرد و موقعیت کشور را افزایش داد و پرستیژ ما را افزایش داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست