بازدید 16271
سوژه

اظهار نظری که برای رحمتی دردسر شد!/چرا کاپیتان استقلال به طارمی باخت؟

مهدی طارمی با سبقت از مهدی رحمتی مرد سال فوتبال ایران توسط کاربران برنامه 90 شد.
کد خبر: ۵۷۳۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۶ 08 March 2016
مهدی طارمی توسط مخاطبان برنامه 90 مرد سال فوتبال ایران شد.
به گزارش تابناک ورزشی،برنامه 90 شب گذشته روی آنتن رفت و به اتفاقات فوتبالی هفته اخیر کشورمان پرداخت.
 سوال پیامکی این برنامه به انتخاب مرد سال فوتبال ایران اختصاص داشت و مخاطبان برنامه 4 گزینه 1- علیرضا جهانبخش، 2- احساسن حاج صفی، 3- مهدی رحمتی، 4- مهدی طارمی را پیش‌رو داشتند.
اظهار نظری که برای رحمتی دردسر شد!/چرا کاپیتان استقلال به طارمی باخت؟
در نهایت با انتخاب مخاطبان این برنامه طارمی با حدود 51 در صد، و مهدی رحمتی با 35 درصد نفرات اول و دوم شدند.
رحمتی پیش از این با حضور در برنامه 90 عنوان کرده بود که این نظر سنجی ها ملاک نیست چون جنبه رسمی ندارد و شاید به همین دلیل بود که طرفداران استقلال در صفحات اجتماعی عنوان می کنند که نظر سنجی برنامه 90 را قبول ندارند.
اظهار نظری که برای رحمتی دردسر شد!/چرا کاپیتان استقلال به طارمی باخت؟
هر چند که نظر سنجی ها حضور پررنگ طرفداران پرسپولیس را در اکثر برنامه های 90 نشان می دهد اما حرف کاپیتان استقلال درباره این برنامه مثل دودی بود که در چشم خودش رفت تا در نهایت او با اختلاف نسبت به طارمی نفر دوم شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۹
انتشار یافته: ۲۸
من یک استقلالی هستم اما کمتر این برنامه را نگاه میکنم و در هیچ یک از نظر سنجی هایش شرکت نمیکنم.
در ضمن در هیچ کجای دنیا بازیکن فصل را در برنامه تلویزیونی انتخاب نمیکنند بلکه کارشناسان و اصحاب رسانه انتخاب میکنند .رحمتی قبلا بازیکن سال شده و نیازی به اینها ندارد .ارزش مهدی را در این فصل دیدید .
طرفداران استقلال از تيم مردمي پرسپوليس كمتر است و اينها نمي خواهند قبول كنند و به همين خاطر صحبت از تحريم و غيره را پيش مي كشند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
احسنت!
پس وقتی طرفداران دو کاندیدا با هم برابر نیست، نظر سنجی معنا ندارد چون مطمئنا حتی اگر حق با گروهی باشد که تعدادشان کمتر است، کاندیدایی که طرفدار بیشتری دارد برنده می شود.
پس باز هم به حرف آقای رحمتی میرسیم...
حرف حق گفته شما همه طفدار پلسپولیس هستین
وان توتری فر رحمتی لایی خور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
خیلی با تربیت و با کلاسی ...
اصلن هم معلوم نیست طرفدار کدوم تیم هستی
من خودم به عنوان یه سپاهانی خیلی وقته پیامک به برنامه نود را تحریم کردم دیگه استقلالیا که اونام خیلی یاشون همینجورن .واگرنه مهدی رحمتی سرتر تا طارمی تازه به دوران رسیده
ربطی به حرف سید نداره استقلال تعداد طرفداراش 1/3 پرسپولیسه نمونش تو ورزشگاه آزادی روز جمعه سی هزار نفر برا استقلال رفتن ولی وسط هفته بالای هشتاد هزار پرسپولیسی اومدن استادیوم
من خودمم سپاهانی هستم بدون اینکه طرف تیمی رو بگیرم اما کاملا مشخصه طرفداری پرسپولیس چند برابره. دروازه بان خوب زیاد هست اخباری خسوس مظاهری. اما طارمی یک تنه هر تیمی رو بهم میریزه ایشالا چشم حسوداش کور بشن
شما خودتون هم میدونید که خیلی از استقلالی ها تو نظرسنجی برنامه ای که فردوسی پور اداره ش میکنه شرکت نمیکنن. انصافا اگه بازیکنان پرسپولیس نصف تعصب عادل نسبت به تیم رو داشتن تیمشون ده هفته قبل از پایان لیگ قهرمان شده بود.
آیا دیده اید تا کنون پرسپولیس و پرسپولیسی در نظر سنجی ها اول نشوند . این ناشی از محبوبیت ، مقبولیت و اکثریت مان می باشد
باز هم قرمزته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
کثرت دلیل بر محبوبیت، مقبولیت و حق بودن نیست
اینکه تعداد قرمزها بیشتره مشخصه. اما همین قضیه یعنی نگاه رنگی به سوالها باعث میشه نتیجه پیامکها بخاط تعداد بیشتر پرسپولیسی ها از قبل مشخص باشه و دیگه طرح سوال بی فایده است.
رحمتی خودش گفته این نظرسنجی غیر رسمیه یعنی اینکه قبولش ندارم حالا شما چطوری به این نتیجه رسیدین که دودش تو چشم خودش رفته
من اصلانودرونگاه نمیکنم .ولی همگان میدونن که اصلاطارمی ورحمتی دردوپست هستن کاملامتفاوت ضمن اینکه رحمتی هم توی تیم خودش موثرترازطارمیه
ی سری به پیجها وسایتهای استقلال بزنید میبینید که استقلالیا این برنامه رو تحریم کردن وقبولش ندارند واکثرا حتی نمیبینند چه برسه به اینکه توی نظرسنجی شرکت کنند
تعداد پراید هم بیشترازبوگاتیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
بوگاتی 6 تایی
افتخارات ما 4 تا فینال آسیا و دو تا ستاره روی سینه مونه.....الان هم تمرکزمون روی فینال جام حذفی و صدر جدوله.افتخارات پرسپولیس هم برنده شدن تو نظرسنجی برنامه مجری پرسپولیسیه تلوزیونه......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
کدوم افتخار 6 تا رو میگی
شما اطمينان داشته باشيد اگه به جاي طارمي تداركاتچي پرسپوليس را هم كانديد مي كردند همان راي را مي آورد . بصيرت كه نباشه همينه . طرف با 12 گل زده در 22 هفته ميشه مردسال فوتبال .
شما اطمينان داشته باشيد اگه به جاي طارمي تداركاتچي پرسپوليس را هم كانديد مي كردند همان راي را مي آورد . بصيرت كه نباشه همينه . طرف با 12 گل زده در 22 هفته ميشه مردسال فوتبال .
اولا درصد زیادی از استقلالی ها تو نظر سنجی برنامه نود شرکت نمیکنند. ولی با این فرض که همه استقلالی ها هم شرکت کنند و باز هم با این فرض که تعداد پرسپولیسی ها از استقلالی ها بیشتر باشد ، پس انتخاب بهترین بازیکن فصل با نظر سنجی که پرسپولیسی های بیشتری دارد معنی ندارد ، در واقع این میشه پر طرفدارترین بازیکن !!! در صورتی که بهترین بازیکن ربطی به داشتن طرفدارهای کم و زیاد نداره و باید توسط کارشناسان و مربیان و ... انتخاب بشن.
تیم اونه که دو تا ستاره که نشانه قهرمانی تو آسیاست رو پیرهنش بدرخشه نه اینکه بزرگترین افتخارش باخت به محمدان بنگلادش باشه.
به دلیل اختلاف در تعداد هواداران دو تیم نظر سنجی از افراد متخصص بهتر از نظر سنجی عمومی هست چون ترکیب تیم منتخب اکثرا" پرسپولیسی شده در حالیکه در پستهای مشابه استقلال هم بازیکنان خوبی داشته.
خوب معلومه که طرفداراي استقلال کمترن!دليلشو میشه تو جامعه به خوبی حس کرد و دید:چون تعداد افراد فرهیخته و بافرهنگ جامعه ی ما خیلی کمتر از تعداد افراد عامی و بی فرهنگه
به خاطراینه که چندسالیه که استقلالیها برنامه نودرو تحریم کردندونگاه نمیکنند
استقلالیا چرا سرشونو کردن زیر برف
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها