بازدید 9015

پنهان شدن دزد خشن در ستاد انتخاباتی

دزد خشن انبارهای برنج ساری در ازدحام جمعیت حاضر در ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداهای این شهر پنهان شد.
کد خبر: ۵۷۲۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰ 03 March 2016
دزد خشن انبارهای برنج ساری در ازدحام جمعیت حاضر در ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداهای این شهر پنهان شد.

روزنامه ایران نوشت: «اقدام‌های پلیس برای ردیابی این متهم به دنبال اعلام شکایتی از سوی ساکنان منطقه بلوار کشاورز ساری در دستور کار قرار گرفت.

مرد صاحبخانه در حالی که سر و صورتش خون آلود بود در مراجعه به کلانتری 14 ساری با اعلام شکایتی گفت: ساعت 9 صبح بود که به خانه برگشتم. وقتی می‌خواستم وارد راه پله شوم سایه مردی را دیدم که به سرعت به پشت حیاط مجتمع دوید. ابتدا تصور کردم خیالاتی شدم ولی برای اطمینان به پشت حیاط رفتم. در آنجا مرد جوانی را دیدم که قیچی بزرگی در دست دارد.

او با دیدن من به طرفم حمله کرد. پیش از آن که بتوانم با داد و فریاد از همسایه‌ها کمک خواهی کنم با همان قیچی ضربه‌ای به سرم زد. وقتی مقاومت مرا دید ضربه دیگری به صورتم زده و مرا به کناری پرتاب کرد و با سرعت از محل گریخت.

با توجه به اطلاعاتی که این مرد از مشخصات ظاهری دزد فراری در اختیار پلیس قرار داده بود، آنان اقدام به چهره‌نگاری رایانه‌ای از وی کرده و متوجه شدند که دزد فراری از تبهکاران قدیمی بوده و در گذشته دارای سوابقی در این باره است.

بدین ترتیب محل‌هایی که این مرد به عنوان پاتوق مورد استفاده قرار می‌داد، از سوی مأموران آگاهی کلانتری 14 به صورت نامحسوس تحت مراقبت قرار گرفت اما با گذشت ساعاتی مشخص شد که وی در این مکان‌ها حضور ندارد. بنابراین جست وجوی خیابان‌های اطراف محل حادثه در دستور کار مأموران قرار گرفت. در حالی که 12 ساعت از وقوع حادثه می‌گذشت، مأموران گشت پلیس از طریق تصاویری که از ستاد مرکزی انتخاباتی یکی از کاندیداها در خیابان پخش می‌شد ناگهان در میان جمعیت تصویر متهم تحت تعقیب را دیدند. با توجه به ازدحام جمعیت امکان هیچگونه اقدام پلیسی برای بازداشت این دزد فراری نبود. بنا بر این مأموران مجبور شدند تا ساعات پایانی کار ستاد انتخاباتی در آنجا کمین کنند. وقتی مراسم تمام شد، دزد جوان بی‌خبر از این که ساعت‌های طولانی در تور مأموران بوده و پلیس به دقت رفتارها و حرکات او را تحت مراقبت قرار داده است، از ستاد بیرون آمده و به طرف باجه عابر بانک رفت اما ناگهان خود را در محاصره پلیس دید.

وی که باور نداشت به این سرعت از سوی پلیس شناسایی و بازداشت شود با انتقال به کلانتری در بازجویی‌های انجام گرفته اقدام به سرقت از انباری‌های مجتمع مسکونی را به گردن گرفت.

در بررسی‌های پلیسی درباره سوابق این مجرم مشخص شد که او در گذشته بارها به اتهام‌های مشابه و سرقت از داخل خودرو از سوی پلیس بازداشت شده است.

پرونده این متهم برای تصمیم‌گیری‌های قضایی به دادسرای عمومی و انقلاب ساری فرستاده شد.»
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان