بازدید 7806
۱
سوژه

مایلی‌کهن دوباره در زندان؟!

به نظر می‌رسد در صورتی که محمد مایلی‌کهن نتواند رضایت مسئولان فدراسیون فوتبال را به دست بیاورد باید دوباره راهی زندان شود.
کد خبر: ۵۷۱۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶ 29 February 2016
مایلی کهن مدعی شده کی روش با هزینه فدراسیون خانواده‌اش را به آفریقای جنوبی برده و برای حرف‌هایش باید مدرک بیاورد.
به گزارش تابناک ورزشی، مصاحبه‌های متعدد محمد مایلی کهن علیه کارلوس کی‌روش توسط این مربی بی پاسخ مانده و مرد پرتغالی کوچکترین واکنشی نسبت به اظهارات مرد جنجالی فوتبال ایران نشان نداد تا اینکه فدراسیون فوتبال در خبری روی خروجی سایت خود از شکایت از مایلی کهن خبر داد. از طرفی کی روش هیچ پاسخی به مصاحبه های محمد مایلی کهن نمی دهد چون این را فدراسیون فوتبال از او خواسته است و اگر تخطی کند عواقب این تصمیم به برعهده خودش خواهد بود.

فدراسیون فوتبال در قبال این درخواست متعهد شده تهمت هایی که از سوی محمد مایلی کهن به کی روش زده شد را در مراجع قضایی پیگیری خواهد کرد و تا رسیدن به نتیجه نهایی دست از اعاده حیثیت بر نخواهد داشت.
 یکی از دست اندرکاران فدراسیون فوتبال با تایید این خبر گفت: « وکیل قانونی فدراسیون فوتبال شکایت نامه ای را علیه محمد مایلی کهن تنظیم و تقدیم دادسرا کرده است. این جا بحث حمایت از کی روش نیست چون محمد مایلی کهن به فدراسیون فوتبال هم تهمت زده است. او مدعی شده است که کی روش از بردن تیم ملی به آفریقای جنوبی پیش از حضور در جام جهانی منفعت داشته است و خانواده او با خرج فدراسیون فوتبال در جام جهانی حضور داشتند و... این یعنی که فدارسیون فوتبال زمینه را برای سوء استفاده کی روش فراهم کرده است و از بیت المال برای خانواده کی روش هزینه کرده است. محمد مایلی کهن باید این را در دادگاه اثبات کند.در غیر اینصورت باید تاوان حرف هایش را پذیرا باشد.»

ورزش سه در این باره نوشت:شکایت فدراسیون فوتبال از محمد مایلی کهن در حالی به دادسرا رفته است که مدیر فنی پیشین تیم ملی امید چندی پیش به خاطر شکایت علی دایی به زندان رفت و حتی چند روزی در زندان بود که با رضایت علی دایی خیلی زود از زندان آزاد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱
خدا قسمت آقا مایلی کهن کنه که برگرده حبس...جای اینچنین دل سوختگانی در همان زندان است.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی