بازدید 2866
لاریجانی:

حل مشکلات اقتصادی باید در اولویت باشد

رئیس مجلس به هشدار رهبر معظم انقلاب مبنی بر تلاش عده‌ای در داخل و خارج برای ایجاد نفاق گفت: باید در شرایط کنونی به فکر حل مشکلات اقتصادی بوده و از منویات رهبری پیروی کرد.
کد خبر: ۵۷۰۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵ 24 February 2016
رئیس مجلس به هشدار رهبر معظم انقلاب مبنی بر تلاش عده‌ای در داخل و خارج برای ایجاد نفاق گفت: باید در شرایط کنونی به فکر حل مشکلات اقتصادی بوده و از منویات رهبری پیروی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علی لاریجانی عصر امروز در جمع مردم منطقه چهل اختران قم ضرورت حضور مردم در انتخابات را مورد تاکید قرار داد و گفت: مردم باید با حضور یکپارچه در انتخابات در مسیر آبادانی کشور گام بردارند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تلاش بیگانگان برای اختلاف‌افکنی در کشور اظهار کرد: ‌باید همواره هشدارهای مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار دهیم و در این خصوص مراقبت‌های لازم را داشته باشیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فردی که انقلابی است باید در مسیر حل مشکلات گام برداشته و از ایجاد اختلاف و تفرقه بپرهیزد، گفت: متاسفانه برخی در این مسیر گرفتار شده‌اند و به جای اینکه به فکر حل مشکلات باشند به دنبال ایجاد تخریب و تفرقه هستند و این در شرایطی است که کشور امروز به وحدت همدلی نیاز دارد تا در مسیر توسعه و عمران حرکت کرده و در سایه آن مشکل بیکاری حل شود.

وی با اشاره به اینکه اقدامات تفرقه آمیز موجب متضرر شدن کشور می‌شود، گفت: با اقداماتی نظیر تخریب، تفرقه و حذف کردن کشور به جایی نمی‌رسد.

لاریجانی به هشدار رهبر معظم انقلاب مبنی بر تلاش عده‌ای در داخل و خارج برای ایجاد نفاق خاطرنشان کرد: باید در شرایط کنونی به فکر حل مشکلات اقتصادی بوده و از منویات رهبری پیروی کرد.

وی با اشاره به ضرورت انجام امور اقتصادی و در اولویت بودن مسئله اقتصاد اظهار کرد: باید همه افراد با هر سلیقه‌ای تلاش کنند تا برنامه‌های اقتصادی کشور در دو دهه آینده به خوبی دنبال شود و باید از هر اقدامی که منجر به ایجاد تفرقه در کشور می‌شود پرهیز کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
آخرین اخبار
وب گردی